quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:24 schreef McKillem het volgende:
Ziet er uit als kots maar superheerlijk.
In Zimbabwe hebben ze inderdaad geen pizza.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:24 schreef ruud_fr het volgende:
ik Zimbabwe hebben ze helemaal geen pizza, dus niet zeuren
New York pizza is ook wel goed te doen, alleen wel beetje duur.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:24 schreef McKillem het volgende:
Pizza
Weet je welke je moet proberen? De BBQ lover van Origional Pizza Company
De Jumbo heeft prima pizza's!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:33 schreef Paeromius het volgende:
Jah als iemand nog goede pizzeria weet, ik sta open voor suggesties
Owhquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:24 schreef McKillem het volgende:
Pizza
nee, dat je niets hebt te klagenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:29 schreef Paeromius het volgende:
En dat is voor jou een goed excuus dat een pizzeria die op 10 minuten rijden zit, zelfs als het druk is,
anderhalf uur nodig heeft om pizza's te maken en af te leveren? Waarvan 1 pizza een -compleet- andere pizza is?
Ik hoop echt zó voor je baas dat jij niet op de marketingafdeling zitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:24 schreef McKillem het volgende:
Pizza
Alleen in de speelfilms.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:42 schreef bijdehand het volgende:
krijg je niet altijd gratis als ze te laat zijn?![]()
de wachtkamer heeft bij mij al 2x de eer gehad de naam waar te namen. 2,5 uur wachten op een simpel shoarmatje.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:13 schreef faithjez het volgende:
Gewoon bestellen bij De Wachtkamer, goed te eten en redelijk snel bezorgd -O/
Ach joh eet toch gewoon op.... die subtiele verschillen proef je echt niet, of er nu een champignonnetje meer op minder op zit.....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:22 schreef Paeromius het volgende:
20:00:30 - 2 pizza' goed, 3e pizza (mijne ) verkeerd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach joh eet toch gewoon op.... die subtiele verschillen proef je echt niet, of er nu een champignonnetje meer op minder op zit.....
ben jij zo'n turk op een brommer?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:37 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die pizza bestellen zouden afgeschoten moeten worden
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:24 schreef McKillem het volgende:
Pizza
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |