abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 juli 2007 @ 03:39:58 #1
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_51685729
Jezus christus wat heb ik een godsgruwelijke teringhekel aan mijn huisgenoot zeg. Die vieze hiphopluisterende nepneger komt me echt mijn keel uit.

Ik weet niet eens waar ik moet beginnen met klagen over die grafmongool. Nooit doet die lul de afwas. Er is geen mes meer schoon op het moment waardoor ik verplicht ben om mijn broodje te smeren met een LEPEL. Nee dat gaat lekker makkelijk, lul.

Ten tweede piest hij chronisch over de plee heen. In combinatie met zijn ik-ben-3-maal-in-mijn-been-geschoten-en-de-kogels-zitten-er-nog-in loopje en zijn AIAIAI GEE GEE geluiden zou je haast denken dat die eikel Gilles de la Tourette patiënt is ofzo

Ten derde STINKT hij. Die lul stinkt

Ten vierde is hij een homo. Niets tegen homo's maar kom er dan eerlijk voor uit en zeg niet dat je hetero bent. Ik ben zeker al wel 100 keer in me boxershort langs die lamlul gelopen, eer ik hem een nacht samen met een kerel thuis hoorde komen. "Hihi zullen we samen naar de wc? Hihi zullen we elkaars vasthouden"

Ik kan nog wel even doorgaan maar dan ben ik de hele nacht nog aan het typen. Punt is dat alles netjes en ok leek toen ik kwam kijken en ik was echt blij toen ik een kamer had gevonden. Ik woon hier nu 1 maand met die mongool in huis en ik ga per direct op zoek naar iets anders want dit is niks. :'(

Mijn klacht?

MIJN HUISGENOOT IS EEN VIEZE GORE STINKENDE HOMOSEXUELE GILLE DE LA TOURETTE SYNDROMENDE NEPNEGER
  Moderator zaterdag 21 juli 2007 @ 03:42:32 #2
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_51685742
Als je dat nu eens allemaal aan hém verteld, ipv er een topic over te openen?
F.K.A. SuperwormJim
  zaterdag 21 juli 2007 @ 03:45:14 #3
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_51685758
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 03:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Meerdere malen gedaan maar die sukkel trekt zich er niks van aan. En ja wat kan je dan nog? Hem een paar klappen geven zal iemand snel zeggen. Nee dat is lekker bevordelijk voor de sfeer. Gewoon even hier luchten en op zoek naar iets anders dus
pi_51685948
okee, benieuwd wat hij van jouw denkt
Aap uit de mouw
pi_51685982
Zijn er nog meer mensen die daar last van hebben of wonen jullie met zijn tween? Vervelend als je daar net woont en nu al weer op zoek moet gaan naar een nieuwe kamer.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 04:27:17 #6
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_51686026
Scheld hem uit voor vieze gore stinkende homosexuele gille de la tourette syndromende nepneger. Dat zal hem leren.

Oh ja, en je moet hem filmen als hij in zijn bruine anjer wordt geklatst. En dan het filmpje gebruiken voor chantage.

Doekoe en blingbling jeweetz sjtraatlevuh
Guanine en Cytosine! *O*
pi_51686037
als het echt een VIEZE GORE STINKENDE HOMOSEXUELE GILLE DE LA TOURETTE SYNDROMENDE NEPNEGER is, moet je absoluut even wat fotos posten!
  zaterdag 21 juli 2007 @ 04:46:30 #8
103707 Euforie
Come lie next to me
pi_51686095
Ik ben blij dat je het kwijt bent

Overigens heb ik álles gelezen!
And nothing can stop me now
pi_51686855
ga verhuizen of trap hem eruit!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 21 juli 2007 @ 09:22:05 #10
75659 Kwezel
Masturbation is a crime.
pi_51686912
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 03:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Hij is bang dat deze nepneger hem nepdoodschiet met een neppistool.
Labia: vrouwelijke variant van een labrador gekruisd met een cavia.
pi_51686918
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 09:22 schreef Kwezel het volgende:

[..]

Hij is bang dat deze nepneger hem nepdoodschiet met een neppistool.
Ik denk eerder dat hij anaal uitgewoond wordt.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 09:24:48 #12
75659 Kwezel
Masturbation is a crime.
pi_51686926
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 09:22 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat hij anaal uitgewoond wordt.
Doen nepnegers tegenwoordig ook al aan groepsverkrachting zoals de echte negers in de randstad.
pi_51687025
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 09:24 schreef Kwezel het volgende:

[..]

Doen nepnegers tegenwoordig ook al aan groepsverkrachting zoals de echte negers in de randstad.
Ik vrees het ergste voor ts als hij zijn mond opentrekt.Mond opentrekt
  zaterdag 21 juli 2007 @ 09:58:58 #14
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_51687223
Hiphop luusterende negers die homo zijn bestaan niet.
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_51687261
Huisgenoten zijn vaak kut. Ik had er in mijn vorige huis een die elke dag uitgebreid traditioneel indisch ging koken. Lekker toch, ja niet dus wat een scherpe kutlucht komt daar vanaf zeg En dan ook de resten anderhalve week in een vuilniszak op de gang laten staan zodat het net lijkt alsof je een slecht goedkoop indo restaurant binnenloopt als je thuiskomt
  zaterdag 21 juli 2007 @ 10:10:46 #16
75659 Kwezel
Masturbation is a crime.
pi_51687340
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 09:58 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Hiphop luusterende negers die homo zijn bestaan niet.
Dat zijn dubbel gestrafde mensen: neger en homo.
pi_51687620
Uhm... concluderen dat hij homo is van het feit dat hij een kerel mee naar huis neemt, is wellicht een beetje voorbarig TS.

Iemand die niet afwast, over de plee heenzeikt en stinkt is daarentegen wel irritant. Wel, plak een vliegsticker in de wc (werkt in kroegen ook), schrijf hem een note dat als hij zijn afwas* niet doet, jij de afwas zonder pardon in een vuilniszak buiten zet (en zet er dan een dag bij) en dat hij stinkt... ja... dat zul je gewoon mee moeten leren leven.

Maar goed, je kunt nu eenmaal niet van iedereen verwachten dat hij/zij netjes is. Met z'n hoevelen wonen jullie daar?

Btw, vermoed dat het heel simpel op te lossen is door gewoon een paar dingen op papier te zetten en op te hangen in huis. Zoals bijv. in de W.C. een note (met een kei-leuk plaatje erbij uiteraard om het positief aan te pakken). Je kunt het vast wel leuk inkleden en het werkt! Snapte?

* als jullie gezamenlijk gebruik maken van bestek, pannen e.d. het gewoon de spuigaten uit laten lopen, totdat hij ook inziet dat het echt niet anders kan. Oftewel: hem gewoon confronteren met zijn eigen zooi. In de tussentijd even wat voor jezelf apart houden waar je vant kunt leven
You're never fully dressed until you wear a smile
  zaterdag 21 juli 2007 @ 10:35:50 #18
87694 Robin__
letitredno
pi_51687646
Ik hoop dat ie dit leest en je in je reet neukt
pi_51687933
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 10:34 schreef MNR het volgende:

Btw, vermoed dat het heel simpel op te lossen is door gewoon een paar dingen op papier te zetten en op te hangen in huis. Zoals bijv. in de W.C. een note (met een kei-leuk plaatje erbij uiteraard om het positief aan te pakken). Je kunt het vast wel leuk inkleden en het werkt! Snapte?
Ik zou omvallen van het lachen het moment dat ik een briefje voor mij zou tegenkomen op de wc met een leuk plaatje erbij.. Ik zou ook gelijk een boom met veel bladeren kopen, deze in de woonkamer zetten, en 6 vogels kopen die door een touwtje niet verder kunnen komen dan de hele dag om deze boom vliegen.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 11:04:59 #20
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_51688022
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_51688103
Waarom laat je de afwas niet staan?
En wast alleen je mes of lepel of vork af die je nodig hebt.
Weinig werk en hij heeft een probleem.
pi_51689664
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 10:58 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou omvallen van het lachen het moment dat ik een briefje voor mij zou tegenkomen op de wc met een leuk plaatje erbij.. Ik zou ook gelijk een boom met veel bladeren kopen, deze in de woonkamer zetten, en 6 vogels kopen die door een touwtje niet verder kunnen komen dan de hele dag om deze boom vliegen.
Dat briefje hangt er niet voor jou, meer in t algemeen. En ik zou je tegenprestatie btw echt niet snappen

Maar heb genoeg studentenhuizen gezien en in ieder huis werkt het anders. En vaak is het zo dat als je het met een beetje humor benadert, het allemaal vanzelf goed komt.

Heb laatst ook een reglement opgehangen (direct, met humor en duidelijk) "how to use the washing-machine and dryer", was heel effectief
You're never fully dressed until you wear a smile
  Moderator / Redactie FP zaterdag 21 juli 2007 @ 12:39:19 #23
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_51689777
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 04:29 schreef M4a1 het volgende:
als het echt een VIEZE GORE STINKENDE HOMOSEXUELE GILLE DE LA TOURETTE SYNDROMENDE NEPNEGER is, moet je absoluut even wat fotos posten!
Nou liever niet, wil wel rustig kunnen slapen vannacht
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_51690241
Doodslaan die homo
  Moderator / Redactie FP zaterdag 21 juli 2007 @ 13:43:21 #25
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_51691228
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 12:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Doodslaan die homo
Nou nou.

"Liefdevol neerknuppelen die zelfde geslachtsliefhebber."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')