das een witte tijgerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef SiRojK het volgende:
Ben ik de enige die een schaap ziet in de spiegel achter Jaap op stream 3

Dennis moet even in het script geschreven worden, dat gebeurt dus vannacht. Nadia gaat bij Brian slapen en Dennis moet dan wel reageren. Althans, het is een open deur en een uitnodiging voor hem om hem op het toneel te schuiven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef carpediem23 het volgende:
Die Dennix moet echt oprotten (toneelhaakje) Wat een mislukking, zelf Nadia heeft al een beetje een plekje in de groep. Dennis heeft niemand en heeft nog niets laten zijn van zijn persoonlijkheid (lees fucking saai ) En al helemaal niet van de zogenaamde "terror" ZSM wegwezen saaie kneus.

Ja vast ik denk dat eerder dennix huilend de poort uit rentquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Maar dan wel de HELE dag door he ??? Je zult zien dat Huub jankend
de poort uitKRUIPT !! Moet jij je maar eens voorstellen dat je op een kikker lijkt en iemand roept
de HELE dag door kwaaak tegen je !!!!!

uiteraard legt ze het verband niet tussen dat dier en haar??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is een knuffeltijger, die heeft Nada gekregen van een fan. Ze nam het op als een compliment.

Het lijkt wel een soort tijger...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef SiRojK het volgende:

Dank je.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach koppiesoep toch. Is niet waar en jij bent er net zo goed een van "ons".

Ik denk dat Jaap echt geen stelletjes meer wil, zeker niet als ze zijn back up zijn dus hij zal niks nalaten om die uit elkaar te drijven. Ondertussen lijkt het alsof Dennis de mastermind is die plannetjes maakt maar vervolgens keert het alleen maar tegen hem. Jaap ziet dat Nadia beïnvloedbaar is dus hij zet haar in om zekerder te zijn van zijn positie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ok, dat wilde ik even weten. Als Jaap Dennis over het plan van Nadia had verteld (trio met Brian en Amanda), was het nog mogelijk geweest dat hij echt met Dennis verder wil.

Janken of kwakend de poort door?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Maar dan wel de HELE dag door he ??? Je zult zien dat Huub jankend
de poort uitKRUIPT !! Moet jij je maar eens voorstellen dat je op een kikker lijkt en iemand roept
de HELE dag door kwaaak tegen je !!!!!

kreeg net ook een telefoontje van achter,maar trek me er geen hol van aanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:00 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
das een witte tijger
*krijgt telefoontje van achter....... je mag niet meer drinken*

Dennix weet daarvan maar heeft er hele andere ideen bij. Hij denkt dat Nada het doet om ruzie te stoken tussen Amanda en Brian , maar het trio gaat faken, om Dennix over de rooie te helpen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ok, dat wilde ik even weten. Als Jaap Dennis over het plan van Nadia had verteld (trio met Brian en Amanda), was het nog mogelijk geweest dat hij echt met Dennis verder wil.

owjee de nieuw take that??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:02 schreef the_judge het volgende:
dennis is erin gekomen om zodirekt een muziekcd te maken
hij wacht alleen tot ze achter zeggen nu is het goede moment
staat ook op de site bij zen zuster en moeder

Nee, ik zie het ook, het schaap met de 5 poten is dat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef SiRojK het volgende:

missing without a trace??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:04 schreef pasjesjen het volgende:
een serie op nederland drie ik weet even niet hoe het heet

Ze belden mij net dat ik een flesje MOET opentrekken! Rare wereld.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:02 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kreeg net ook een telefoontje van achter,maar trek me er geen hol van aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |