abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juli 2007 @ 22:30:42 #26
186638 Joobs
A Jewish woman's boobs
pi_51732352
Visolie werkt erg goed indien je er voldoende van slikt (minimaal 3 gram).

Het duurt natuurlijk wel even voor je het effect ervan voelt.
  maandag 23 juli 2007 @ 10:10:27 #27
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51740623
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:57:33 #28
120991 billy-bob
loco in de toko
pi_52111126
quote:
Pas op met serotonine-precursors.
Wanneer je meer dan je ADH van vitamine B6 binnenkrijgt, wordt dit in je lever en hersenen gebruikt om deze precursoren om te zetten in serotonine. Maar serotonine in je bloedbaan geeft o.a. kans op cardiofibrose en diarree. Om de tryptofaansupplementen tevens meer kans te geven langs je bloed-brein barriere te komen om daar gebruikt te worden voor de aanmaak van serotonine zul je of geen overtollig B6 moeten eten of een stof die Carbidopa heet moeten innemen die de omzetting in de lever remt. Tenzij je heel goed je vitamine inname in de gaten kan houden, denk ik dat iedereen zich moet afvragen of het wel verstandig is met L-tryptofaan en 5-HTP te lopen fucken... ik neem het in ieder geval uitsluitend als ik een keer MDMA heb genomen, alleen dan is het belangrijk genoeg, maar als mood enhancer lijkt het me geen goed plan.
bron

[ Bericht 4% gewijzigd door billy-bob op 05-08-2007 02:15:43 ]
The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...
pi_52114717
Intensief sporten - in de zone zitten - doorgaan tot je pijngrens -- en dan de dopamine-kick!
Ik heb al menig junk gesproken die graag 100 eur zou willen betalen voor een ampul van mijn bloed in die toestand!...
pi_52114744
Junk of pro-wielrenner?
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:28:41 #31
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52114779
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:24 schreef Solitarias het volgende:
Intensief sporten - in de zone zitten - doorgaan tot je pijngrens -- en dan de dopamine-kick!
Ik heb al menig junk gesproken die graag 100 eur zou willen betalen voor een ampul van mijn bloed in die toestand!...
Dat is geen dopamine-kick, maar een kick van endorfines.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:32:26 #32
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_52114839
XTC
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_52116221
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:57 schreef billy-bob het volgende:

[..]

Pas op met serotonine-precursors.
Wanneer je meer dan je ADH van vitamine B6 binnenkrijgt, wordt dit in je lever en hersenen gebruikt om deze precursoren om te zetten in serotonine. Maar serotonine in je bloedbaan geeft o.a. kans op cardiofibrose en diarree. Om de tryptofaansupplementen tevens meer kans te geven langs je bloed-brein barriere te komen om daar gebruikt te worden voor de aanmaak van serotonine zul je of geen overtollig B6 moeten eten of een stof die Carbidopa heet moeten innemen die de omzetting in de lever remt. Tenzij je heel goed je vitamine inname in de gaten kan houden, denk ik dat iedereen zich moet afvragen of het wel verstandig is met L-tryptofaan en 5-HTP te lopen fucken... ik neem het in ieder geval uitsluitend als ik een keer MDMA heb genomen, alleen dan is het belangrijk genoeg, maar als mood enhancer lijkt het me geen goed plan.
bron
Ik neem het ook enkel na MDMA.
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:42:40 #34
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52116247
Joggen. Echt een aanrader. Vooral goed met je hoofd heen en weer schudden. Dan komen die endorfines wel los. Woohooo!!!
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_52117881
Regelmatig leven! Op tijd slapen, op gezette tijden eten, voldoende water drinken, veel buiten zijn (zon/daglicht is belangrijk voor je gemoedstoestand) en idd bewegen! Het lijkt vermoeiend, maar uiteindelijk krijg je meer energie. Zeker als je buiten gaat joggen, skaten of fietsen, heb je gelijk ook je
dosis daglicht binnen.

Persoonlijk vind ik goed menselijk contact ook altijd erg belangrijk, idd het bellen van een vriend, vriendin of familie om eens je problemen te kunnen bespreken of om juist afleiding te vinden kan alles zoveel draagbaarder maken.

En natuurlijk: je problemen aanpakken! Zijn er dingen in je leven waar je niet tevreden over bent, verveel je je teveel, heb je teveel stress, problemen met familie vrienden werk of studie? Maak eens een lijstje voor jezelf en kijk wat voor stappen je zou kunnen ondernemen om dit op te lossen.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_52117917
Spellingsverbeteraars.
pi_52118948
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:54 schreef Noodly het volgende:
Net als Sint-Jans Kruid, een soort alternatief anti-depressivum, maar dat is ook riskant. En een rededelijk 'drastische' stap zeg maar
Vertel mij eens wat er riskant is aan St Janskruid?

Ik heb 't zelf geslikt in 'n depressieve periode, ik merkte niet veel verschil. Behalve dat de emotionele pieken en dalen wat werden afgetopt. Je leeft dus 'n beetje in 'n grijs gebied.

Daarbij is 't homeopathisch, en als je je gewoon aan de dosering houdt is er niets aan de hand.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_52119276
Sint Janskruid is niet gevaarlijk. Er zitten alleen een paar nadeeltjes aan als je er niet bewust mee omgaat:
- Als je het voortdurend gebruikt zonder om de paar weken een week of wat er mee te stoppen, dan raken je hersenen aan de voortdurende toevoer verslaafd en kun je je eigen serotoninelevels niet meer op peil houden. (ingewikkeld verhaal, iets te maken met MAO-remmers) Gelukkig gaat dit effect vanzelf wel over maar je komt er gewoon ff van in een dip.
- Om dezelfde reden gooit sintjanskruid de werking van psychiatrische medicatie in de war. (werke allemaal op de hersenen) Dus als je psychopillen slikt, overleg dan eerst met je psych of je er sintjan bij kan drinken.
- Bij veel drinken wordt je overgevoelig voor de zon. Net als een vampier. Dus veel zonnebrand smeren!
- Als je vrouwelijk bent dan kan sintjanskruid je cyclus in de war schoppen. Je wordt sneller ongesteld. Erg lastig als je aan de pil bent.
- Er waren nog wat lastige dingen met andere medicijnen....vergeten...
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_52119302
Paddo's.
pi_52119309
Lieve diertjes zijn ook goed voor je stemming.

Het "de wereld is soms best nog mooi"lieve beestjes topic :P
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:28:31 #41
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52120624
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:14 schreef Isegrim het volgende:
Lieve diertjes zijn ook goed voor je stemming.

Het "de wereld is soms best nog mooi"lieve beestjes topic :P
Idd.

Zoals deze

Heel goed voor je stemming heb ik gehoord.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_52121066
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:12 schreef Spacehamster het volgende:
- Als je vrouwelijk bent dan kan sintjanskruid je cyclus in de war schoppen. Je wordt sneller ongesteld. Erg lastig als je aan de pil bent.
- Er waren nog wat lastige dingen met andere medicijnen....vergeten...
Het kan er voor zorgen dat de anticonceptiepil niet meer betrouwbaar is en het mag geloof ik ook niet bij bepaalde antibiotica, maar dat laatste weet ik niet zeker.
pi_52124199
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:28 schreef gronk het volgende:

[..]

Dat is geen dopamine-kick, maar een kick van endorfines.
Wahtever, kwestie van nomenclatuur.....
pi_52125877
Chocola
pi_52152497
St. janskruid werkt niet goed samen met de anticonceptiepil; maar TS is volgens mij man, dus geen probleem daarmee.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 00:29:03 #46
181494 Mrs.Solis
Call me Gaby.
pi_52156327
hardlopen tot je erbij neervalt.
pi_52156440
Ookal worden er waarschijnlijk toch weinig nuttige tips gegeven, het blijft FOK natuurlijk. Ik lurk toch even mee in dit topic.
pi_52178723
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:55 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Vertel mij eens wat er riskant is aan St Janskruid?

Ik heb 't zelf geslikt in 'n depressieve periode, ik merkte niet veel verschil. Behalve dat de emotionele pieken en dalen wat werden afgetopt. Je leeft dus 'n beetje in 'n grijs gebied.

Daarbij is 't homeopathisch, en als je je gewoon aan de dosering houdt is er niets aan de hand.
Dat is net zo riskant als bijv. Zoloft, een niet-homeopatisch middel met bij mij dezelfde werking als jij omschrijft.

Maar voor sommige mensen is het riskant, omdat er bijwerkingen kunnen zijn enzo.

Ik bedoel maar dat je overal mee moet uitkijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')