Meerdere malen gedaan maar die sukkel trekt zich er niks van aan. En ja wat kan je dan nog? Hem een paar klappen geven zal iemand snel zeggen. Nee dat is lekker bevordelijk voor de sfeer. Gewoon even hier luchten en op zoek naar iets anders dusquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Als je dat nu eens allemaal aan hém verteld, ipv er een topic over te openen?
Hij is bang dat deze nepneger hem nepdoodschiet met een neppistool.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Als je dat nu eens allemaal aan hém verteld, ipv er een topic over te openen?
Ik denk eerder dat hij anaal uitgewoond wordt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:22 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Hij is bang dat deze nepneger hem nepdoodschiet met een neppistool.![]()
Doen nepnegers tegenwoordig ook al aan groepsverkrachting zoals de echte negers in de randstad.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:22 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij anaal uitgewoond wordt.
Ik vrees het ergste voor ts als hij zijn mond opentrekt.Mond opentrektquote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:24 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Doen nepnegers tegenwoordig ook al aan groepsverkrachting zoals de echte negers in de randstad.
Dat zijn dubbel gestrafde mensen: neger en homo.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:58 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Hiphop luusterende negers die homo zijn bestaan niet.![]()
Ik zou omvallen van het lachen het moment dat ik een briefje voor mij zou tegenkomen op de wc met een leuk plaatje erbij.. Ik zou ook gelijk een boom met veel bladeren kopen, deze in de woonkamer zetten, en 6 vogels kopen die door een touwtje niet verder kunnen komen dan de hele dag om deze boom vliegen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:34 schreef MNR het volgende:
Btw, vermoed dat het heel simpel op te lossen is door gewoon een paar dingen op papier te zetten en op te hangen in huis. Zoals bijv. in de W.C. een note (met een kei-leuk plaatje erbij uiteraard om het positief aan te pakken). Je kunt het vast wel leuk inkleden en het werkt! Snapte?
Dat briefje hangt er niet voor jou, meer in t algemeen. En ik zou je tegenprestatie btw echt niet snappenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:58 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou omvallen van het lachen het moment dat ik een briefje voor mij zou tegenkomen op de wc met een leuk plaatje erbij.. Ik zou ook gelijk een boom met veel bladeren kopen, deze in de woonkamer zetten, en 6 vogels kopen die door een touwtje niet verder kunnen komen dan de hele dag om deze boom vliegen.
Nou liever niet, wil wel rustig kunnen slapen vannachtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 04:29 schreef M4a1 het volgende:
als het echt een VIEZE GORE STINKENDE HOMOSEXUELE GILLE DE LA TOURETTE SYNDROMENDE NEPNEGER is, moet je absoluut even wat fotos posten!
Nou nou.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |