quote:Op maandag 23 juli 2007 21:55 schreef egg-bird het volgende:
Hey mensen. dacht laat maar weer eens wat van me horen... ERG druk geweest laatste tijd en gewoon te veel gebeurd... heb in korte periode 3 familieleden begraven/verbrand dus was niet in de stemming... wil toch echt snel battlefield weer oppakken. als jullie me al niet uit de groep gegooit hebben (wat ik me prima kan voorstellen) naja. waarschijnlijk tot snel weer.
Alleen 2 nieuwe maps: Road to jalalalabad en Highway nog watquote:Op maandag 23 juli 2007 22:16 schreef egg-bird het volgende:
haha neejoh. die meet was top. alleen jammer dat we (nouja in ieder geval ik) echt helemaal naar de tering was. maar goed. red me wel. en zal binnenkort snel weer BF2 installeren... (zijn er trouwens nog nieuwe patches of iets dergelijks uit gekomen?
In 'kwaliteitskrant' (lees: papier om je reet mee af te vegen) Bild wordt er ook over gesproken:quote:UCI bespreekt zaak-Rasmussen
(Novum/AP) - Officials van de Internationale wielerunie UCI zijn maandagmiddag bijeengekomen om de beschuldigingen tegen Michael Rasmussen te bespreken. De Amerikaanse oud-amateurmountainbiker Whitney Richards beweerde vrijdag in 2002 door Rasmussen te zijn ingezet voor het vervoeren van verboden middelen. Richards heeft de UCI telefonisch laten weten bewijsstukken van zijn verhaal te willen overhandigen.
Anne Gripper, directeur van het anti-dopingbureau van de UCI, voert maandag overleg met juristen van de bond om de zaak te bespreken. Gripper zegt een e-mail van Richards te hebben gekregen waarin de Amerikaan stelt in maart 2002 door Rasmussen te zijn gevraagd wielerschoenen naar Italië te vervoeren. Richards beweert in Italië het pakket te hebben geopend en daar bloeddoping in te hebben aangetroffen. Hij zou het materiaal daarop door het toilet hebben gespoeld. "Ik moet met onze juristen bespreken hoe we met deze aangeboden informatie moeten omgaan", zegt Gripper.
Gripper vindt wel dat hij met een lastige zaak te maken heeft. "In alles wat wij doen, moeten we de rechten van de renners beschermen en zorgen dat we de juiste disciplinaire stappen nemen." Rasmussen ligt onder vuur nadat donderdag bekend werd dat hij de UCI meerdere malen te laat informeerde over zijn verblijfplaatsen voor out-of-competition-controles. Een dag later meldde Richards zich met zijn verhaal. "Het probleem is dat we zelf geen disciplinaire maatregelen tegen Rasmussen hebben ondernomen. We hebben hem alleen een waarschuwing gegeven", legt Gripper uit.
Rasmussen geeft zelf dinsdag op de rustdag van de Tour een persconferentie over de gebeurtenissen, liet Rabobank-manager Theo de Rooij maandag weten. De Franse media zijn intussen een ware hetze tegen de Deense geletruidrager gestart. Ploegleider Erik Breukink haalde er maandag de schouders over op. "We proberen het van ons af te zetten. Lance Armstrong werd ook jaar in jaar uit zwart gemaakt in de Franse kranten en won toch zeven keer de Tour. Zolang er geen Fransman in het geel rijdt, blijven ze hier naar problemen zoeken."
Dat gebeurt in een artikel waarin Rasmussen genadeloos wordt zwart gemaakt...quote:quote:
Der Spanier Contador soll Kunde des Doping-Arztes Dr. Fuentes gewesen sein. Er hätte wie Jan Ullrich und Ivan Basso und alle anderen Verdächtigen suspendiert werden müssen. Doch sein Name verschwand wieder von der Blut-Liste.
quote:quote:
Ein Doping-Betrüger ganz oben auf dem Podium in Paris – der Tour-Horror wird immer wahrscheinlicher...
quote:quote:
Wehe, Rasmussen gewinnt die Tour. Keiner will einen Sieger, der unter Doping-Verdacht steht.
De Franse pers pakt alles aan wat niet Frans is en in de Duitse pers is ineens iemand schuldig terwijl zijn bloed gewoon goed is bij elke controle.quote:quote:
Rasmussen hätte nie mitfahren dürfen.
Welkom terug Eggie!!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:16 schreef egg-bird het volgende:
haha neejoh. die meet was top. alleen jammer dat we (nouja in ieder geval ik) echt helemaal naar de tering was. maar goed. red me wel. en zal binnenkort snel weer BF2 installeren... (zijn er trouwens nog nieuwe patches of iets dergelijks uit gekomen?
Hmm ik moet nog de demo spelen van Harry Potter.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:35 schreef egg-bird het volgende:
haha ik voel me vereerd... die road to jalalalabad kende ik al... highway.... denk ik niet.
haha mn vriendin heeft van t weekend haary potter gekocht voor de xbox360... echt lachen en een achievement trekker
egbertquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:35 schreef egg-bird het volgende:
haha ik voel me vereerd... die road to jalalalabad kende ik al... highway.... denk ik niet.
haha mn vriendin heeft van t weekend haary potter gekocht voor de xbox360... echt lachen en een achievement trekker
der spelfout ookquote:Op maandag 23 juli 2007 23:31 schreef Silver_Shark het volgende:
deze topic mag nu al in de boeken
Return of the Bird, Egg-bird.
Ik zeg; vakantieperiode.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:48 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik weet niet... Maar het lijkt me wel dat we dat ding weer ff efficient up and running hebben voordat we weer 3 maanden aangaan maar dat ie dan die maanden vrijwel leeg staat...
Wat is de nieuwe succesformule? Voertuigen? Map roulatie?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat is de succesformule. vakantie @ karkand
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |