Conclusie: onderlinge jaloezie,een hoge dunk van zichzelf, en natuurlijk afgunst
quote:
op 10-13-1999 om 10:58 AM schreef dr Evil het volgende:
Riiiggghht: ik kan je dit zeggen: op mijn zomerkamp was dit de afgelopen 3 jaar ook zo. In het meisjeskamp rivaliteit en irritaties en in het jongenskamp veeeel minder... Hoe dit komt? Geen idee?! Misschien zijn meisjes wel gemener
Of ze gemener zijn, weet ik niet, wel dat ze vaak subtieler zijn: Sabine zat al in een vette ruzie, terwijl Bart nog niet eens doorhad dat er iets aan de hand was.
En de sneer die Karin gaf, toen ze ontbijt op bed bracht bij de tortellini's: "Soms zijn we wel aardig, hoor".
Ik denk zelf dat mannen in het algemeen ook wat vergevingsgezinder zijn, en wat duidelijker: "jij bent een lul", "ik wil je op je bek slaan", "sorry, mijn fout, ga je mee een biertje drinken?" [1]
MrMurphy
[1] OK, ietwat versimpeld
of natuurlijk www-1 of www-2
------------------
...Life and Love are the only things that count...
[Dit bericht is gewijzigd door PARENA (Datum 13 Oktober 1999).]
quote:
op 10-13-1999 om 02:01 PM schreef PARENA het volgende:
Hebben we trouwens de gesprekken tussen een aantal van de heren over de anderen gelezen? Nee? Kijk dan even op www.big-brother.nl/MainInterface/Quick/quick.cfm#386
f natuurlijk www-1 of www-2
quote:
op 10-13-1999 om 01:37 PM schreef The Two Sisters het volgende:
...de meisjes denken meteen: "Oh, oh, nou vinden ze me niet meer aaaaaardig..!"
Sabbelientje denkt gewoon: "Wa een nare mense allemaal hier in da big brother huis, nou vinden ze me niet meer liiiieeeeffff!!!!
Terug naar huize bientje met die verwende trut, het verbaast me nog dat ze de mensen iets langer zand in de ogen heeft kunnen strooien als nog zo'n fijn persoon: ons aller 'spoiled to the bone' Tara.
Is het toeval dat nu al de tweede van de dames zich ontpopt als een verwend nest, of ligt dat aan mij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |