Ik daag je uit dat eens bij mij te doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:05 schreef Elixabete het volgende:
Waarom moet jij op de trap zitten?
Klotemensen die op de trap gaan zitten, ik trap ze altijd aan de kant
Klacht:
MENSEN DIE OP DE TRAP ZITTEN
Je kjikt zo mooi als je boos bentquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:06 schreef Elixabete het volgende:
Oh en dan nog kwaad kijken ook als je langs ze loopt.
Schijtvolk die trapschijters
Ik ruik een fok meetquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:07 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik daag je uit dat eens bij mij te doen.
Den Haag HS - Leiden kom maar op.
En je omgekeerde *kijk mij eens fout zijn* kruis dat je om je nek hebt hangen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:14 schreef Elixabete het volgende:
[afbeelding]
met die lichaam van jou kan niemand meer langs je heen.
Dus optiefen met je stinkende lichaam.
Okeequote:
quote:
dude, het zijn PIJPLIPPEN, geen pijp lippen, (zie de spatie)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:59 schreef McKillem het volgende:
Ik zit dus bijna elke dag in een volle trein, vaak zit ik dan ook gewoon op zo'n trap in het balkon van een dubbeldekker.
Ik blijf altijd gewoon zitten totdat die sterfdeuren bijna open gaan, simpelweg om het feit dat het toch geen zak uitmaakt.
Waarom zijn er echter zo fokking veel mensen die PERSE al bij die kutdeur moeten staan voordat die teringtrein uberhaupt het station binnenrijd?
Ik moet dan iedere keer opstaan van die trap omdat er zo'n secretaresse met pijp lippen achter me staat ongeduldig te doen.
Alsof je magisch eerder op je werk komt door een half uur voor aankomst bij de deur te gaan dringen en beuken.
Klacht: Irritant takkevolk.![]()
ik heb idd ook een tyfushekel aan dat schijtvolk die de doorgang blokkeren op de trap, net zo irritant als dat paupervolk die bij bomvolle trein hun rugtas niet afdoen, wat helemaal fokking irritant is als er mensen die tijdens de spits(dus ook bomvolle trein) perse van voorste wagon naar de achterste lopenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:17 schreef Elixabete het volgende:
anyway,
Ik ga hier geen moeite meer insteken aan dit soort kansloos volk als jou.
Veel plezier met je stomme klacht
ware t niet dat je bij overvolle trein ook in de 1ste klas mag zitten met een 2e klas kaartjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:31 schreef sooty het volgende:
Koop een eerste klas kaartje. Probleem opgelost.
Nop.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:34 schreef Mrln het volgende:
[..]
ware t niet dat je bij overvolle trein ook in de 1ste klas mag zitten met een 2e klas kaartje![]()
Hij is jaloers dat er knappe mensen zjin op de wereld en hij een lelijk eentje isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:28 schreef baNEEL het volgende:
[..]
dude, het zijn PIJPLIPPEN, geen pijp lippen, (zie de spatie)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |