quote:
Alle post doorlaten in plaats van siegoloog Anita in de hutquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasja heeft al meteen een verbod op negatieve post gegeven.
Jah wat moet ze anders....leeghoofd...die heeft zich pas naar binnen geneukt..geestelijk...welliswaar..maar toch..althans...de framboos bosvruchtensmaak van de sperma van Dennis is geheel bekent bij 3/4 van heel NL..dus jah....ze is gewoon echt een typies stewardesje...door te vaak op grote hoogte te zijn geweest geestelijk wat geroosterd...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:37 schreef mazaru het volgende:
En Nadia liegt er lustig op los
[afbeelding]
50 streamlocks per dag. Dan mis je af en toe wel eens watquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:34 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Nadia zegt dat Brian zijn tong had gebruikt... hebben wij die 3 keer dan gemist ? :S
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit is zo nep
We willen van 6-2 af...Willen?? Moeten!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
50 streamlocks per dag. Dan mis je af en toe wel eens wat
Wees maar blij dat ik er ben, dankzij mij kan 50% hier de hele dag streamen terwijl ik hard hard hard hard hard werkquote:
Voor hem/haar niet zo moeilijk, het vertenwoordigt zelf 2 geslachten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:41 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft het al over een trio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |