quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
* Morpheus2002 gaat zich buigen over een goed Tourteam zonder Astana
Heb nog niet echt foto's gemaakt, aangezien ik nog geen gelegenheid heb gehad om foto's te maken. Zodra ik iets heb laat het ik het wel zien, maar voorlopig is de camera mijn woonkamer nog niet uitgeweestquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Me too.
Hoe bevalt je EOS 400D Jorrit?
oh wat een held ben jij zegquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:14 schreef Keltie het volgende:
Zit je lekker voor de buis, knalt er vuurwerk door je huis... Enschede, enschede...
Niet leuk. Totaal respectloze opmerking. Snap niet dat je zoiets kunt intypen met je volle verstand erbij.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:14 schreef Keltie het volgende:
Zit je lekker voor de buis, knalt er vuurwerk door je huis... Enschede, enschede...
Moet jij zeggen met je onderschriftjequote:
Is geen humor, is eerder leedvermaak of nog erger het doelbewust beledigen van mensen die alles zijn kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:45 schreef Keltie het volgende:
Supportershumor
Maar dan krijg je dezelfde discussie als over het gebruik van kanker.
Grapjes moeten kunnen, hoeveel grappen er wel niet over 9/11 zijn gemaakt, maar ja dat is dan weer de ver van je bed show.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet leuk. Totaal respectloze opmerking. Snap niet dat je zoiets kunt intypen met je volle verstand erbij.
Wat is er mis met leedvermaak?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is geen humor, is eerder leedvermaak of nog erder het doelbewust beledigen van mensen die alles zijn kwijtgeraakt.
Is op die sign van "inco" ook van toepassingquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Overigens vind ik het natuurlijk wel erg wat er destijds gebeurd is. Ik geloof in de helende werking van humor. Al is zo'n leus wel een rand gevalletje van uitlokking, ipv grappig bedoeld.
Er is een verschil tussen iets afkeuren of ergens niet mee eens zijn en gelijk op je paard stappenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dus iemand die het ergens niet mee eens is of iets afkeurt is een moraalridder? Wat een onzin.
Normen en waardenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja er zijn ook mensen met normen en waarden...
Het spijt me dat ik niet tot het groepje mensen behoor die nabestaanden van een ramp beledigen / op de kast jagen / hoe je het ook wil noemen...
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet leuk. Totaal respectloze opmerking. Snap niet dat je zoiets kunt intypen met je volle verstand erbij.
Volle verstand <> voetbalSupportersquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:45 schreef Keltie het volgende:
Supportershumor
Maar dan krijg je dezelfde discussie als over het gebruik van kanker.
leer lezen, heeft helemaal niks met aanpassen te maken. maar goed, rotterdam he, een groot deel van dat volk kan niet fatsoenlijk nadenken en vindt dat je iedereen tot op het bot mag beledigen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je onderschriftje
Niveautje "Dit is Twente: Aanpassen of oprotten".
Tukkers![]()
Ja weet ik ook wel maar ik kan niet zo goed tegen dat soort mensen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:59 schreef Silver_Shark het volgende:
Frank het is maar een geintje hoor
dat je het zo serieus neemt :s
Jou onderschrift slaat natuurlijk ook nergens op en alle Rotterdammers over 1 kam scheren is ook een flut argument mijn inziens....quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:02 schreef Incolumis het volgende:
ik ken mensen die alles zijn kwijtgeraakt door die ramp, een maat van me is iemand uit zijn elftal kwijtgeraakt daardoor, dus ja ik voel me erg gekwetst daardoor
[..]
leer lezen, heeft helemaal niks met aanpassen te maken. maar goed, rotterdam he, dat volk kan niet fatsoenlijk nadenken en vindt dat je iedereen tot op het bot mag beledigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |