daar zat ik ook al aan te denken ja, je moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:32 schreef Eduard37 het volgende:
Die motorrijder zit er wel dicht achterop. Als die valt gaat die motorrijder er hard achteraan. pffffff
Dat was toch in normandie in st brieceu ofzoietsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:32 schreef Gitanki het volgende:
Dit weer doet me denken aan de proloog van 1995, gewonnen door Jackie durand (omdat hij zowat de enige was met droog weer)
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:34 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat was toch in normandie in st brieceu ofzoiets![]()
Ben wel benieuwd wat Savoldelli straks doet. Harder dan hij rijdt niemand die afdaling.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:34 schreef sander4444 het volgende:
kan me niet voorstellen dat er nog iemand aan de tijd van Wiggens gaat komen. Die gast heeft zeker een mooie tijd gereden en als je iedereen ziet glibberen in die afdaling, moet je wel heel veel kwaliteit, lef en geluk hebben wil je onder de tijd van Wiggens duiken
Zoiets denk ik ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:34 schreef xienix84 het volgende:
Misschien heb ik t mis, maar is dit weer niet ten nadele van júist de goede tijdrijders? Die ineens nog meer moeten inhouden en op een hele andere manier moeten gaan rijden? Terwijl mindere rijders er minder 'last' van hebben. (uiteraard heeft iedereen er veel last van
die tijd blijft staat omdat wiggens veel op droog gereden heeftquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:34 schreef sander4444 het volgende:
kan me niet voorstellen dat er nog iemand aan de tijd van Wiggens gaat komen. Die gast heeft zeker een mooie tijd gereden en als je iedereen ziet glibberen in die afdaling, moet je wel heel veel kwaliteit, lef en geluk hebben wil je onder de tijd van Wiggens duiken
Dat geldt nu niet meer. Je kunt wel hard kunnen afdalen maar lijkt me niet zo verstandig. Iedereen zou ongeveer op dezelfde snelheid afdalen nu. Denk dat je meer winst kunt pakken op het klimgedeelte.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Savoldelli straks doet. Harder dan hij rijdt niemand die afdaling.
Net had hij het anders toch behoorlijk zwaarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Savoldelli straks doet. Harder dan hij rijdt niemand die afdaling.
Volgens mij kan die beter op z'n mountainbike starten met brede banden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:38 schreef tong80 het volgende:
Rasmussen heeft iig een goed excuus als ie weer onderuit gaat.
die controle bij dat geglibber net in die bochtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:38 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Net had hij het anders toch behoorlijk zwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |