2?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:28 schreef vanBnaarC het volgende:
Natuurlijk jullie hebben helemaal gelijk, ik zou een dief van mezelf zijn![]()
Ik heb nu 2 koude pilsjes staan![]()
"Het nadelige effect van alcohol drinken tijdens typen van een scriptie is dat je in herhaling valt, zo heb ik voor mij scriptie zojuist een onderzoek uitgevoerd waaruit blijkt dat alcohol een nadelig effect heeft op je scriptie."quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat zal de schrijfstijl wel ten goede komen..... Allemaal 'jeweetz' in de tekst enzo.
Zelfde probleem...............wanneer is je deadline? Mijne 15 augustusquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:14 schreef vanBnaarC het volgende:
Nu zit ik hier aan mijn scriptie, maar heb totaal geen inspiratie en geen zin meer![]()
Morgen en overmorgen en overovermorgen hetzelfde liedje
Scriptie maken is kut
Klacht: Ik wil pils drinken
Ik moet 30 juli concept inleveren en 20 augutus in drie voud inleverenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:48 schreef DRD het volgende:
[..]
Zelfde probleem...............wanneer is je deadline? Mijne 15 augustus![]()
Als je vóór eind augustus je scriptie in kunt leveren en verdedigen, scheelt je dat een jaar collegegeld.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoezo maak je een scriptie in de vakantie
Schooljaar loopt tot 31 augustus 2007 en ik heb mijn verdediging op 28 augustus, waardoor je dus nog afstudeert in 2007quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als je vóór eind augustus je scriptie in kunt leveren en verdedigen, scheelt je dat een jaar collegegeld.
(Of krijg je dat voor februari nog terug?)
10 minuten per 4 uur hou ik dus echt niet volquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
"Het nadelige effect van alcohol drinken tijdens typen van een scriptie is dat je in herhaling valt, zo heb ik voor mij scriptie zojuist een onderzoek uitgevoerd waaruit blijkt dat alcohol een nadelig effect heeft op je scriptie."
Tip: slaap 10 minuten per 4 uur.
Zet dan je wekker ofzo. Of anders, en dit is een stukje tekst waarvan ik dacht dat ik er nooit wat aan zou hebben maar het gaat als volgt, van een oude chinees:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:59 schreef Hijacking het volgende:
[..]
10 minuten per 4 uur hou ik dus echt niet vol
veels te vaak gehad lag ik met een saai boek op bed te lezen word ik 5 uur later wakker![]()
waarschijnlijk is hij de 1ste x gezakt en mag die het in September overdoenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |