Ik bij 7.5quote:Op zondag 22 juli 2007 00:07 schreef OA het volgende:
msn [afbeelding]
Ik zit nog steeds bij versie 6.1 ofzo...![]()
Nee, geen idee....![]()
ja, maar daar staat het dus niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:06 schreef Sebasser het volgende:
ik gaf je net het antwoord al.
Het zijn ook geen .gifs.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja, maar daar staat het dus niet.
alleen .sqm en .dat files. geen gifs.
ohw. dan heb ik er dus niets aan. en ik kan het origineel dus nergens meer vindenquote:Op zondag 22 juli 2007 00:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het zijn ook geen .gifs.
MSN zet ze om.
Awel, De extensie alleen volgens mij.
Je kan ze gewoon openen in paint, als je de goeie bestanden hebt.
Hoezo heb je er niets aan?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw. dan heb ik er dus niets aan. en ik kan het origineel dus nergens meer vinden
naja, pech.
ik ga het even proberen.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoezo heb je er niets aan?
Je zegt toch net dat je die bestanden hebt gevonden?
Tadaaa.
Je moet ze alleen ff hernoemen van sql of hoe heten ze? mja, naar .gif ofzo, elk gangbaar formaat, en dan in paint openen ofzo als je de goeie bestanden hebt moet het werken.:P
Ahnee ik heb het al;
C:Documents and Settings****Application DataMicrosoftMSN Messenger429830934CustomEmoticons
Nummer moet je ff goedzetten, geen idee welke jij hebt..
TFR7A.dat
Gewoon hernoemen naar tralala.gif en hij doet het.
ja voor de meeste is het bij mij ook gelukt, maar hij zit er niet tussen. en voorals nog wel hernoemd naar gif, maar niets beweegt.quote:
Mja, als ie er op msn niet tussen staat..quote:Op zondag 22 juli 2007 00:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja voor de meeste is het bij mij ook gelukt, maar hij zit er niet tussen. en voorals nog wel hernoemd naar gif, maar niets beweegt.
Nee, het is redelijk lastig.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:42 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Had ik best zelf kunnen verzinnen he?
HD = Hard Disk en het is een zelf ingestelde. ooit vanaf ergens van mijn HD toegevoegd. maar kan het dus niet meer vinden.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:41 schreef Strychnine het volgende:
Je HD? Wat is je HD?:')
Head directory?
En wat voor smiley zoek je dan? Een standaard of een aangepaste/zelf ingestelde?
(oké, vooral voor mijn nieuwsgierigheid aangezien het antwoord al gegeven is)
In de nieuwere versies werkt dat jammer genoeg niet meerquote:Op zondag 22 juli 2007 00:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
selecteer de smilie in je chatscherm, ctrl+c en dan plakken in paint.
Werkte iig in 4.1
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:05 schreef BrandX het volgende:
Jaja, I know, msn sucks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |