Oh ik betaal toch meestal minstens ¤30 voor een schijterbroek veel meer dan ¤60 heb ik er niet voor over trouwens.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:48 schreef KeessieK het volgende:
tip: koop goeie spijkerbroeken, en niet bij de zeeman..
eigenlijk alleen de broekspijpen verkeerd omschreven .quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:51 schreef crackhead het volgende:
Je broek scheurt als het regent?
Weet ik niet, hij is wel blauw.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Weet je zeker dat het een spijkerbroek is, geen papierbroek?
dan vraag je er ook omquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh ik betaal toch meestal minstens ¤30 voor een schijterbroek veel meer dan ¤60 heb ik er niet voor over trouwens.
Oh jij betaal onzinnig hoge prijzen voor dingen waarvan de productiekosten onder de ¤10 liggen?quote:
Ik niet. Maar mijn broeken vallen niet uit elkaar bij een beetje regen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh jij betaal onzinnig hoge prijzen voor dingen waarvan de productiekosten onder de ¤10 liggen?
Waar haal jij je broeken dan. Oh hoogwaardig intellectuele limbo kampert? :quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:58 schreef Maikuuul het volgende:
Een spijkerbroek die scheurt door wat regen
Ik wil niet weten waar jij je cheap ass broeken vandaan haalt
Broeken bij Jeans Centre / CARS broekensad
Men At Work, en kheb nog 1 Versace broekquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waar haal jij je broeken dan. Oh hoogwaardig intellectuele limbo kampert? :
Met At Work koop ik ook wel eens broeken...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Men At Work, en kheb nog 1 Versace broek
Maar kheb nog broeken van 2 jaar terug die gebruik ik voor stagedie hadk gekocht bij Van Bree
zulks een domme koop, zoeen gare broeken.... achja voor stage zijn ze goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |