Doe gewoon de snor of wilfred , die zijn goed en geen vrouwen aubquote:"Daphne Bunskoek lijkt voor de presentatie van een nieuw voetbalpraatprogramma de ideale kandidaat: slim, enthousiast, leuk om te zien en bovendien heeft ze affiniteit met voetbal. Zelf was Bunskoek in haar jeugdjaren een verdienstelijk voetbalster en werd ze zelfs een keer Nederlands kampioen met een Twentse selectie. Tevens heeft ze bij RTL Boulevard en Goedemorgen Nederland laten zien dat ze goed kan presenteren, gesprekken leiden en interviewen."
dat dus...quote:Opzaterdag 21 juli 2007 14:06schreef Biogarde het volgende:
Daphne Bunskoek?:')
Die kan nog geen tekenfilm aankondigen:')
Hij is anti iedereen, dus niet zo zeiken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:07 schreef BonJovi het volgende:
Flikker op met Snor, anti Ajax gast
hoi paultjuhhh
Ik voetbalde ook ooit, maar om nou een programma te presenterenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:10 schreef Saekerhett het volgende:
Daphne is, ze heeft gevoetbald, én ze heeft er ws. verstand van, dus waarom niet?
Maar jij bent ook nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik voetbalde ook ooit, maar om nou een programma te presenteren![]()
Vast keeperquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik voetbalde ook ooit, maar om nou een programma te presenteren![]()
Jij bent dan cker ook geen voetballiefhebberquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:19 schreef vero-legata het volgende:
Ik kijk liever tegen daphne aan dan tegen mart smeets.....
Jij wel met je Utrechtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jij bent dan cker ook geen voetballiefhebber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, niet eensquote:
In de vrouwenklasse ja met je tietenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, niet eens![]()
Ik was 20 kilo lichter en was rechtsbuiten. 12 jaar gedaan. Zelfs nog hoofdklasse.
Mwuhahahahaha. Man man man.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In de vrouwenklasse ja met je tieten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |