In het ergste geval lees je de laatste post van abruzzesequote:Op donderdag 26 juli 2007 13:24 schreef Sc0rPi0n het volgende:
In het ergste geval kun je terugvallen op het Burgelijk Wetboek.
Als je binnen de omruilingstermijn van de winkel zit (zie kassabon) dan zijn ze volgens mij verplicht om je een nieuwe mee te geven. Gewoon de poot stijf houden als ze er moeilijk over doen. Valt het daarbuiten dan gaat het idd via Sony.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:14 schreef abruzzese het volgende:
Ik ben naar de winkel geweest waar ik de Playstation 3 hebt gekocht en kreeg geen nieuwe .
Nu moet ik de console opsturen naar Sony service center in Nederland via UPC .
Hebben ze 20 jullie opgehaald en nu maar afwachten.
Hopenlijk krijg ik hem wel snel terug , maar volgens Sony service center duurt het ongeveer 10 werkdagen voor ik hem terug krijg.
zei Peter Moorequote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:53 schreef Fliepke het volgende:
You know, things break
Lijkt me juist kut om bij dat kleine groepje ongelukkige mensen te horen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:25 schreef disjfa het volgende: Wees blij dat je bij de minder dan 1% van de mensen hoort
30% haalt zelfs de 360 niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:20 schreef Gamer_V het volgende:
En het woordje 'ook' in de OP mag je naar mijn mening pas gebruiken als 30% van alle PS3 consoles kapot zou gaan.
Voor de rest, natuurlijk kut voor je, maar je hebt vast nog garantie, dus dat wordt een paar weken zonder overleven.
hihihihiii te hilarischquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:06 schreef MaximusF1 het volgende:
Toevallig niet met tape de ventilatiegaten dichtgeplakt tegen het stof ?
(ergens in de US is een PS3 op die manier gestorven)
Rood lampje dat flikkert is oververhitting denk ik. Misschien is de fan kapot...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |