Als je zondag 's ochtends om acht uur uit je bed gedruend word met frans bauer, marriane weber en consorten verlies je snel respect voor iemands muziek keuze -_-quote:Op zondag 22 juli 2007 05:27 schreef TheSorrow het volgende:
Respect voor elkaars muziekkeuze, ook al is sommige muziek echt niet om aan te horen!
Ik wil om die tijd liggen ronken O.Oquote:Op zondag 22 juli 2007 05:33 schreef TheSorrow het volgende:
Dat is waar... maar dan zet je je eigen muziek fucking hard op, probleem opgelost
Ja, dan weet ik het ook niet hoor... Zet je je eigen muziek op zodat het dat van hun net overstemt en dan proberen te maffen.. Of ga buiten een rondje lopen of flikker een steen door hun ruit van mijn partquote:
Heb al ruzie gehad met buurjongen.quote:Op zondag 22 juli 2007 05:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ja, dan weet ik het ook niet hoor... Zet je je eigen muziek op zodat het dat van hun net overstemt en dan proberen te maffen.. Of ga buiten een rondje lopen of flikker een steen door hun ruit van mijn part
Within Temptation - Kronenburgparkquote:
Zijn ze nog aan t BBQ'en dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 05:39 schreef BasOne het volgende:
[..]
Heb al ruzie gehad met buurjongen.
Op z;n bek gemept ook, kwam z'n pa moeilijk doen
Fucking tokkies....
niet mee te praten, maar als ik Maiden op standje orkaan zet schijnen ze toch te begrijpen dat hun muziek wat te hard staat.
En dan gaan ze BBQen -_- tot 4 uur 'snachts -_-
Op het moment niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |