Daar zijn ze goed in, de moraalriddersquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:59 schreef Silver_Shark het volgende:
Frank het is maar een geintje hoor
dat je het zo serieus neemt :s
aangepastquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jou onderschrift slaat natuurlijk ook nergens op en alle Rotterdammers over 1 kam scheren is ook een flut argument mijn inziens....
Ga Fietsen! mafkeesquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
als we toch aan het beledigen zijn.
Het topic idioot
![]()
Damn! Je begint je zin nu zelfs al met een hoofdletterquote:
Zeg ik dat? Leer zelf lezen, Tukker. Er staat hetzelfde niveau als.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:02 schreef Incolumis het volgende:
ik ken mensen die alles zijn kwijtgeraakt door die ramp, een maat van me is iemand uit zijn elftal kwijtgeraakt daardoor, dus ja ik voel me erg gekwetst daardoor
[..]
leer lezen, heeft helemaal niks met aanpassen te maken. maar goed, rotterdam he, een groot deel van dat volk kan niet fatsoenlijk nadenken en vindt dat je iedereen tot op het bot mag beledigen.
Ga je nu nog je sign aanpassen? Die past nl niet echt binnen mijn normen en waarden. Vind hem ook niet betuigen van bijster veel intelligentie en respect.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:11 schreef Incolumis het volgende:
ik lees lang niet alles meer hier
en nu weet ik weer waarom, bedankt!![]()
neuh ik ben trots op mijn afkomst, en een beetje sarcasme mag. en wie zegt dat het kaf en de resten slecht is? dat maak jij er van.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ga je nu nog je sign aanpassen? Die past nl niet echt binnen mijn normen en waarden. Vind hem ook niet betuigen van bijster veel intelligentie en respect.
![]()
Agh.. Mensen moeten nadenken voordat ze wat zeggen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:15 schreef Silver_Shark het volgende:
damn.. dit lijkt net een Ajax - Feyenoord topic
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:02 schreef Incolumis het volgende:
ik ken mensen die alles zijn kwijtgeraakt door die ramp, een maat van me is iemand uit zijn elftal kwijtgeraakt daardoor, dus ja ik voel me erg gekwetst daardoor
[..]
leer lezen, heeft helemaal niks met aanpassen te maken. maar goed, rotterdam he, een groot deel van dat volk kan niet fatsoenlijk nadenken en vindt dat je iedereen tot op het bot mag beledigen.
Proud2BeTukkerquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
neuh ik ben trots op mijn afkomst,
Ik ben zovaak sarcastisch wat beledigend opgevat wordquote:en een beetje sarcasme mag.
Omdat dit het "afval" is?quote:en wie zegt dat het kaf en de resten slecht is? dat maak jij er van.![]()
spotten met een ramp waar mensen zijn doodgegaan of een vergelijking maken van een groep met eten, is toch wel effe wat anders he?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Agh.. Mensen moeten nadenken voordat ze wat zeggen.
Een 'leusje' over Enschede mag niet, maar ze klappen er zelf genoeg uit waarbij ze andere groepen beledigen en dat moet maar kunnen.
De mensch is hypocriet.
beetje laat, allang aangepastquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:20 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
jammer dat je dat zegt,ik ben rotterdammer en kan best fatsoenlijk nadenken!
en nog wat,ach laat maar ook deze discussie slaat nergens op.
vrede op aarde broeders!
![]()
Het gaat niet eens over die debiele sign van je, maar in het algemeen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:21 schreef Incolumis het volgende:
[..]
spotten met een ramp waar mensen zijn doodgegaan of een vergelijking maken van een groep met eten, is toch wel effe wat anders he?
Maargoed, jij maakte geen (enigzins harde) geintjes over WO I, WO II, Iraq I, Iraq II, 9/11 en dergelijke?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:21 schreef Incolumis het volgende:
[..]
spotten met een ramp waar mensen zijn doodgegaan of een vergelijking maken van een groep met eten, is toch wel effe wat anders he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |