Niemand krijgt m'n emailadresquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Ow. Ik laat het altijd daarbij. Zeer speciaal uitverkorenen mogen m'n emailadres
.
Jammer.quote:
Geef je je echte naam wel (snel)?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:44 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Niemand krijgt m'n emailadresAlleen m'n msn-adres
Kon ook niks vinden op kattenstontquote:
Nee, nooitquote:Geef je je echte naam wel (snel)?
Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:47 schreef Elseetje het volgende:
Het probleem is nou juist dat ze me willen
Nog geen stukje naamquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:57 schreef sigme het volgende:
Bedoel jij met echte naam voornaam + achternaam of geef je ook je voornaam niet?
Voornaam, soms. Heel beperkt. Eenmaal per ongeluk in de SC gezet, en eenmaal expres.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:59 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nog geen stukje naamDus geen voornaam, geen achternaam
Jij?
Oh trouwens, je had gelijk, ik kon het recept prima zelf bedenken
Dat heb ik weer gemist danquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Voornaam, soms. Heel beperkt. Eenmaal per ongeluk in de SC gezet, en eenmaal expres.
Omdat iemand het vroeg die het wel mocht weten. Bij nader inzien: die kent ook mijn volledige naam, die op één plaats op het internet stond. Maar dat was later. (Ik heb mijn naam daar laten weghalen, om de minvermogenden geen munitie te schenken).quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:02 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat heb ik weer gemist danWaarom expres in de SC?
Been there, done that, now for something completely different.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:59 schreef Elseetje het volgende:
Ontkenningsfase, je hebt stiekem grote trek in belerende groene tiepjes
Je hebt het dus even in de SC neergezet, en daarna weer weggehaald? Wie was dat?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat iemand het vroeg die het wel mocht weten. Bij nader inzien: die kent ook mijn volledige naam, die op één plaats op het internet stond. Maar dat was later. (Ik heb mijn naam daar laten weghalen, om de minvermogenden geen munitie te schenken).
Er is nog iemand hier die mijn volledige naam kent, maar die kent mij dan ook al heeeeeeeeeeeeeel lang.
Ik ben nog niet overtuigdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Been there, done that, now for something completely different.![]()
Ik zal niet verklappen dat je Els heet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:54 schreef Elseetje het volgende:
Er lopen welgeteld 2 mensen op dit forum die mijn naam kennen, maar die ken ik niet van hier, maar in het echt
Dat weet hij, dat weet ik, en allen die het zagen..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je hebt het dus even in de SC neergezet, en daarna weer weggehaald? Wie was dat?
Mijn echte naam stond ergens voluit, niet te koppelen aan sigme. Ik bestond maar éénmaal, op google, en nu helemaal niet meerquote:Bedoel je dat jouw naam ergens volledig stond, te koppelen aan sigme, of dat per definitie jouw naam op één plek voluit stond?
Serieus? Ik heb twee of drie kantjes met hits.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:11 schreef sigme het volgende:
Ik bestond maar éénmaal, op google, en nu helemaal niet meer.
One-night-stands zeg ik niet te kennenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:10 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zal niet verklappen dat je Els heet.
Serieus. Ik ben niemand.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb twee of drie kantjes met hits.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat weet hij, dat weet ik, en allen die het zagen..
Oh, ik ben wel te vinden op internet. Dat is het nadeel van politiek actief zijnquote:Mijn echte naam stond ergens voluit, niet te koppelen aan sigme. Ik bestond maar éénmaal, op google, en nu helemaal niet meer.
"En verder was Dion Graus te druk met poepen en ik moest toch nog langs de supermarkt hier vlakbij."quote:De lokale politiek schitterde door afwezigheid.
(...)
Wel vertegenwoordigd was de Partij voor de Vrijheid (PVV) in de aanwezigheid van Tweede Kamerlid Raymond de Roon, die zelf woonachtig is in Almere. ''Geert Wilders wilde hier graag zelf staan, maar hij is op vakantie.
Kantjesquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb twee of drie kantjes met hits.
Ik ook niet, maar een of twee publicaties zijn heel wat geplaatst.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:14 schreef sigme het volgende:
Serieus. Ik ben niemand.
Ik ben net klaar met etenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:20 schreef sigme het volgende:
Ik laat jullie aan elkaar over. Zaterdagavond, tien uur geweest... 'truste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |