Ok, dan is het mijn schuld. Kennelijk ben ik zo onweerstaanbaar dat mannen alleen aan seks kunnen denken als ze mij zien/sprekenquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:01 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ok, dan is het mijn schuld. Kennelijk ben ik zo onweerstaanbaar dat mannen alleen aan seks kunnen denken als ze mij zien/spreken![]()
Dat helpt niet tegen een geile stemquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:03 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tijd voor een experiment: zorg dat de volgende potentiële potente mannelijke kameraad je alleen in boerka te zien krijgt.
En dan wachten op de kamervragen van Wilders.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:03 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tijd voor een experiment: zorg dat de volgende potentiële potente mannelijke kameraad je alleen in boerka te zien krijgt.
Eh.. daar is een oplossing voorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat helpt niet tegen een geile stem![]()
De laatste afhaker had me nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:03 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Fastmatti, begrijp ik uit het voorgaandequote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
De laatste afhaker had me nog niet eens gezien
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Fastmatti, begrijp ik uit het voorgaande. Ben jij ook de oorzaak van de oververhitte telefoon
?
Gaat je stem over msn?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:10 schreef Elseetje het volgende:
[..]Ik geloof niet dat ik die al 'ns in m'n msn heb gehad
Heb je MSN danquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:10 schreef Elseetje het volgende:
[..]Ik geloof niet dat ik die al 'ns in m'n msn heb gehad
msn is de eerste stap van dit forum afquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:14 schreef sigme het volgende:
Erger: je verwacht bevriend te raken met msn-knullen?
Oh nee, zo bedoel ik het niet, ik reken internetvolk ook tot volk. Maar msn- dat klink zo vreselijk puberaal (en dan is wel neuken, geen vriendschap nog normaler).quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
msn is de eerste stap van dit forum afMaargoed, er zijn natuurlijk verschillende gradaties vriendschap, ik reken 'internetvriendschap' ook tot de vriendschappen ja. Andere orde, natuurlijk. Sue me
Ik msn wel, makkelijke manier om contacten te onderhouden met mensen die aan de andere kant van Nederland wonen. Wees blij dat ik niet aan hyves doequote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh nee, zo bedoel ik het niet, ik reken internetvolk ook tot volk. Maar msn- dat klink zo vreselijk puberaal (en dan is wel neuken, geen vriendschap nog normaler).
Ik msn niet (eenmaal gedaan ooit), dus wat weet ik ervan.
Quote, in de bookmarks, voor als je later groot bentquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:22 schreef Elseetje het volgende:
Maargoed, het gaat niet zozeer om wel neuken, geen vriendschap, maar eerder om geen vriendschap, wel relatie (dus ook neuken ja)
Hoewel, nu ik er over nadenk, valt één van de msn-erts wel onder het kopje geen vriendschap, wel neuken
* Elseetje zei neuken
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:25 schreef sigme het volgende:
Hyves, bestaat die huiveringwekkende hype nog?
Je bent gewoon een meisjes-meisje. Misschien trekt het ooit bij.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Quote, in de bookmarks, voor als je later groot bent.
Nee, ik heb niemand in de SC opgeduikeldquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:25 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zijn er serieus echt mensen die je toevoegen omdat je toevallig in de SC post![]()
Ow. Ik laat het altijd daarbijquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:39 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, ik heb niemand in de SC opgeduikeldTenminste, dat denk ik...
Maar het voorstadium is natuurlijk PM'en of fobo-berichtjes uitwisselen, dat snap je toch wel hè?
Neequote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:41 schreef sigme het volgende:
Ken je de uitdrukking gemener dan kattestont ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |