Boss Orange heeft niet helemaal mijn voorkeur.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:30 schreef bear87 het volgende:
Ik hou zelf wel van Levi's, Diesel en Boss jeans. De laatste is betaalbaarder dan mensen vaak denken als ze de naam Boss horen. Maar Boss orange heeft hele mooie broeken, net wat exclusiever dan de meeste andere merken in die prijsklasse, want ze zijn verkrijgbaar voor gemiddeld 120-130 euro.
Fijne aan Levi's en Diesel vind ik dat ze zeer veel modellen hebben, als je opzoek bent naar een nieuwe broek hebben deze merken altijd wel iets wat je zoekt![]()
Diesel vind ik alleen wel weer vrij duur voor een redelijk "normaal" merk. Levi's is met gemiddeld 99 euro per broek dan weer beter te doen;)
Wat kan jij zeggen over de kwaliteit tussen Diesel - Levi's beste Stansfield?
Klopt, als ik een Boss broek wil ik maat 30 heb ik in Haarlem maar 1 winkel die dat verkoopt en anders moet je naar de PC Hoofstraat in A'dam. MAar dat vind ik dan weer overdreven om zoveel te doen voor een broek, dan kijk ik wel in Haarlem verder naar Diesel of Levi's, vandaarquote:Op donderdag 20 september 2007 22:57 schreef One_conundrum het volgende:
Boss levert meestal niet broeken in kleine maten ... 29/30
Dat kun je beter in het nudietopic vragen daar zitten wat gasten die er echt veel verstand van hebben. Ik zou dat zo niet weten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:38 schreef ScofieldBurrows het volgende:
Stansfield, weet jij misschien welk model dit is ?? (van Nudie).
[afbeelding]
In verhouding valt het van diesel nog wel mee. G-star en Replay hebben veel meer klachten. en zoveel minder wordt er niet ingekocht van diesel. Meest voorkomende klacht zou ik niet weten eigenlijk. Maar er zitten ook gewoon tshirt enz tussen dus echt een goed beeld van de jeans krijg je daar niet van.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:31 schreef bear87 het volgende:
@Stansfield
Opvallend van Diesel die klachten, maar volgens mij wordt dat ook heel veel verkocht. Zelfs docenten met een nette broek zie ik in een Diesel broekWat is de meest voorkomende klacht dan bij Diesel?
En ja met die fittings heb je ook wel weer een punt, want ik zit idd wel te zoeken of ik nou een 511 of 504 nodig heb, en een paddom - safado of levan![]()
Staat binnenin als dit tenminste je eigen foto is...quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:38 schreef ScofieldBurrows het volgende:
Stansfield, weet jij misschien welk model dit is ?? (van Nudie).
[afbeelding]
nope, is niet mijn foto.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
Staat binnenin als dit tenminste je eigen foto is...
Omdat Nudie gehyped en goedkoop is, Diesel nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:06 schreef ScofieldBurrows het volgende:
waarom is er eigenlijk wel een nudie topic maar geen diesel of een replay topic..
zijn diesel en replay minder populair als nudie..?
Start een Diesel topic dan, goed ideequote:Op zaterdag 22 september 2007 13:06 schreef ScofieldBurrows het volgende:
waarom is er eigenlijk wel een nudie topic maar geen diesel of een replay topic..
zijn diesel en replay minder populair als nudie..?
Maar ik weet dat je het kanquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:04 schreef One_conundrum het volgende:
Dan moet ik zoveel foto's nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |