abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juli 2007 @ 07:40:37 #1
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_51711440
De laatste week heb ik vakantie gekregen en toen is mijn ritme alweer gaan verschuiven, maar nu heb ik een afspraak vandaag dus dacht gisteren: laat ik eens op tijd naar bed gaan. Toen ik om 12 uur weer niet moe was heb ik maar een flinke slaapmuts genomen en ben rond 1 uur naar bed gegaan, al heb ik voor mijn gevoel minstens een uur wakker gelegen, draaien en tobben. Ik heb geen reden ertoe, het gebeurd gewoon.

En vanmorgen gingen mijn luiken gewoon om half 5 weer open, ik heb nog een uurtje proberen te blijven liggen, maar om 6 uur was ik het zat en ben maar in bad gaan liggen, te scheren etc.

Het is nu half acht, ik was van plan over een uurtje gewekt te worden door mijn wekker en alsnog te gaan stofzuigen en dwijlen hier, maar daar heb ik dus nu een uur extra voor.

Ware het niet dat ik nu mentaal met speels gemak rondjes ren om mijn fysieke slaap, dus ik ben benieuwd wat ik vandaag voor ga stellen...

Klacht: slapen gaat niet wanneer het zou moeten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 22 juli 2007 @ 09:13:50 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_51711746
Dat kan je nou niet echt insomnia noemen.
  zondag 22 juli 2007 @ 09:37:31 #3
12888 Skull-splitter
pi_51711873
Het wordt alleen per dag erger

tis ook meer een reltitel dan iets anders
  Moderator zondag 22 juli 2007 @ 10:07:03 #4
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_51712086
Zo herkenbaar.
En tegen de tijd dat de vakantie voorbij, zit je net in je vakantie-ritme .... en dan moet je er juist weer vroeg uit
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 22 juli 2007 @ 10:20:00 #5
12888 Skull-splitter
pi_51712207
quote:
Op zondag 22 juli 2007 10:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo herkenbaar.
En tegen de tijd dat de vakantie voorbij, zit je net in je vakantie-ritme .... en dan moet je er juist weer vroeg uit
Bij mij scheelt het dat ik A- geen vaste dagen heb en B- geen vaste tijden Maar het voelt nu alsof ik automatisch een ochtenddienst draai na een middagdienst, en geloof me, dan ben ik vanavond/morgen een wrak
  zondag 22 juli 2007 @ 10:20:43 #6
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_51712212
Is je afspraak niet gewoon belangrijk, dat je je niet wilt verslapen ? Heb ik altijd last van, als een afspraak belangrijk is ben ik ook altijd veel eerder wakker dan de wekker.
  zondag 22 juli 2007 @ 10:35:54 #7
12888 Skull-splitter
pi_51712401
Beetje crosspost, maar toch:

Broertje-op-huis-van-ouders-laten-passen-zorgt-voor-gezondheidsschade-en-post-Himalayavorming.

Het stuk vreten (17) is nu 2 weken alleen thuis met zijn vriendinnetje (15?), ik tref aan: twee volle weken aan kranten en zaterdagedities samen met een bonte verzameling reclamefolders en poststukken als een gletsjer achter de deur gesmeerd (het valt dus binnen en verspreid zichzelf), de geur van rottend/drogend vlees ("kattenvoerbakjes, schoonmaken, in de zomer? W'rom zou ik?"), een keuken die oogt alsof er een illegale slachting is geweest, and in broad daylight it looked like a bunch of dead guys had a cookout.

Ik gisteren maar begonnen met het goede voorbeeld na het eten door de afwas te gaan opruimen en de vaatwasser weer in te ruimen, de pannen en de keuken te gaan schrobben, meneer drukt zijn snor en vlucht naar boven met vriendin (batsen, hangen, WOW spelen, ik weet het niet, hoef het ook niet zo nodig te weten).
Afspraak gemaakt: ik doe de keuken, jij stofzuigt en doet de was in de machine.

Vanacht om kwart voor 1 gingen de engeltjes naar bed Ik vraag of ze de was nog in de machine gedaan hebben, waarop ik gemompel terug krijg. Ik neem aan dat het niet teveel moeite is geweest. Ik zeg dat ik dan wel stofzuig de volgende dag.

Ik ga een kwartier later naar bed, kijk nog even in de wasmachine: leeg. Was opruimen bestaat volgens mijn broertje uit een handdoek die als vloerdoek is gebruikt in de douche over een stoel in de tuin hangen, in de badkamer tref ik een berg wasgoed aan.

Vanmorgen was ik reeds om half 6 al wakker, en ben maar gaan douchen rond 6 uur. Hierna heb ik de was in de machine gestopt, het huis stofzuig-klaar gemaakt en de planten water gegeven (deze stonden met vereende krachten hun slappe bladeren op en neer te zwaaien met een spandoek "Geef ons drinken") om vervolgens de muziek goed hard aan te zetten en met alle deuren open (ik hou best van frisse lucht zegmaar) te gaan stofzuigen. Ik heb nog geen respons, maar ben benieuwd naar meneer zijn humeur de komende dag. Ik ga zo lekker nog een broodje in mijn mik duwen en mijn kleding strijken, mijn dag is hoe dan ook niet echt kapot meer te krijgen. Ik heb het licht zien worden, ik heb vogels in de tuin kunnen bekijken onder het genot van een lekkere koffie en muziek op de achtergrond
pi_51718590
Neem z'n vriendinnetje flink over de wasmachine, dat zal em leren!
pi_51718894
Gewoon de zooi bij hem op de kamer dumpen, deed ik ook de afgelopen week als mijn broer weer eens wat liet liggen, dan krijgt die het vanzelf wel door dat het misschien handiger is om toch op te ruimen.
pi_51719602
Ik heb al sinds 1 juni zeg maar vakantie.. Mijn ritme kan je nu dus geen ritme meer noemen..
  woensdag 25 juli 2007 @ 12:00:39 #11
12888 Skull-splitter
pi_51812552
quote:
Op zondag 22 juli 2007 14:57 schreef MrDrako het volgende:
Neem z'n vriendinnetje flink over de wasmachine, dat zal em leren!
Ik was aan het opruimen zodat ik mijn eigen vriendinnetje een beetje kon ontvangen
pi_51812905
Wow, jij kent dure woorden !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')