SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
Het is een regelrechte schande!1!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:25 schreef Dibble het volgende:
goed topic, eensch met de klacht!
Hier in Monaco ook nie best25 euro betaald voor een mixdrankje wat naar urine smaakt
![]()
![]()
idd, net serveerster 30 piek fooi gegeven maar nie hoor daar neemt ze blijkbaar geen genoegen mee, krijg nog steeds glaasjes zonder rietjequote:
25 euro voor een drankje is een klacht opzich.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:25 schreef Dibble het volgende:
Hier in Monaco ook nie best25 euro betaald voor een mixdrankje wat naar urine smaakt
![]()
![]()
idd, wat da fak zijn dat voor prijzen!?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
25 euro voor een drankje is een klacht opzich.
uitgaan voor de elitequote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
idd, wat da fak zijn dat voor prijzen!?
idd zo dacht ik dus net ook al, Gisteravond me Lamborghini voor de party lounge aan de kust geparkeerd en nu kan ik d'r haast nie meer uit omdat die stomme een duitse mongool zijn Ferrari d'r vlak voor heeft neergezetquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
idd, wat da fak zijn dat voor prijzen!?
Ah, en dan open je er een topic over op Fok! om indruk te maken op mensenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:27 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
uitgaan voor de elite
high class weetjewel![]()
Doe ik niequote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ah, en dan open je er een topic over op Fok! om indruk te maken op mensen
Nerd.
Quote ik jou?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:32 schreef Dibble het volgende:
[..]
Doe ik nieik heb hier een butler die alles voorleest en alles post wat ik zeg
![]()
![]()
Zal ik vanavond even langskomen? Ik heb de jongens gezegt dat ze de jacht klaar moeten maken, als ik niet door de kut spaanse kustwacht tegen wordt gehouden ben ik binnen 3 kwartier daarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:26 schreef Zrtlrnc het volgende:
jazeker hook me upquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:37 schreef Dibble het volgende:
[..]
Zal ik vanavond even langskomen? Ik heb de jongens gezegt dat ze de jacht klaar moeten maken, als ik niet door de kut spaanse kustwacht tegen wordt gehouden ben ik binnen 3 kwartier daarwacht maar op mij bij de beach villa, je hebt de jacuzzie toch wel gevuld he
?
Ja, een paar cubaantjes komen verse langsbrengen met de jet, pfff duurt wel lang hoor ik had vanochtend vroeg de bestelling doorgegeven maargoed.Ze kunnen elk moment landen in m'n achtertuinquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:41 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
jazeker hook me up
ik zal wat cristal klaar zetten
ill be waiting for you in the pool
heb je nog een fijn classic sigaartje?![]()
Dat je überhaupt 25 euries lapt voor een drankje, damn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:25 schreef Dibble het volgende:
![]()
![]()
Het ''gewone volk''quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben net terug uit Praag. Halve liter van de tap voor 80 cent en een vodka voor een euro.
MTVquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
Jullie moeten niet zoveel mtv kijken..
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:33 schreef Dennehy het volgende:
Dibble, ben je weer aan het fantaseren? Vul nu eerst maar eens mijn bad, dan krijg je daarna mischien twee euro, of één.![]()
Dibble, ben je weer aan het fantaseren? Vul nu eerst maar eens mijn bad, dan krijg je daarna mischien twee euro, of één.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |