wat voor problemen heb je dan??quote:Op zondag 2 september 2007 15:56 schreef rulerofdeath het volgende:
vraagje: ben ik de enige die problemen heeft met het 'vernieuwde' windows live hotmail' ?
laden van postvak in duurt minstens 5 minuten (echt niet overdreven)quote:
heb ik geen last van...quote:Op zondag 2 september 2007 16:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
laden van postvak in duurt minstens 5 minuten (echt niet overdreven)
en de afbeeldingen worden niet geladen op de spam na natuurlijk
Ja kut he, met jou?quote:Op maandag 3 september 2007 12:28 schreef Vince22 het volgende:
Zooooo ook weer in het beste deel van NL na m'n vakantie.. hoe'st hiero met iedereen?
het is wel trager als eerst... maar eerder 10 seconden als 5 minuten. Heb je je cookies enzo al eens opgeruimt? Misschien helpt dat... Spyware anders?quote:Op zondag 2 september 2007 16:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
laden van postvak in duurt minstens 5 minuten (echt niet overdreven)
en de afbeeldingen worden niet geladen op de spam na natuurlijk
Mwoa redelijk.. hoorde net dak geopereerd moet worden aan mn schouder... en schijnt nogal complexe operatie te zijnquote:
En dan horen jullie te vragen, waarom?!quote:Op maandag 3 september 2007 08:02 schreef Rumille het volgende:
Ik ben in de 7e hemel en vlieg nog verder omhoog
waarom?!quote:Op maandag 3 september 2007 18:27 schreef Rumille het volgende:
Ik zei:
[..]
En dan horen jullie te vragen, waarom?!
je begon zelf te zeuren dat iemand moest vragen waarom, dus als iemand dat dan ook doet, moet je niet terugkrabbelen!!!quote:
nee, was een slechte garpquote:Op maandag 3 september 2007 20:00 schreef Rumille het volgende:
Echt?
sambal bij?quote:Op maandag 3 september 2007 21:07 schreef Rumille het volgende:
Hele slechte glap.
met bamiquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:28 schreef Rumille het volgende:
Ja glaag. En witte lijst of fotolijst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |