Ik ook niet, maar zulke figuren ontkomen daar altijd aan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het helemaal niet zielig als Japio nu een hartaanval zou krijgen
Daar begrijp ik dus ook niets vanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:12 schreef mootie het volgende:
Waarom mag er weer geklooid worden met voedsel trouwens?
Nee hoor, ik ben het helemaal met je eens, stumpers zijn het, vooral Jaap en Dennix.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:11 schreef blomst het volgende:
Zie ik het verkeerd?
ik vind echt de anderen voor geks staan met hun gedrag.
Nee Brian is lekker bezig, kind van 6 heeft nog meer herseninhoud.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:13 schreef ScofieldM het volgende:
Het wordt nu dus weer 6 tegen 2 in volle hevigheid en ze hebben het er zelf naar gemaakt hoezo dom? Huubje wordt echt zwak.
ook 10 kilo lichterquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:14 schreef MissSomebody het volgende:
Jaap is morgen schor, die schreeuwt al een op hol geslagen Bokito, echt niet normaal meer...
Een cap van een onsnapte uit een gesticht...quote:
Ach, altijd nog beter dan geen actie zoals de rest, die alleen maar kunnen anticiperen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Was een suffe actie van Lieke...de zoveelste
Die staat vast achter bij de febo te koken en komt het dalijk via de achterdeur brengen en hebben Huub en Lieke gewoon nog het etentje met de violistquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:14 schreef Darklight het volgende:
Vind het wel traar dat de redactie zomaar die kok naar huis stuurd
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:11 schreef demins het volgende:
De bodyguard is vast een broer van Dennix!
[[url=http://xs117.xs.to/xs117/07296/ScreenShot122.jpg]afbeelding][/url]
Je hebt niets aan beeldmateriaal.... deze terror gaat dagen duren... als de zes tenminste zo slim is om elkaar af te wisselen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:13 schreef riri het volgende:
weer prima beeldmaterieel voor huub en lieke
die 6 mansgroep onder leiding van jaap staat volledig voor schut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |