Ik denk dat je daar een stukje van de verklaring geeft.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:02 schreef B_BOY het volgende:
...ouders die mee een pilsje pakken gezellig ouwehoeren???
ja miss ben ik niet meer puber genoeg, maar ik heb geen bezwaar hoor. met die ouders ga ik ook op skivakantie, en die moeder belt mij dan op als ik om 3 uur (happy hour) niet in een bepaalde kroeg zit om te vragen waar ik blijfquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:20 schreef Noway666 het volgende:
Vind jij het leuk dan als puber om met je vrienden wat te drinken en je ouders zitten daar de hele tijd bij ?
en dat voor maar 50 euroquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:39 schreef Dibble het volgende:
Keten, is dat niet waar al het minder bedeelde achterlijk volk van de maatschappij zich manifesteerd om een aantal liters alcohol te nuttigen?![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:46 schreef Meddo het volgende:
ja we gaan gezellig met zijn allen tussen papa en mama op de bank zitten, kopje thee erbij en naar een interessante documantaire kijken
jij bent natuurlijk zo een pauper die nooit van zijn ouders naar keten mocht en niet weet hoe het leven in het weekend buiten de woonkamer is
waarom zeurt iedereen altijd over maagd zijn, is zo lame en onorigineelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:48 schreef Dibble het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dus jij zit liever hierin?![]()
EN wie zegt dat je ouders drbij zijn.Je kunt bij iemand als zijn ouders weg zijn.Ik zuip liever in een omgeving met een beetje klasse ende status dan in zo'n vieze keet.Laat me raden, daarom ben je vast nog maagd![]()
Daarvoor is het café of een andere vergelijkbare horecagelegenheid dus uitgevonden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:07 schreef Tarabass het volgende:
Mijn moeder zou mij zien aankomen met twintig man om vervolgens ons helemaal vol te gieten en er een mooi zooitje van te maken met z'n allen..
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:48 schreef Dibble het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dus jij zit liever hierin?![]()
EN wie zegt dat je ouders drbij zijn.Je kunt bij iemand als zijn ouders weg zijn.Ik zuip liever in een omgeving met een beetje klasse ende status dan in zo'n vieze keet.Laat me raden, daarom ben je vast nog maagd![]()
Dat denk je maar. Mijn vader drinkt elke zaterdag, mijn moeder daarintegen niet. M'n moeder vind het erg dat m'n vader elke zaterdag drinkt, en daarom maken ze daar altijd ruzie overquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:24 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja miss ben ik niet meer puber genoeg, maar ik heb geen bezwaar hoor. met die ouders ga ik ook op skivakantie, en die moeder belt mij dan op als ik om 3 uur (happy hour) niet in een bepaalde kroeg zit om te vragen waar ik blijf.
ouders die zuipen zijn tof!!! die wil ik ook maar helaas pindakaasch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |