abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 juli 2007 @ 11:26:27 #1
121324 OnnoM
The Thruth are YOUR fingers
pi_51688337
Ik voel me een sukkel, of de mensen van Het Net zijn gewoon heel slim.

Ik heb net vandaag internet mogen ontvangen, en zoals voor vele bekend is moet je bij de eerste keer gebruik, je account en gegevens registeren en activeren.

Het wilde maar niet lukken, en er werd aangegeven dat mijn instellingen verkeerd waren.

Ik wist toch heel zeker dat ik alles correct had ingevuld.

Dus nam ik contact op met de helpdesk van het net.

13 minuten wachten, en bleek dat het wachtwoord verkeerd was.. wat een i bleek te zijn zag ik aan voor een l
de enige hoofdletter in de wachtwoordreeks, ja want de hoofdletter I en de kleine letter l zijn nou eenmaal hetzelfde.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 11:31:08 #2
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_51688415
Het Net is iets waar je nooit aan moet beginnen,
ze zeggen dat het maandelijks opzegbaar is ofzo? bij ons heeft het bijna 1 jaar geduurt.

gewoon het net blokkeren op je rekening werkt uiteindelijk het beste, ze weten daar echt niet waar ze mee bezig zijn. De medewerkers weten van elkaar niet waar ze je mee hebben geholpen, ze beloven maar doen niks!

echt, ga er meteen weg! of je vind het misschien niet erg dat internet 3, 4 keer per week uitvalt, of nog vaker, en dat je gewoon moet blijven betalen
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_51688438
je had natuurlijk de i of I kunnen proberen
  zaterdag 21 juli 2007 @ 11:34:04 #4
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51688469
en die helpdesk kost nu toch geen 0.45 cent meer.. dacht dat dat allemaal teruggedrongen was naar 1 cent ofzo.
Achja en het werkt nu (toch??) het had veel erger kunnen lopen.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zaterdag 21 juli 2007 @ 11:35:53 #5
121324 OnnoM
pi_51688492
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:31 schreef vdvorst het volgende:
ze zeggen dat het maandelijks opzegbaar is ofzo? bij ons heeft het bijna 1 jaar geduurt.

gewoon het net blokkeren op je rekening werkt uiteindelijk het beste, ze weten daar echt niet waar ze mee bezig zijn. De medewerkers weten van elkaar niet waar ze je mee hebben geholpen, ze beloven maar doen niks!

echt, ga er meteen weg! of je vind het misschien niet erg dat internet 3, 4 keer per week uitvalt, of nog vaker, en dat je gewoon moet blijven betalen
klinkt wel heel erg haha

ik merk het wel
  zaterdag 21 juli 2007 @ 11:38:14 #6
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51688526
Volgens mij is t pas sindskort dat t maandelijks opzegbaar is. Tenminste ze maken er nu reclame voor heb t nog nie nagekeken (ga ik denk ik ook nie doen )
Daarvoor is t altijd 1 jaar geweest.
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zaterdag 21 juli 2007 @ 11:41:05 #7
121324 OnnoM
pi_51688580
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:34 schreef Cuegirllie het volgende:
en die helpdesk kost nu toch geen 0.45 cent meer.. dacht dat dat allemaal teruggedrongen was naar 1 cent ofzo.
Achja en het werkt nu (toch??) het had veel erger kunnen lopen.
Gaat er niet om.

Het is alsof je voor het eerst bij iemand op bezoek gaat, en je word als vuil behandelt.
Het feit dat je 45 cent betaald vind ik ronduit asociaal.

En dan dat wachtwoord, 8 tekens waarvan 1 een hoofdletter en dan net de i/L
  zaterdag 21 juli 2007 @ 11:43:58 #8
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51688627
Thats the story of the helpdesk.
Ik weet t hoe t daar gaat, zelf bij de kpn (ddsl) gezeten, dus hokkie ernaast. Tuulk kan t alelmaal veel beter, maar vanuit hoger wordt t ook niet zo geregelt.

Je moet je aanwennen dat wanneer je belt en je krijgt een shagrijnig mens aan de tel, gewoon ophangen en opnieuw bellen Krijg je veel betere hulp
pi_51688647
En nu? Dit klinkt niet als een DIG vraag of iets.

> KLB
pi_51688663
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:31 schreef vdvorst het volgende:

Ik draai nu inmiddels 2 jaar hetnet ADSL, en ik heb nog nooit storing gehad, ik zit bijna elke dag op internet en download ook veel, maar wat jij beweerd klopt gewoon niet
pi_51688692
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Thats the story of the helpdesk.
Ik weet t hoe t daar gaat, zelf bij de kpn (ddsl) gezeten, dus hokkie ernaast. Tuulk kan t alelmaal veel beter, maar vanuit hoger wordt t ook niet zo geregelt.

Je moet je aanwennen dat wanneer je belt en je krijgt een shagrijnig mens aan de tel, gewoon ophangen en opnieuw bellen Krijg je veel betere hulp
en dan weer eerst 5 minuten door die geautomatiseerde menu's ploegen zeker? Ze zorgen maar dat ze hun werk goed doen, daar krijgen ze voor betaald.

* Matrixxx ook ervaring heeft met incompetente helpdeskmedewerkers
fotografie FTW
  zaterdag 21 juli 2007 @ 11:52:43 #12
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51688785
Tuulk ze zouden idd gewoon hun werk moeten doen en goed. Maarja dat gebeurd niet altijd. En wil je dan zo eigenwijs zijn om gewoon dom tegen zo'n niet helpende kerel/wijf aan te blijven praten, terwij lje met 10 minuten geholpen klaar bent als je nog een keer belt?
Tja tis maar wat je liever hebt.
pi_51690952
Vaak ben ik wel zo goed op de hoogte dat ik weet op welke manier ze me moeten helpen. Als ik dan merk dat ze gewoon m'n tijd zitten te verdoen door niet op te letten zeg ik daar ook wat van. Over 't algemeen staan ze dan met hun bek vol tanden en is't probleem binnen de kortste keren opgelost.
fotografie FTW
pi_51692459
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:48 schreef Matrixxx het volgende:

[..]

* Matrixxx ook ervaring heeft met incompetente helpdeskmedewerkers
De eerste competente moet ik nog meemaken, vrienden van mij werken bij KPN en als ik al die verhalen hoor is het niet meer dan normaal om je klanten als stront te behandelen ze maken er zelfs een sport van om zo met klanten om te gaan

Helpdesk
"Nait slecht mien jong"
  zaterdag 21 juli 2007 @ 14:53:41 #15
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_51692776
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:36 schreef Duvekoater het volgende:

[..]

De eerste competente moet ik nog meemaken, vrienden van mij werken bij KPN en als ik al die verhalen hoor is het niet meer dan normaal om je klanten als stront te behandelen ze maken er zelfs een sport van om zo met klanten om te gaan

Helpdesk
'

Nou nou dat valt ook wel mee. Ik werk er zelf ook en zo erg is het echt niet.

En HetNet is overigens voor ouderen tokkies en niet blanke autotochtonen danwel allochtonen. Mensen die voor een duppie op de eerste rang willen zitten want je betaald waarschijnlijk geen drol voor je abbo. Dat moet toch ergens gecompenseerd worden want voor niets gaat de zon op
pi_51693148
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:53 schreef aaipod het volgende:

[..]

Nou nou dat valt ook wel mee. Ik werk er zelf ook en zo erg is het echt niet.
Ok zal het wat nuanceren ze geven geen reet om de klant zo beter? zeg niet dat het puur hun schuld is management maakt het geloof ik ook weinig uit, want de klanten komen toch wel, dus ze nemen ook geen maatregelen.
"Nait slecht mien jong"
  zaterdag 21 juli 2007 @ 15:10:59 #17
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51693199
het managment daar zit grotendeels t probleem in .
Heel veel medewerkers doen wat ze kunen om de klanten te helpen hoor. Het is niet zo van ik zit hier om geld te verdienen (ja ook wel antuurlijk). Maar ik hielp ze zoveel ik kon . Heb aantal keren toch zo'n half uur na werktijd gezeten om iemand online te krijgen terwijl ik net zo hard had kunnen
zeggen, we zijn dicht bel morgen terug.

Tis maar net wie je aan de lijn krijgt.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 15:12:00 #18
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_51693221
Klopt wel een beetje. Ze hebben het abbo toch al en als ze problemen hebben moeten ze toch wel bellen om het opgelost te krijgen. Er word natuurlijk wel wat aan gedaan. Immers mensen die tevreden zijn en een band krijgen met het bedrijf zeggen zouden minder snel overstappen naar de concurrent. Maar helaas is dit nog niet helemaal wat het moet zijn
pi_51694744
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:41 schreef OnnoM het volgende:
Het feit dat je 45 cent betaald vind ik ronduit asociaal.
Wat naief. HetNet is toch zeker geen liefdadige instelling?
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_51694855
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 16:17 schreef 700MB het volgende:

[..]

Wat naief. HetNet is toch zeker geen liefdadige instelling?
Nee je moet je klanten een poot uitdraaien omdat jij een fout maakt
"Nait slecht mien jong"
  Redactie Games zaterdag 21 juli 2007 @ 16:40:27 #21
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_51695365
Maar geen jaarcontract, maar een maandcontract bij ADSL van HETNET

En het is trouwens je eigen onkunde dat je het niet ziet, komop zeg je kan zelf toch ook wat goochelen met die wachtwoorden als het niet overeenkomt.. Er zit nogal wat verschil tussen een i of I of l..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_51696044
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:36 schreef Duvekoater het volgende:

[..]

Helpdesk
Die vrienden lullen uit hun nek of zijn ondertussen al weg bij de KPN. Als je dat namelijk doet dan kun je er van op aan dat je een exit gesprek met je manager krijgt. Je hebt je gewoon aan de regels te houden, en een van die regels is dat je klanten netjes behandeld.
  Redactie Games zaterdag 21 juli 2007 @ 17:05:07 #23
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_51696096
Toch is het in dit geval nog steeds de eigen onkunde... servicenummer mag best wat kosten, zeker voor die onnozele vragen...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 21 juli 2007 @ 17:06:24 #24
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51696131
haha ja.. als je kijkt wat er soms langs komt. DAn snap je dat de medewerkers t op een gegeven moment helemaal gehad hebben..
pi_51696195
Als je je scheel wilt betalen aan niets dan is het net een goede keuze. En dan durven ze het ook nog snel surfen te noemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')