Echt waar slaat het op. Ik wil eens een filmpje maken dus ik denk ik pak de video camera. Dus ik zet hem aan. Batterij leeg. dus ik heel het huis doorzoeken naar de lader. nergens de oplader te vinden. Dan maar een andere camera pakken. Ook leeg en de oplader is ook weer verstopt.
In de loop der jaren word ik gek van alle kabels in dit huis. We hebben een kastenwand met dozen vol met allerlij kabels en stekkertjes. Maar Niets is compleet. Of de apparaten zijn of dood of hebben we al jaren niet meer.
Gereedschap, nog zo iets. probeer je iets simpels op te hangen. We hebben echt te veel schroevendraaiers en allerlei troep. Maar voor dat ene schroefje hebben we geen schroevendraaier.
En mijn ouders maar: ow en we zijn zo netjes enzo. Maar ze hebben eigenlijk niets wat makkenlijk werkt. Of allemaal troep zoals webcams waar je geen drol mee doet. Draadloze muizen waar niet mee te werken valt. Tientale USB sticks waarvan je er toch maar 1 gebruikt.
Digitale foto camera;s hebben we hier en daar ook allemaal liggen. Ik denk dan bij mezelf Doe het dan gewoon weg.
Maar kabeltjes is toch wel het ergste probleem. Gewoon door de kabeltjes niet meer kunnen vinden wat je nodig hebt. Of te veel scart kabels hebben. verloopstukjes van tullip naar scart. Ik weet nog wel dat ik een tijdje geleden iets zocht. Toen heb ik de volgende dag maar het kabeltje nieuw gekocht. voor die paar euro ga ik niet kansloos zitten zoeken.
Ouders