Dat kan niet, want dan vervang ik alle kommas die daadwerkelijk in de zin zitten onterecht voor punten en klopt er weer niks vanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:52 schreef opgebaarde het volgende:
Ga naar <bewerken> en kies daar vervangen
Hah, graag je mag pagina 30 tm 50 doen, dan ga ik een uurtje slapenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:54 schreef Krln het volgende:
ik ben ook nog wakker want ik ben mijn slaapmoment voorbij, zal ik je even helpen?
je hebt gelijk, ik zou het ook niet doen.. een fokker EN een Belg... dat kan al helemaal niet goed aflopen hequote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:54 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Hah, graag je mag pagina 30 tm 50 doen, dan ga ik een uurtje slapen![]()
-edit-
maar mn bachelorthesis aan een fokker (no offence) overlaten....![]()
![]()
"Keysers and Perret posed a hypothesis as to how neurons in the premotor area seem to respond to both the observation and the execution of actions. They pose that this is caused by hebbian learning. Hebbian learning states that when neurons are activated simultaneously, connections between them tend to get stronger every time this happens due to a neural mechanism called Potentiation (Bear,2007 pp,718-719). Therefore the well-known rhyme for Hebbian learning is “neurons that fire together, wire together”. When we grow up we watch very carefully when we perform actions ourselves, activating both the motor and premotor areas when executing the movements, and activating the STS, F5 and PF areas because of the observation of these movements. As movements are very frequently observed, these areas tend to activate together very frequently. Because of these frequent simultaneous activations, Keysers and Perret hypothesize that stronger and stronger connections between these areas are formed during childhood, resulting of simultaneous activation in all areas when observing actions in other people."quote:Op zaterdag 21 juli 2007 04:00 schreef Krln het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik zou het ook niet doen.. een fokker EN een Belg... dat kan al helemaal niet goed aflopen heirri is dat he als je niet meer moe bent waaaaa ik wil slapen..... vertel eens iets saai?
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 04:08 schreef M4a1 het volgende:
[..]
"Keysers and Perret posed a hypothesis as to how neurons in the premotor area seem to respond to both the observation and the execution of actions. They pose that this is caused by hebbian learning. Hebbian learning states that when neurons are activated simultaneously, connections between them tend to get stronger every time this happens due to a neural mechanism called Potentiation (Bear,2007 pp,718-719). Therefore the well-known rhyme for Hebbian learning is “neurons that fire together, wire together”. When we grow up we watch very carefully when we perform actions ourselves, activating both the motor and premotor areas when executing the movements, and activating the STS, F5 and PF areas because of the observation of these movements. As movements are very frequently observed, these areas tend to activate together very frequently. Because of these frequent simultaneous activations, Keysers and Perret hypothesize that stronger and stronger connections between these areas are formed during childhood, resulting of simultaneous activation in all areas when observing actions in other people."
de wat? nooit van gehoord...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 04:04 schreef DaMook het volgende:
Ik hoop dat je meedoet aan FOK! Whatpulse , hebben we weer vele extra aanslagen. Maarja dat zal wel niet
.
Zolang je in het vlaams geen punten hoeft te typenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 04:10 schreef Krln het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hihi
kun je m ook naar het Vlaams vertalen aub? Dank je![]()
nee die zetten wij er achteraf met een pen zelf bij !quote:Op zaterdag 21 juli 2007 04:13 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Zolang je in het vlaams geen punten hoeft te typen![]()
ahhhhh voila zie ksnap t al meteen, allez merci he! maar: ik wens je oprecht nog veel sterkte ermee! wanneer moet het af zijn? nu kun je wel zeggen dat je thesis internationaal beoordeeld isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 04:14 schreef M4a1 het volgende:
Vlaamse samenvatting: "Het brein is een wonderlijk ding, ge kunt er vanalles mee,"
Als ik dat nou kon doen was ik heul sneller klaar geweestquote:Op zaterdag 21 juli 2007 04:15 schreef Krln het volgende:
[..]
nee die zetten wij er achteraf met een pen zelf bij !
ik ook nie maar zo toch poging wagen... vergeef mijn moee brein, maar wat bedoel je met 48 trekken??quote:Op zaterdag 21 juli 2007 04:18 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Als ik dat nou kon doen was ik heul sneller klaar geweest
-ik heb verdomme nu echt totaal geen slaap meer... 48 trekken wordt niet goed zo vlak voor vakantie...
hahquote:Op zaterdag 21 juli 2007 04:22 schreef Krln het volgende:
[..]
ik ook nie maar zo toch poging wagen... vergeef mijn moee brein, maar wat bedoel je met 48 trekken??
Geheel waar en terecht. Het was ook niet nodig geweest in principe, maar ach t kan geen kwaad (DACHT IK) de schijn te wekken dat het nog iets langer is...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 04:24 schreef Koenholio het volgende:
Moet je maar niet zo'n prutsverslag in elkaar zetten. Wie heeft dat soort 'tips' nou nodig
Das waar.quote:
mwah plaatjes worden gereduceerd van het aantal pagina's, plus, bij ons houden ze niet zo heel erg van plaatjes in je verslagz0rsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 04:29 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Das waar.
In het vervolg gewoon allemaal niets-zeggende-maar-toch-leuk-uitziende-plaatjes in je verslag doen. Wedden dat je een 10+ krijgt?!
doe maar niet, beter voor je cijfer
ik wil net zeggen, maar het is wel een goed idee om zo in slaap te komen eh gerakenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 04:24 schreef M4a1 het volgende:
[..]
hahik bedoel 48 uur wakker blijven, zie je zelfs mijn vermogen om normaal te posten begeeft het al...
(omfg 48 uur trekken... pff dan zitten er FLINKE blaren op)
Versiebeheer???? leg uit! nu!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:37 schreef BrandX het volgende:
kijk, en daarom is er versiebeheer in word![]()
quote:Opzaterdag 21 juli 2007 10:05schreef M4a1 het volgende:
[..]
Versiebeheer???? leg uit! nu!
-goeiemorgen btw-
yepz, en wijzig je marges zowel links-rechts als boven onder wat en je bent zo aan twee pagina's extraquote:Opzaterdag 21 juli 2007 10:20schreef JDude het volgende:
Zet dan gewoon je regelafstand op 1,1.
je weet niet toevallig hoe dat werkt bij de engelse versie van word '07 hè...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:15 schreef BrandX het volgende:
[..]ook goede morgen.
![]()
uitlegversiebeheer:
ga naar bestand -> opslaan als.
klik rechtsbovenaan op 'extra', en op de scrolldown menu op 'versie opslaan'
daar kan je een korte benaming en/of beschrijving geven voor de versie van het document.
datum hoeft niet dat doet het systeem.
Klik op 'OK'
het venster verdwijnt. Ga naar bestand -> versies...
dan open zich een scherm. daarin kan je al je versies zien. Dan open je de laatse versie voordat het dramatisch mis ging, en die sla je weer normaal op als laatste versie.
btw: als je je laatste versie hebt geopend, kan je gewoon tussentijds opslaan, dat doet 'ie dan gewoon opslaan in je laatste versie.
succes!
We hebben jammer genoeg van te voren vastgelegde lettertype, puntgrootte margeafstanden etc.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:20 schreef JDude het volgende:
Zet dan gewoon je regelafstand op 1,1.
Mja ik heb het nu eerlijk gedaan, en dat duurde idd het langst , tot half 5 smorgensquote:
CTRL +F, tabblad "replace", daar typ je de punt die je wil vervangen, onderin vul je ook een punt in, dan naar format->font-> size 12, en alle punten in het document zijn 2 lettertypes groter. Scheelt je zo een pagina of 4 op een groot documentquote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:18 schreef bijdehand het volgende:
waarom zou je de punten en komma's vervangen? wordt het dan een pagina extra ofzo?
Engels Word 2002, 2007 zal waarschijnlijk hetzelfde zijn:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:45 schreef M4a1 het volgende:
[..]
je weet niet toevallig hoe dat werkt bij de engelse versie van word '07 hè...:@ik kan het niet vinden...
[..]
We hebben jammer genoeg van te voren vastgelegde lettertype, puntgrootte margeafstanden etc.
[..]
Mja ik heb het nu eerlijk gedaan, en dat duurde idd het langst , tot half 5 smorgens|:(
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 04:14 schreef M4a1 het volgende:
Vlaamse samenvatting: "Het brein is een wonderlijk ding, ge kunt er vanalles mee,"
Thanks, maar word 07 heeft geen 'file'. De nieuwe word werkt met een visueel interface systeempje, opzich is het intuïtiever, maar als je bepaalde functies aan het zoeken bent die je eerder ergens anders wist te staan is het soms een beetjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
Engels Word 2002, 2007 zal waarschijnlijk hetzelfde zijn:
file-> versions
klik op de button 'save now'
daar kan je je eigen verhaal over de versie kwijt
klik op 'OK'
en dan kan gaat het verder netzoals in het NL. via file --> versions kan je een eerdere versie openen.
hmmm, en via de helpfunctie zoeken naar versions? geeft dat niet iets?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:22 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Thanks, maar word 07 heeft geen 'file'. De nieuwe word werkt met een visueel interface systeempje, opzich is het intuïtiever, maar als je bepaalde functies aan het zoeken bent die je eerder ergens anders wist te staan is het soms een beetje![]()
Vandaar dat er staat dat de klacht mijn stomheid isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:27 schreef Elixabete het volgende:
klacht?
Gewoon je bolle ogen gebruiken dan maak je die fout niet
Ik vind het stommer dat je voor je WO-opleiding nog steeds dit soort truukjes wilt gebruiken om pagina's mee op te vullen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:04 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Vandaar dat er staat dat de klacht mijn stomheid is
keb net office 2007 gedownd gekocht en geïnstalleerd, maar kan het daar ook niet op vinden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:22 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Thanks, maar word 07 heeft geen 'file'. De nieuwe word werkt met een visueel interface systeempje, opzich is het intuïtiever, maar als je bepaalde functies aan het zoeken bent die je eerder ergens anders wist te staan is het soms een beetjeo|O
Staat in de handleidingquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
keb net office 2007 gedownd gekocht en geïnstalleerd, maar kan het daar ook niet op vinden.
misschien dat een andere office 2007 gebruiker het weet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |