Mja ik had het al wat genuanceerd, maar het is gewoon zo dat ze niks om de klant geven en de sporadische medewerker die dat wel wilquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die vrienden lullen uit hun nek of zijn ondertussen al weg bij de KPN. Als je dat namelijk doet dan kun je er van op aan dat je een exit gesprek met je manager krijgt. Je hebt je gewoon aan de regels te houden, en een van die regels is dat je klanten netjes behandeld.
In 99% van de gevallen is de reden van het telefoontje er een die niet de schuld van HetNet is. Zo ook in dit geval.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:22 schreef Duvekoater het volgende:
Nee je moet je klanten een poot uitdraaien omdat jij een fout maakt![]()
Dat HetNet gebruikt maakt van een lettertype waar I en l gelijk zijn is wel de fout van HetNet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:01 schreef 700MB het volgende:
[..]
In 99% van de gevallen is de reden van het telefoontje er een die niet de schuld van HetNet is. Zo ook in dit geval.
Was dat toen niet de enige nederlandse provider die geen fup had maar echte datalimieten ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Het Net was een jaar of 7 geleden toch wel een puike provider
Ons hebben ze juist 5x in een maand tijd super geholpen...en je bent ook hartstikke snel in gesprek met een medewerker. Alleen met een modem dat het niet meer doet als het geen stroom heeft gehad kan je lang bezig blijvenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Wees blij dat je geen Tele2 hebt
Mijn zus kreeg 2 maanden geleden enzo ook haar modem en sinds gister heeft ze het pas werkend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |