abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200187
hoe komt het toch dat de mannen niet onderling mot hebben en de vrouwen weer wel....ik ervaar dat zo ook in het "echte" leven en dat word hier ook heel goed bevestingd..
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  woensdag 13 oktober 1999 @ 10:58:00 #2
711 dr Evil
Very very évillll
pi_200188
Riiiggghht: ik kan je dit zeggen: op mijn zomerkamp was dit de afgelopen 3 jaar ook zo. In het meisjeskamp rivaliteit en irritaties en in het jongenskamp veeeel minder... Hoe dit komt? Geen idee?! Misschien zijn meisjes wel gemener
"Why make zillions if we can make ... billions?!"

pi_200189
Hoe dit komt? Ik denk dat vrouwen elkaar als aards-rivalen zien. De een vindt zichzelf er beter uitzien als de ander, en natuurlijk andersom. De een heeft een leuker en een beter uitziend vriendje dan de ander etc. Hierdoor ontstaat irritatie, wat weer zorgt voor jaloezie. Maw ze willen bij eenieder goed overkomen/in de smaak vallen, en dat lukt niet altijd, terwijl dat bij de ander waarschijnlijk wel lukt.
Jongens zijn recht voor de raap. Als hun iets niet zint dan vertellen ze dit ook. Meisjes zijn het tegenover gestelde: ze zijn vaker "achterbaks". Meisjes roddelen bijv.(niet iedereen hoor), terwijl jongens dit een stuk minder doen, of helemaal niet.

Conclusie: onderlinge jaloezie,een hoge dunk van zichzelf, en natuurlijk afgunst

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

woensdag 13 oktober 1999 @ 11:25:00 #4
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_200190
quote:
op 10-13-1999 om 10:58 AM schreef dr Evil het volgende:
Riiiggghht: ik kan je dit zeggen: op mijn zomerkamp was dit de afgelopen 3 jaar ook zo. In het meisjeskamp rivaliteit en irritaties en in het jongenskamp veeeel minder... Hoe dit komt? Geen idee?! Misschien zijn meisjes wel gemener

Of ze gemener zijn, weet ik niet, wel dat ze vaak subtieler zijn: Sabine zat al in een vette ruzie, terwijl Bart nog niet eens doorhad dat er iets aan de hand was.
En de sneer die Karin gaf, toen ze ontbijt op bed bracht bij de tortellini's: "Soms zijn we wel aardig, hoor".
Ik denk zelf dat mannen in het algemeen ook wat vergevingsgezinder zijn, en wat duidelijker: "jij bent een lul", "ik wil je op je bek slaan", "sorry, mijn fout, ga je mee een biertje drinken?" [1]

MrMurphy

[1] OK, ietwat versimpeld

pi_200191
't is inderdaad altijd zo, mannen regelen het wel even maar vrouwen doen het op hun eigen manier...wel lachen dat ook dat al weer naar voren komt...zijn er nog meer rolbevestegende zaken in het bb huis?
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_200192
Met meisjes is het nou eenmaal zo dat ze de dingen vaak persoonlijk opvatten, in die zin dat ze sneller gekwetst/beledigd zijn dan jongens/mannen. Dit heeft niets met achterbaksheid of jaloezie te maken, het is eerder zo dat meisjes van elkaar WETEN hoe ze op kritiek reageren (slecht namelijk), en daarom zijn ze minder straight forward. Dat kun je opvatten als een verkapte vorm van "tact" - vaak niet zo handig maar echt niet altijd kwaad bedoeld.
Jongens/mannen hebben waarschijnlijk geleerd dat het leven gewoon doorgaat als ze niet door de hele wereld "aardig" worden gevonden; zij halen hun zelfbevestiging sneller uit andere dingen.
Daarom zie je in het BB-huis ook dat de "ruzie" tussen de meisjes direct escaleert of in elk geval een hoop gekwetste ego's oplevert, terwijl de jongens elkaar nog eens fiks op de schouders slaan nadat ze - en reken maar dat dat gebeurt - kritiek op elkaar hebben geuit. Zij kunnen een persoonlijke aanval beter relativeren; de meisjes denken meteen: "Oh, oh, nou vinden ze me niet meer aaaaaaardig..!"
Een schizofreen is nooit alleen
pi_200193
nou 2 zussen dat was een scherp verhaal en precies raak als het aan mij ligt ... goed samengevat
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_200194
Hebben we trouwens de gesprekken tussen een aantal van de heren over de anderen gelezen? Nee? Kijk dan even op www.big-brother.nl/MainInterface/Quick/quick.cfm#386

of natuurlijk www-1 of www-2

------------------
...Life and Love are the only things that count...

[Dit bericht is gewijzigd door PARENA (Datum 13 Oktober 1999).]

pi_200195
quote:
op 10-13-1999 om 02:01 PM schreef PARENA het volgende:
Hebben we trouwens de gesprekken tussen een aantal van de heren over de anderen gelezen? Nee? Kijk dan even op www.big-brother.nl/MainInterface/Quick/quick.cfm#386
f natuurlijk www-1 of www-2

weet niet wat je bedoelt ben wezen kijken maar weet niet waar je op doelt
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_200196
pardon, de #386 moet weg en dan staan de onderwerpen daar. "Roddel en Achterklep 1 en 2", daar ging het mij vooral om...
http://www.big-brother.nl/MainInterface/Quick/quick.cfm
pi_200197
ze roddelen daar wel lekker maar daar ging het in dit topic niet over?? of wel?
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_200198
dit kwam het dichtst in de buurt en een heel nieuw topic openen hiervoor vond ik ook niet de moeite. Uhm... maar genoeg hierover, zoals je al zei, het is niet echt het topic.
  donderdag 14 oktober 1999 @ 01:33:00 #13
691 luciano
ondertitelloos
pi_200199
Tok Tok Tok
;9
  donderdag 14 oktober 1999 @ 01:42:00 #14
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_200200
quote:
op 10-13-1999 om 01:37 PM schreef The Two Sisters het volgende:
...de meisjes denken meteen: "Oh, oh, nou vinden ze me niet meer aaaaaardig..!"

Sabbelientje denkt gewoon: "Wa een nare mense allemaal hier in da big brother huis, nou vinden ze me niet meer liiiieeeeffff!!!!

Terug naar huize bientje met die verwende trut, het verbaast me nog dat ze de mensen iets langer zand in de ogen heeft kunnen strooien als nog zo'n fijn persoon: ons aller 'spoiled to the bone' Tara.

Is het toeval dat nu al de tweede van de dames zich ontpopt als een verwend nest, of ligt dat aan mij?

"Kutkip!"

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')