Vulture for BCquote:Op maandag 23 juli 2007 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat ik me de eerstvolgende periode kandidaat ga stellen voor het bondscoachschap...
Kandidaat stellen mag altijd..quote:Op maandag 23 juli 2007 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat ik me de eerstvolgende periode kandidaat ga stellen voor het bondscoachschap...
Vulturequote:Op maandag 23 juli 2007 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Bij voorbaadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:31 schreef Paaskonijn het volgende:
*stemt vulture*
Aan je nickname te zien ben jij oprichter van de fok!-federatie.. ik geloof dat ik sinds afgelopen zaterdag nog een sollicitatie heb openstaan waar nog niet echt op gereageerd is, zou je er even naar willen kijken?? b.v.d.quote:
geregeldquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Aan je nickname te zien ben jij oprichter van de fok!-federatie.. ik geloof dat ik sinds afgelopen zaterdag nog een sollicitatie heb openstaan waar nog niet echt op gereageerd is, zou je er even naar willen kijken?? b.v.d.
Woei, morgen bekeren, 3-5-2 tegen een counterhoer en PICquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Woei, morgen bekeren, 5-3-2 counter en PIC
ga je verliezenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:06 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Woei, morgen bekeren, 3-5-2 tegen een counterhoer en PIC
Kan me geen reet schelenquote:
ik heb alleen maar waardeloze scouts. als het na dit seizoen niet beter is, kap ik maar meequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen weer een wedstrijd voor mijn 7*-groeilbriljantjes Gert Bok en Tijs Emmen in de jeugd![]()
Het heeft niet alleen met scouting maar ook met trainen te makenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik heb alleen maar waardeloze scouts. als het na dit seizoen niet beter is, kap ik maar mee![]()
zegge... spreek je spelers hier eens even op aan.. dit kan natuurlijk niet...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik heb alleen maar waardeloze scouts. als het na dit seizoen niet beter is, kap ik maar mee![]()
quote:In de 41e minuut versierde het thuisteam een strafschop met een schwalbe waar de gemiddelde zwaluw trots op zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |