Ik daag je uit dat eens bij mij te doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:05 schreef Elixabete het volgende:
Waarom moet jij op de trap zitten?
Klotemensen die op de trap gaan zitten, ik trap ze altijd aan de kant
Klacht:
MENSEN DIE OP DE TRAP ZITTEN
Je kjikt zo mooi als je boos bentquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:06 schreef Elixabete het volgende:
Oh en dan nog kwaad kijken ook als je langs ze loopt.
Schijtvolk die trapschijters
Ik ruik een fok meetquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:07 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik daag je uit dat eens bij mij te doen.
Den Haag HS - Leiden kom maar op.
En je omgekeerde *kijk mij eens fout zijn* kruis dat je om je nek hebt hangen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:14 schreef Elixabete het volgende:
[afbeelding]
met die lichaam van jou kan niemand meer langs je heen.
Dus optiefen met je stinkende lichaam.
Okeequote:
quote:
dude, het zijn PIJPLIPPEN, geen pijp lippen, (zie de spatie)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:59 schreef McKillem het volgende:
Ik zit dus bijna elke dag in een volle trein, vaak zit ik dan ook gewoon op zo'n trap in het balkon van een dubbeldekker.
Ik blijf altijd gewoon zitten totdat die sterfdeuren bijna open gaan, simpelweg om het feit dat het toch geen zak uitmaakt.
Waarom zijn er echter zo fokking veel mensen die PERSE al bij die kutdeur moeten staan voordat die teringtrein uberhaupt het station binnenrijd?
Ik moet dan iedere keer opstaan van die trap omdat er zo'n secretaresse met pijp lippen achter me staat ongeduldig te doen.
Alsof je magisch eerder op je werk komt door een half uur voor aankomst bij de deur te gaan dringen en beuken.
Klacht: Irritant takkevolk.![]()
ik heb idd ook een tyfushekel aan dat schijtvolk die de doorgang blokkeren op de trap, net zo irritant als dat paupervolk die bij bomvolle trein hun rugtas niet afdoen, wat helemaal fokking irritant is als er mensen die tijdens de spits(dus ook bomvolle trein) perse van voorste wagon naar de achterste lopenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:17 schreef Elixabete het volgende:
anyway,
Ik ga hier geen moeite meer insteken aan dit soort kansloos volk als jou.
Veel plezier met je stomme klacht
ware t niet dat je bij overvolle trein ook in de 1ste klas mag zitten met een 2e klas kaartjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:31 schreef sooty het volgende:
Koop een eerste klas kaartje. Probleem opgelost.
Nop.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:34 schreef Mrln het volgende:
[..]
ware t niet dat je bij overvolle trein ook in de 1ste klas mag zitten met een 2e klas kaartje![]()
Hij is jaloers dat er knappe mensen zjin op de wereld en hij een lelijk eentje isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:28 schreef baNEEL het volgende:
[..]
dude, het zijn PIJPLIPPEN, geen pijp lippen, (zie de spatie)
Neuh.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:34 schreef Mrln het volgende:
[..]
ware t niet dat je bij overvolle trein ook in de 1ste klas mag zitten met een 2e klas kaartje![]()
Is dat een echte regel, of iets dat verzonnen is door gefrustreerde reizigers?quote:
mag nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:48 schreef roooosje het volgende:
[..]
Is dat een echte regel, of iets dat verzonnen is door gefrustreerde reizigers?
up close & personal door een conducteur aangewezen tijdens een sardineblikrit A'dam ~ Den Haagquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:48 schreef roooosje het volgende:
[..]
Is dat een echte regel, of iets dat verzonnen is door gefrustreerde reizigers?
Er was een keer zo'n conducteursuitje, die mochten allemaal gratis 1e klas reizen. Ik had een 1e klas kaartje omdat ik vertiefd was. Alleen zat die 1e klas helemaal vol met happy conducteurs.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:54 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
mag niet
hoe denk je dat de mensen met 1e klas kaartje zich voelen?
hehequote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:01 schreef roooosje het volgende:
[..]
Er was een keer zo'n conducteursuitje, die mochten allemaal gratis 1e klas reizen. Ik had een 1e klas kaartje omdat ik vertiefd was. Alleen zat die 1e klas helemaal vol met happy conducteurs.
Ze dachten zelfs dat ik ook kaartjes knipte, toen ik eindelijk een plaats had gevonden.quote:
rot is op met je spam achterlijke bosmongool.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:05 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ze dachten zelfs dat ik ook kaartjes knipte, toen ik eindelijk een plaats had gevonden.![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:10 schreef Elixabete het volgende:
[..]
rot is op met je spam achterlijke bosmongool.
Ik las "opstaan van die trap" en dacht: 'dat is vast weer zo'n kut Gothic'. En ja hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:59 schreef McKillem het volgende:
Ik zit dus bijna elke dag in een volle trein, vaak zit ik dan ook gewoon op zo'n trap in het balkon van een dubbeldekker.
Ik blijf altijd gewoon zitten totdat die sterfdeuren bijna open gaan, simpelweg om het feit dat het toch geen zak uitmaakt.
Waarom zijn er echter zo fokking veel mensen die PERSE al bij die kutdeur moeten staan voordat die teringtrein uberhaupt het station binnenrijd?
Ik moet dan iedere keer opstaan van die trap omdat er zo'n secretaresse met pijp lippen achter me staat ongeduldig te doen.
Alsof je magisch eerder op je werk komt door een half uur voor aankomst bij de deur te gaan dringen en beuken.
Klacht: Irritant takkevolk.![]()
die trap is best relaxed, ik ga soms wel eens op de grond zitten. Geen kottik though.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik las "opstaan van die trap" en dacht: 'dat is vast weer zo'n kut Gothic'. En ja hoor![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:38 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Hij is jaloers dat er knappe mensen zjin op de wereld en hij een lelijk eentje is
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik las "opstaan van die trap" en dacht: 'dat is vast weer zo'n kut Gothic'. En ja hoor![]()
meer metalquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:43 schreef McKillem het volgende:
[..]ik een gothic?
Ik snap dat ik niet een doorsnee uiterlijk heb maar zover wil ik nou net niet gaan.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:43 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ja een vieze stinkgothic.
Ga is douchen.
Ik keek net even in je fotoboek. Ik vind het gedurft dat jij mij lelijk noemt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:43 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ja een vieze stinkgothic.
Ga is douchen.
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:49 schreef roooosje het volgende:
[..]
Metal mannen zijn okee. Vallen meestal op kleine meisjes![]()
Hoezo wilde je me een hoek verkopen ofzoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:49 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik keek net even in je fotoboek. Ik vind het gedurft dat jij mij lelijk noemt.
Dacht trouwens dat je een man was.![]()
Kleine lengte, you pervert!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:50 schreef McKillem het volgende:
[..]
In welk opzicht?Als in jong of als in klein lengte
Mijn vriendin is toch echt ouder.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:49 schreef roooosje het volgende:
[..]
Metal mannen zijn okee. Vallen meestal op kleine meisjes![]()
Oh, weet je wat echt erg is:quote:Op zondag 22 juli 2007 10:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
dit topic![]()
of mensen die in willen stappen en alvast voor de deur gaan staan terwijl er nog een man of 100 uit die trein moet![]()
Of dat je besluit naar de andere deur te gaan, en net op het moment dat jij daar in de rij aansluit is de stroom bij de ene deur opgehouden en stapt daar al iedereen weer in, net zoals bij je nieuwe deur. De wagon is dan dubbel zo snel vol, en als je was blijven staan bij je ene deur had je nog nét dat laatste plaatsje mee kunnen pakkenquote:Op zondag 22 juli 2007 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, weet je wat echt erg is:
Dan heb je dus twee deuren en beide deuren leiden naar dezelfde wagon. Je kunt dan ook wel in een andere wagon gaan zitten, maar het is logischer dat je gaat zitten in de wagon waar die deur in zit. En dan sta je te wachten tot de trein leeggestroomd is, maar dan blijkt dat er minder mensen zijn uitgestapt bij de andere deur en dat de mensen bij de andere deur dus sneller binnen zijn, terwijl jij nog staat te wachten tot iedereen bij jouw deur uitgestapt is. En dan zie je iedereen al een plekje in beslag nemen en tegen de tijd dat jij naar binnen kunt, is jouw wagon alweer vol![]()
.
ben jij die secretaresse met pijpmondje?quote:Op zondag 22 juli 2007 11:17 schreef Huppelei het volgende:
Ik zat laatst in de trein en vond het zwaar irritant dat er iemand voor me op de trap stond.![]()
Ben jij die vrouw met een piemel?quote:Op zondag 22 juli 2007 11:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ben jij die secretaresse met pijpmondje?.
Komt omdat dat lief isquote:
Dat heeft wel een nut, lulletje.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:46 schreef Sapstengel het volgende:
Of van die mensen die met de trein meelopen als hij het station binnenrijdt. Heeft totaal geen nut, want er stopt toch altijd wel een deur voor je.
Soms moet je wel meelopen omdat er maar een beperkte 1e klas aanbod is :/quote:Op zondag 22 juli 2007 12:46 schreef Sapstengel het volgende:
Of van die mensen die met de trein meelopen als hij het station binnenrijdt. Heeft totaal geen nut, want er stopt toch altijd wel een deur voor je.
in de weg gaan lopenquote:Op zondag 22 juli 2007 12:46 schreef Sapstengel het volgende:
Je mag er niet gaan zitten, maar je moet zeker niet zeuren dat mensen er gaan staan als de klote trein weer eens te vol zit.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:15 schreef Jaguar645 het volgende:
[..]
Soms moet je wel meelopen omdat er maar een beperkte 1e klas aanbod is :/
nog irritanter is dan mensen die denken in een volle trein ook eerste klas te mogen zitten.... NEE dat mag niet... een NEE je mag er dan ook niet staan![]()
Dat is gewoon slim met materiaal omgaan. Beter een efficient gevulde trein dan lege wagons die voor nop meerollen. Kost extra energie en slijtage en alles.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:07 schreef marcel-o het volgende:
maargoed.. een overvolle veevervoer trein is opzich al een klacht
vooral als dat om 10 u savonds is
OP ZONDAG!!
Wat luister jij dan alwetende dropdebiel?quote:Op zondag 22 juli 2007 10:41 schreef elilim het volgende:
metal, gothic, emo allemaal hetzelfde: kneusjes die gepest werden op school, zwarte kleren. lang haar. BAH!
Dat is helemaal waar.quote:
Vast hoogstaande muziek als jumpstyle, hardstyle en weet ik wat voor stylenquote:Op maandag 23 juli 2007 00:50 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat luister jij dan alwetende dropdebiel?
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:53 schreef intoxicated het volgende:
Wees blij dat je niet met die trein naar Drenthe ofzo hoeft![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:55 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Vast hoogstaande muziek als jumpstyle, hardstyle en weet ik wat voor stylen![]()
Petje scheef op je kop, goude oorbel en een golfje of slopel astra en je hebt het voor elkaar je weet.
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:56 schreef intoxicated het volgende:
Doe nou niet alsof je 'm snapt.
Ik wel, ik moet zelfs de neiging onderdrukken om mee te zingen.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:10 schreef Maikuuul het volgende:
Een vraagje: luister je toevallig als je op die trap zit ook veelste hard muziek door je oordopjes zodat als je langsloopt die muziek redelijk hoort, en je schud dan ook zoeen beetje mee met je hoofd als je luisterd ?
Of doe je dat niet ?
Mja op zich mag je er ook doorheen lopen, dus als je er nu heeeeeeeeeeel langzaam doorheen loppt, dat je eigenlijk bijna stilstaat, dan is dat legaalquote:Op maandag 23 juli 2007 09:41 schreef karr-1 het volgende:
Ik vind zoiezo dat je niet in de eerste klas thuis hoort als je er geen kaartje voor hebt. Dan mag je er niet zitten, staan, liggen of wat dan ook. Zelfs niet als de trein vol zit, dat is echt iets wat mensen zelf verzonnen hebben.
Kortom, koop een 1ste klas kaartje en rot anders op naar de 2de klas.
Er doorheen lopen vind ik prima, maar je hebt van die mensen die dan half op de stoelleuning gaan hangen of net in de deuropening blijven staan of zo, dat vind ik wel irritant. Of van die mocro's die heel stoer in de 1ste klas gaan zitten, maar zodra de conducteur in zicht komt er als een haas vandoor gaan.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:45 schreef roooosje het volgende:
[..]
Mja op zich mag je er ook doorheen lopen, dus als je er nu heeeeeeeeeeel langzaam doorheen loppt, dat je eigenlijk bijna stilstaat, dan is dat legaal
Ik koop wel eens een eersteklas-kaartje, maar dan zijn alle stoelen bezet. Zit ik uiteindelijk nog op het balkon![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:10 schreef Maikuuul het volgende:
Een vraagje: luister je toevallig als je op die trap zit ook veelste hard muziek door je oordopjes zodat als je langsloopt die muziek redelijk hoort, en je schud dan ook zoeen beetje mee met je hoofd als je luisterd ?
Of doe je dat niet ?
Mensen die zwartrijden op de wc zijn het irritantst. Mensen die gaan roken op de wc zijn ook stom. Mensen die muziek luisteren uit hun telefoon zonder oordopjes zijn niet te begrijpen.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Er doorheen lopen vind ik prima, maar je hebt van die mensen die dan half op de stoelleuning gaan hangen of net in de deuropening blijven staan of zo, dat vind ik wel irritant. Of van die mocro's die heel stoer in de 1ste klas gaan zitten, maar zodra de conducteur in zicht komt er als een haas vandoor gaan.
Ja, ik ga meteen aan de baas een 1e klasse abbo vragen, dan kan ik gezellig tussen de "1e klasse" mensen gaan zittenquote:Op maandag 23 juli 2007 09:41 schreef karr-1 het volgende:
Ik vind zoiezo dat je niet in de eerste klas thuis hoort als je er geen kaartje voor hebt. Dan mag je er niet zitten, staan, liggen of wat dan ook. Zelfs niet als de trein vol zit, dat is echt iets wat mensen zelf verzonnen hebben.
Kortom, koop een 1ste klas kaartje en rot anders op naar de 2de klas.
En mensen met een amerikaanse vlag als avatar zijn nationalisten (lees: facisten).quote:Op maandag 23 juli 2007 04:18 schreef StefanP het volgende:
KLB / Kuddevee in de trein.
Even verbetered.
Treinen zijn voor vee en vracht. Mensen die de trein nemen zijn studenten, armoedzaaiers of stinkende hippies.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:59 schreef McKillem het volgende:
secretaresse met pijp lippen
En dan ook niet gewoon normaal lopen, en gaan staan. Nee beuken rennen drukken alsof het een dodelijk delict is dat je 10 seconden later uit de trein stapt.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:21 schreef Lollifant het volgende:
Ja ik erger me ook kapot aan die mensen die 10 kilometer voor de eindbestemming al bij de deur gaan staan. Het lijkt soms wel een wedstrijdje, iedereen wil vooraan staan.![]()
En dan heb je idd ook altijd van die kneuzen die tussen de deuren staan, zodat die deur de hele tijd dichtgaat tegen diegene aan.![]()
En voor gothics dusquote:Op maandag 23 juli 2007 04:18 schreef StefanP het volgende:
KLB / Kuddevee in de trein.
Even verbetered.
Treinen zijn voor vee en vracht. Mensen die de trein nemen zijn studenten, armoedzaaiers of stinkende hippies.
Idd, en je ziet ze ook al de hele tijd naar elkaar loeren. Als 1 iemand dan met zijn hand richting tas gaat om deze op te pakken, staat een ander snel op, omdat die bang is dat die ander eerst naar de deur gaat. En dan zie je ze bijna rennen naar de deuren. Echt, hoe kom je er op?! Sta je daar in dat kuthalletje, op elkaar gedrukt tussen de stinkende mensen, 5 minuten voordat de deuren opengaan.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
En dan ook niet gewoon normaal lopen, en gaan staan. Nee beuken rennen drukken alsof het een dodelijk delict is dat je 10 seconden later uit de trein stapt.
Haha ja, we komen over enkele ogenblikken aan op Leiden Centraal *druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk* *trein rijd halte binnen* *druk druk druk druk druk druk druk druk druk* *psshhh* deur open. *rent de trein uit, mist alsnog overstap of komt in opstopping te staan bij trap*quote:Op maandag 23 juli 2007 10:31 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Idd, en je ziet ze ook al de hele tijd naar elkaar loeren. Als 1 iemand dan met zijn hand richting tas gaat om deze op te pakken, staat een ander snel op, omdat die bang is dat die ander eerst naar de deur gaat. En dan zie je ze bijna rennen naar de deuren. Echt, hoe kom je er op?! Sta je daar in dat kuthalletje, op elkaar gedrukt tussen de stinkende mensen, 5 minuten voordat de deuren opengaan.![]()
Ohja die mensen drukken trouwens ook altijd al kilometers van de voren op de knoppen om de deur te openen.
Als je baas te gierig is om een eersteklas abbo voor je te betalen kan ik daar weinig aan doen, maar dan moet je dus gewoon in de 2de klas gaan zitten.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:07 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Ja, ik ga meteen aan de baas een 1e klasse abbo vragen, dan kan ik gezellig tussen de "1e klasse" mensen gaan zitten
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:16 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
En je omgekeerde *kijk mij eens fout zijn* kruis dat je om je nek hebt hangen.
er mankeert wat aan je toetsenbordinstellingenquote:Op maandag 23 juli 2007 10:59 schreef LegerNeger het volgende:
Gewoon zeggen tegen die secretaresse±
Pijp me eens met die geile pijplippen van je! Gegarandeerd dat ze niet weer uitstapt waar jij uitstapt.![]()
Mwah gezien ik dit soort dingen zelf mag bepalen (contractor) zie ik geen problemen om dit te krijgen.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je baas te gierig is om een eersteklas abbo voor je te betalen kan ik daar weinig aan doen, maar dan moet je dus gewoon in de 2de klas gaan zitten.
Overigens reis ik ook in de 2de klas op kosten van de baas, alleen als ik voor het bedrijf op pad moet krijg ik een 1ste klas kaartje mee.
whahaha..wat een pauper tussen de rails op weg gestuurd door een pauperbaas die bij een pauperbedrijfje werkt...quote:Op maandag 23 juli 2007 10:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je baas te gierig is om een eersteklas abbo voor je te betalen kan ik daar weinig aan doen,
Overigens reis ik ook in de 2de klas op kosten van de baas, alleen als ik voor het bedrijf op pad moet krijg ik een 1ste klas kaartje mee.
Ja ik heb wel een rijbewijs en nee ik heb geen auto van de zaak. Ik zie ook geen enkele reden waarom ik een auto van de zaak zou moeten hebben, aangezien ik meestal op dezelfde plaats werk en de keren dat ik op pad ga op 1 hand te tellen zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:01 schreef Mrln het volgende:
[..]
whahaha..wat een pauper tussen de rails op weg gestuurd door een pauperbaas die bij een pauperbedrijfje werkt...![]()
als je baasje NIET gierig was, had je toch een auto van de zaak gekregen/geleend ??....of..heb je soms nog geen rijbewijs?![]()
Ow wat is dit herkenbaar...meestal zorg ik ook altijd 2min voor aankomst dat ik veilig voor de deur sta maar ik wacht met drukken...quote:Op maandag 23 juli 2007 10:31 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Idd, en je ziet ze ook al de hele tijd naar elkaar loeren. Als 1 iemand dan met zijn hand richting tas gaat om deze op te pakken, staat een ander snel op, omdat die bang is dat die ander eerst naar de deur gaat. En dan zie je ze bijna rennen naar de deuren. Echt, hoe kom je er op?! Sta je daar in dat kuthalletje, op elkaar gedrukt tussen de stinkende mensen, 5 minuten voordat de deuren opengaan.![]()
Ohja die mensen drukken trouwens ook altijd al kilometers van de voren op de knoppen om de deur te openen.
Uberhaupt een fiets in de trein.... ga OF op de fiets, OF met de trein...quote:Op maandag 23 juli 2007 16:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ow wat is dit herkenbaar...meestal zorg ik ook altijd 2min voor aankomst dat ik veilig voor de deur sta maar ik wacht met drukken...
Meestal als ik opsta...dan gaan andere mensen ook aanstalten maken...hahaha..
En dan staan ze je allemaal in de nek te hijgen bij de deur en ow wee als de deur niet meteen opengaat...allemaal van deze blikken![]()
Maar waar ik mij het meest aan STOOR zijn nog steeds die TERING vouwfietsen / fietsen lekker handig in de spits zeg...altijd halverwege de rit dat ding uitvouwen.
Volgens mij ook een nieuwe trend om een vouwfiets mee de coupe zelf in te nemen dan zetten ze hem of op het gangpad neer of onder de stoelen![]()
![]()
![]()
![]()
Aanvulling: of huisvrouwen of bejaarden. En vroeger ook nog militairen, maar die zijn bijna op.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:18 schreef StefanP het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |