hey ik ken je verder niet maar zowel jij als die ron zijn enorme sukkelsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:10 schreef MMaRsu het volgende:
Hij kan haar niet krijgen, je moet dat topic ff lezen Maikuul
[..]
[afbeelding]
waarom zou ik dit topic dan kicken
ohnee tochquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:22 schreef Sai het volgende:
[..]
hey ik ken je verder niet maar zowel jij als die ron zijn enorme sukkels
JE MAG ZEGGEN WAT JE WIL MAAR IK GA MAORGEN SEKS HEBBEN MET EEN MEISJE PWND BIAAAATSJ!!!!quote:
Je vergeet de stoere plaatjes van teh internets erbij te posten. Dat hoort er ook bij. En je moet krampachtig FHUTA!! roepen. Da's stoer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:24 schreef Sai het volgende:
[..]
JE MAG ZEGGEN WAT JE WIL MAAR IK GA MAORGEN SEKS HEBBEN MET EEN MEISJE PWND BIAAAATSJ!!!!
Oeh! we spelen hints?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:27 schreef Sai het volgende:
IN FEITE WORDT NU MIJN LUL GEZOGEN DOOR IETS MET TWEE SCHAAMLIPPEN EN HOOGSTWAARSCHIJNLIJK EEN KUT EN HET IS JE MOEDER
wat is fhuta?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je vergeet de stoere plaatjes van teh internets erbij te posten. Dat hoort er ook bij. En je moet krampachtig FHUTA!! roepen. Da's stoer.
Feta kaas voor matties en swa's?quote:
VAGINALE SEKS IS ME BIJ LANGE NA NIET VERNEDEREND GENOEG DAAROM NEUK IK MEISJES ALLEEN ANAquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Oeh! we spelen hints?
GONE WITH THE WIND?
Ik heb het ook moeten opzoeken, maar ik zag het MMarsupiemelmetbrie en zo'n andere knakker de hele tijd roepen op dat forum.quote:
DO NOT KNOW IF WANT.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:35 schreef Sai het volgende:
[..]
VAGINALE SEKS IS ME BIJ LANGE NA NIET VERNEDEREND GENOEG DAAROM NEUK IK MEISJES ALLEEN ANA[afbeelding]
ok thx.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het ook moeten opzoeken, maar ik zag het MMarsupiemelmetbrie en zo'n andere knakker de hele tijd roepen op dat forum.
pathetischquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het ook moeten opzoeken, maar ik zag het MMarsupiemelmetbrie en zo'n andere knakker de hele tijd roepen op dat forum.
Ja, dat zeg je nu wel, maar ik FHUTA straks wel een meisje van werk, ja!!!!1quote:
vergeet vooral niet te zeggen op een internetforum dat de ANDER een nerd isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu wel, maar ik FHUTA straks wel een meisje van werk, ja!!!!1![]()
En ik blíjf gewoon krampachtig lachen om de situatie, alsof het me allemaal niks doet!!!!!1
quote:Wow..dude that's ****ing sad thing to do.
I did not want sex with her perse, she asked ME for sex, ofcourse im gonna say yes.
You should shut the **** up nerd, because you have not ever had sex ( FACT ).
Go and have fun and play with your DS you ignorant ass monkey ****.
Also she said what if I don't want to kiss? I said sure thats fine. You are so ****ing pathetic dude..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |