Sodeju, afgezien van het feit dat die milieuconformisten je al doodgooien met hun gezever over klimaatveranderingen, moeten blijkbaar verwaarloosde bedrijven zoals Nuon er ook nog een slaatje uit slaan.
Vooral geen wetenschappelijk verantwoorde methode gebruiken om mensen te informeren over de huidige situatie, neen integendeel. Simpelweg meedeinen op de hype die de 'milieubewuste generatie' weer een reden geeft om hun hoofd hoger te houden dan anderen.
Gaat dit een soort van 'Warme oorlog' worden tussen zogenaamde milieubewuste mensen en 'verspillers'?
Of gaan mensen deze keer adequaat geinformeerd worden over de feiten die aanwezig zijn, want nu proberen ondernemers (Waaronder Nuon
![]()
) een slaatje te slaan uit de blinde paniek van mensen die niet verder komen dan het 8uur journaal en een paar Ecoprostituees van BNN.
Totdat de directeur van Nuon, en alle andere zelfbenoemde milieubewuste mensen, voortaan hun reet afvegen met brandnetels verwacht ik op zijn minst een normale benadering.
En dat er wat moet gebeuren om verspilling tegen te gaan snap ik ook wel, maar volgens mij weet iedereen dat dit losse flodders zijn die de aarde tijdelijk, en de bedrijven permanent een voordeel brengen.
Could it be that the rallying idea of Europe is merely a front for the very opposite of all that Europe stands for, namely rejection of democracy, freedom, separation of powers, transparency and political accountability? (U. Beck)