klinkt wel heel erg hahaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:31 schreef vdvorst het volgende:
Het Net is iets waar je nooit aan moet beginnen,
ze zeggen dat het maandelijks opzegbaar is ofzo? bij ons heeft het bijna 1 jaar geduurt.
gewoon het net blokkeren op je rekening werkt uiteindelijk het beste, ze weten daar echt niet waar ze mee bezig zijn. De medewerkers weten van elkaar niet waar ze je mee hebben geholpen, ze beloven maar doen niks!
echt, ga er meteen weg! of je vind het misschien niet erg dat internet 3, 4 keer per week uitvalt, of nog vaker, en dat je gewoon moet blijven betalen
Gaat er niet om.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:34 schreef Cuegirllie het volgende:
en die helpdesk kost nu toch geen 0.45 cent meer.. dacht dat dat allemaal teruggedrongen was naar 1 cent ofzo.
Achja en het werkt nu (toch??) het had veel erger kunnen lopen.
Ik draai nu inmiddels 2 jaar hetnet ADSL, en ik heb nog nooit storing gehad, ik zit bijna elke dag op internet en download ook veel, maar wat jij beweerd klopt gewoon nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:31 schreef vdvorst het volgende:
Het Net is iets waar je nooit aan moet beginnen,
ze zeggen dat het maandelijks opzegbaar is ofzo? bij ons heeft het bijna 1 jaar geduurt.
gewoon het net blokkeren op je rekening werkt uiteindelijk het beste, ze weten daar echt niet waar ze mee bezig zijn. De medewerkers weten van elkaar niet waar ze je mee hebben geholpen, ze beloven maar doen niks!
echt, ga er meteen weg! of je vind het misschien niet erg dat internet 3, 4 keer per week uitvalt, of nog vaker, en dat je gewoon moet blijven betalen
en dan weer eerst 5 minuten door die geautomatiseerde menu's ploegen zeker? Ze zorgen maar dat ze hun werk goed doen, daar krijgen ze voor betaald.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Thats the story of the helpdesk.
Ik weet t hoe t daar gaat, zelf bij de kpn (ddsl) gezeten, dus hokkie ernaast. Tuulk kan t alelmaal veel beter, maar vanuit hoger wordt t ook niet zo geregelt.
Je moet je aanwennen dat wanneer je belt en je krijgt een shagrijnig mens aan de tel, gewoon ophangen en opnieuw bellenKrijg je veel betere hulp
De eerste competente moet ik nog meemaken, vrienden van mij werken bij KPN en als ik al die verhalen hoor is het niet meer dan normaal om je klanten als stront te behandelen ze maken er zelfs een sport van om zo met klanten om te gaanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:48 schreef Matrixxx het volgende:
[..]
* Matrixxx ook ervaring heeft met incompetente helpdeskmedewerkers
'quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:36 schreef Duvekoater het volgende:
[..]
De eerste competente moet ik nog meemaken, vrienden van mij werken bij KPN en als ik al die verhalen hoor is het niet meer dan normaal om je klanten als stront te behandelen ze maken er zelfs een sport van om zo met klanten om te gaan
Helpdesk![]()
Ok zal het wat nuancerenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:53 schreef aaipod het volgende:
[..]
Nou nou dat valt ook wel mee. Ik werk er zelf ook en zo erg is het echt niet.
Wat naief. HetNet is toch zeker geen liefdadige instelling?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:41 schreef OnnoM het volgende:
Het feit dat je 45 cent betaald vind ik ronduit asociaal.
Nee je moet je klanten een poot uitdraaien omdat jij een fout maaktquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:17 schreef 700MB het volgende:
[..]
Wat naief. HetNet is toch zeker geen liefdadige instelling?
Die vrienden lullen uit hun nek of zijn ondertussen al weg bij de KPN. Als je dat namelijk doet dan kun je er van op aan dat je een exit gesprek met je manager krijgt. Je hebt je gewoon aan de regels te houden, en een van die regels is dat je klanten netjes behandeld.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:36 schreef Duvekoater het volgende:
[..]
De eerste competente moet ik nog meemaken, vrienden van mij werken bij KPN en als ik al die verhalen hoor is het niet meer dan normaal om je klanten als stront te behandelen ze maken er zelfs een sport van om zo met klanten om te gaan
Helpdesk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |