Oh ik betaal toch meestal minstens ¤30 voor een schijterbroek veel meer dan ¤60 heb ik er niet voor over trouwens.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:48 schreef KeessieK het volgende:
tip: koop goeie spijkerbroeken, en niet bij de zeeman..
eigenlijk alleen de broekspijpen verkeerd omschreven .quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:51 schreef crackhead het volgende:
Je broek scheurt als het regent?
Weet ik niet, hij is wel blauw.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Weet je zeker dat het een spijkerbroek is, geen papierbroek?
dan vraag je er ook omquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh ik betaal toch meestal minstens ¤30 voor een schijterbroek veel meer dan ¤60 heb ik er niet voor over trouwens.
Oh jij betaal onzinnig hoge prijzen voor dingen waarvan de productiekosten onder de ¤10 liggen?quote:
Ik niet. Maar mijn broeken vallen niet uit elkaar bij een beetje regen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh jij betaal onzinnig hoge prijzen voor dingen waarvan de productiekosten onder de ¤10 liggen?
Waar haal jij je broeken dan. Oh hoogwaardig intellectuele limbo kampert? :quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:58 schreef Maikuuul het volgende:
Een spijkerbroek die scheurt door wat regen
Ik wil niet weten waar jij je cheap ass broeken vandaan haalt
Broeken bij Jeans Centre / CARS broekensad
Men At Work, en kheb nog 1 Versace broekquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waar haal jij je broeken dan. Oh hoogwaardig intellectuele limbo kampert? :
Met At Work koop ik ook wel eens broeken...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Men At Work, en kheb nog 1 Versace broek
Maar kheb nog broeken van 2 jaar terug die gebruik ik voor stagedie hadk gekocht bij Van Bree
zulks een domme koop, zoeen gare broeken.... achja voor stage zijn ze goed
Oplossing: Niet naar buiten gaan met een spijkerbroek als het regent. En een paraplu kopenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:47 schreef IHVK het volgende:
klacht: spijkerbroek met regen is niet tof.
ik heb 1 Nudie broek van 65 want die was toevallig in de uitverkoopquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Met At Work koop ik ook wel eens broeken...
Maar hoeveel betaal je dan gemiddeld?
maar OT: koop gewoon een goede broek. Doe je langer mee dan zo'n h&m 30 euro pauperbroek.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:26 schreef thewhiteguy het volgende:
hoax!!
Sad!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde broek ligt rond de 100/110 euro
Ja, hoewel ik 90¤ niet onzinnig hoog vind. Het verschil is dat mijn jeans niet kapot gaat van wat regen, evenmin van ruwe tegels. Ik ben al een paar keer met mijn fiets ondersteboven gereden en doorgeschoven op de asfalt, en geen enkele keer had mijn broek een scheur of zelfs maar verlies van kleur. Kwaliteit betaalt zich wel terug.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh jij betaal onzinnig hoge prijzen voor dingen waarvan de productiekosten onder de ¤10 liggen?
Das gewoon een normale prijs hoor ....quote:
Ik vind 240 gulden geen normale prijs voor een broek.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Das gewoon een normale prijs hoor ....
Terugrekenen naar guldens is totally 2003quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik vind 240 gulden geen normale prijs voor een broek.![]()
Dat is dan wel weer zo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Terugrekenen naar guldens is totally 2003
Nooit blauw papier gezien?quote:
MaWquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Terugrekenen naar guldens is totally 2003
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:03 schreef Maikuuul het volgende:
ik heb 1 Nudie broek van 65 want die was toevallig in de uitverkoop
Mijn gemiddelde broek ligt rond de 100/110 euro
Als jij zin hebt om de uitverkopen af te lopen in de hoop jouw maat & type te vinden, veel plezier dan...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:33 schreef maartena het volgende:
Ik koop gewoon een zooitje Levis' in de uitverkoop voor $30 per stuk, en daarmee basta. Ik ga echt geen 100 euro of dollar uitgeven voor een broek.
XL of L broeken passen mij nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:33 schreef maartena het volgende:
[..]![]()
Triest....
Ik koop gewoon een zooitje Levis' in de uitverkoop voor $30 per stuk, en daarmee basta. Ik ga echt geen 100 euro of dollar uitgeven voor een broek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |