Een sitequote:
Je wilt gewoon naar een man kijkenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:25 schreef Riro het volgende:
Inderdaad liever een man ja, maar mijn naam mag er ook wel bij. Alles beter dan BB
Ja en dat is ook de reden dat ik naar voetbal kijk en dat ik zo graag met 50.000 man op de tribune zitquote:
Nee! dat weet ik ook welquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:29 schreef Riro het volgende:
[..]
Ja en dat is ook de reden dat ik naar voetbal kijk en dat ik zo graag met 50.000 man op de tribune zit![]()
![]()
Toen Tien wat nieuws probeerde viel iedereen er overheenquote:De voetbalrechten verhuizen van TIEN naar VIER, nieuwe ronde nieuwe kansen. We hebben inmiddels wel genoeg van de Tannetjes, Barendjes en Geneetjes. Een keer wat nieuwe proberen kan nooit geen kwaad en het oog wil immers ook wat.
Als er een man is die veel voetbalkennis is dan is het Genee wel... en Daphne heeft zelf op een heel aardig niveau gevoetbald...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:36 schreef Wooldoor het volgende:
Goed idee man zet Albert verlinden er ook nog naast en ze kunnen het na elke wedstrijd nog ff over de spelersvrouwen hebben. Teer op met Daphne Bunskoek als voetbalpresentatrise.
Het moet gewoon een man zijn met veel voetbalkennis en ook niet die drol van een Wilfred Genee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |