quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:25 schreef MMaRsu het volgende:
Anyway ik heb zelf erg gelachen om het topic,
Ja, dat blijkt maar weer. Geloof je het zelf, Mmmarararasuu?quote:Wow..dude that's ****ing sad thing to do.
I did not want sex with her perse, she asked ME for sex, ofcourse im gonna say yes.
You should shut the **** up nerd, because you have not ever had sex ( FACT ).
Go and have fun and play with your DS you ignorant ass monkey ****.
Also she said what if I don't want to kiss? I said sure thats fine. You are so ****ing pathetic dude..
quote:
Daar hoort nog "dinges" achterquote:Op zondag 22 juli 2007 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat blijkt maar weer. Geloof je het zelf, Mmmarararasuu?
fokking hell!quote:
Zeg Y, kun jij mij het pdl+MmMmMmding eens uitleggenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:02 schreef yvonne het volgende:
[..], nu zeik ik in mn broek van het lachen
Visuele samenvatting:quote:Op zondag 22 juli 2007 22:07 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zeg Y, kun jij mij het pdl+MmMmMmding eens uitleggen
Ik heb wat gemist enzo![]()
Same thing, liep ie ook een blauwtjequote:Op zondag 22 juli 2007 22:07 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zeg Y, kun jij mij het pdl+MmMmMmding eens uitleggen
Ik heb wat gemist enzo![]()
Kon er geen topic erover vinden of is dat nu verleden tijd en off limits?quote:De mod die vertrok met een heel mooi pussydeluxe verhaal.
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:08 schreef Chau het volgende:
Hoe zit het nu met.
[..]
Kon er geen topic erover vinden of is dat nu verleden tijd en off limits?
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Same thing, liep ie ook een blauwtje
En wat doe jij in Finland?!
Uni afmaken+Fins vriendinnetje...quote:Op zondag 22 juli 2007 22:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Same thing, liep ie ook een blauwtje
En wat doe jij in Finland?!
Je hebt niet eens moeite gedaan om te zoeken of wel?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:08 schreef Chau het volgende:
Hoe zit het nu met.
[..]
Kon er geen topic erover vinden of is dat nu verleden tijd en off limits?
Jawel alleen niet bij na gedacht even de twee namen tegelijk te gebruiken, het spijt me kun je me het vergeven?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:18 schreef Bupatih het volgende:
Oh, wacht. Nu weet ik het allemaal weer.
Mmmarararsupiemelami was toen mod en ging een pussyfantopic (dat later meer op een bashtopic begon te lijken) op slot gooien. In ÓNZ. In míjn ONZ!
En hij verwijderde reacties! In ÓNZ, verdomme!
Na deze info beginnen alle puzzelstukjes natuurlijk wel in elkaar te vallen enzo ...quote:Op zondag 22 juli 2007 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt niet eens moeite gedaan om te zoeken of wel?
quote:quote:
MMaRsu zei :
Ey Frenzy deze is voor jou want je hebt een slotje op je fotoboek geflikkerd en ik WEET dat je hier kijkt :
AHAHAHAH TRIESTE GOZER PLS
Jij bent zo lelijk dat zelfs de ranzigste chlamidia hoer je nog niet zou willen als je haar 300 euro voor een pijpbeurt gaf
Kom niet triest doen domme nerd, ga lekker op de foto staan met boothbabe chicks
------
Sorry Izzypizzy
Het is inderdaad net alsof je een bejaarde aan het schoppen bent he?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:23 schreef Bupatih het volgende:
Oké, nu houd ik op. 't Is te simpel...
Je vergeet dezequote:Op zondag 22 juli 2007 22:23 schreef Bupatih het volgende:
Oké, nu houd ik op. 't Is te simpel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |