abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 oktober 1999 @ 09:12:00 #1
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_200173
Na het lezen van het interview met Martin wil ik toch iets opmerken. Vanuit het Tilburgse geruchtencircuit heb ik uit verschillende bronnen vernomen dat Bart ooit een relatie heeft gehad met een Tilburgse man. Zij ontmoetten elkaar in de "Dancesalon"in Eindhoven waar zij beiden veel kwamen.
Het feit dat Martin iets vermoedde kan dus best op waarheid berusten. Misschien is Bart wel bi! Maakt allemaal geen donder uit, maar het feit dat Martin vooral om zijn opmerking over Bart eruit is gegooid, maakt het toch wel wat zuur.
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_200174
Wanneer gaat hij het dan doen met een kip!!
Als hij daadwerkelijk bi is, dan komt die kippen ook nog wel aan beurt. Wat maakt het dan nog uit of hij een kip neemt.
Als Bart echte hoge nood heeft, dan zijn die kippen ook niet meer zeker van hun maagdelijkheid. En dit heeft 1 groot voordeel, de bewoners krijgen wel meer eieren 's morgens. Go Bart je kunt het. Doe je medebewoners een plezier, zorg voor meer eieren !!!
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_200175
Ik denk niet dat iemand die bi is het meteen ook met de kippen zou moeten gaan doen. Het punt is dat Maurice eruit gegooid is doordat hij door BB in een negatief daglichtgesteld is terwijl hij misschien/waarschijnlijk wel het gelijk aan zijn zijde had. Laat hem voorlopig maar verliefd blijven op Bientje, en als die eruit wordt gezet voor Bart kunnen wij zien op wie Bart vervolgens valt.
et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_200176
Uit vrij betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Bart er ongeveer net zo'n leven als Sabine op nahield. Dat wil dus zeggen dat hij niet echt weinig vrouwtjes heeft gehad, genomen en gedumpt.
  woensdag 13 oktober 1999 @ 10:23:00 #5
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_200177
Geloof dat ik ergens iets gemist heb. Welk interview met martin en waar kan ik dat eventueel nog vinden? BVD

Heb het al gevonden, was onderaan de lijst begonnen met het bijlezen van de topics. (of nog niet geheel wakker
------------------
Limbo and proud of it!

[Dit bericht is gewijzigd door squeeky (Datum 13 Oktober 1999).]

pi_200178
www.fokzine.net

Where else?

*** I have this condition ***
  woensdag 13 oktober 1999 @ 10:59:00 #7
711 dr Evil
Very very évillll
pi_200179
Riiggghht, ik vind het een beetje triest om mensen te gaan veroordelen op basis van sexuele voorkeuren... zelfs bij BB-bewoners!
"Why make zillions if we can make ... billions?!"

woensdag 13 oktober 1999 @ 11:16:00 #8
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_200180
RRRRRRRRRRRRight, lees eens goed, ik veroordeel niemand, geef alleen wat achtergrond-info.
pi_200181
quote:
op 10-13-1999 om 10:06 AM schreef Goeroe Pavlov het volgende:
Ik denk niet dat iemand die bi is het meteen ook met de kippen zou moeten gaan doen. Het punt is dat Maurice eruit gegooid is doordat hij door BB in een negatief daglichtgesteld is terwijl hij misschien/waarschijnlijk wel het gelijk aan zijn zijde had. Laat hem voorlopig maar verliefd blijven op Bientje, en als die eruit wordt gezet voor Bart kunnen wij zien op wie Bart vervolgens valt.

Nieuwe inside information:
Maurice is eruit gegooid!!!

Kapot is leuker
pi_200182
een verspreking of gaat de geruchtenmolen weer extra toeren draaien?
  woensdag 13 oktober 1999 @ 12:26:00 #11
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_200183
Martin is er uitgegooid omdat Veronica hem portretteerde als kastnicht met als schild homofobe neigingen. (Erg knap trouwens om dat uit zo weinig beelden te halen.)

Bart wordt tot nu toe neergezet als jaren 90 macho (met zachte kanten).

Ongeacht wat hij nou wel of niet is, ik mag _bidden_ (wat zeg ik nou weer, als rechtgesnaarde atheïst dat Bart niet op zijn geaardheid wordt beoordeeld maar op zijn gedrag binnen de groep.

Bij Martin was dat trouwens wel zo, alleen was zijn 'gedrag' wel erg sterk vertekend door V.

Live young, die fast.
  woensdag 13 oktober 1999 @ 13:37:00 #12
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_200184
Hoe dan ook, een Bart die bi is past natuurlijk uitstekend bij iemand die SaBIen heet...
Echter.. blijft het feit dat Bart nooit helemaal eerlijk is geweest toen zijn geaardheid ter sprake kwam ( Heette het toen niet "Bart is blij dat gerucht de wereld uit is"?). Er zat in het homo-gerucht een kern van waarheid? lees het interview met Martin waarin hij verklaart dat er wel meeerdere tekenen waren waardoor hij Bart verdacht van interesse in de andere sexe.
Ik vind het gewoon vreemd dat Bart zijn ware sexuele geaardheid niet durft te uiten.
------------------
Luister goed naar dit forum, dan hoor je niets.

[Dit bericht is gewijzigd door Maurisico (Datum 13 Oktober 1999).]

woensdag 13 oktober 1999 @ 13:40:00 #13
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_200185
quote:
op 10-13-1999 om 01:37 PM schreef Maurisico het volgende:
Hoe dan ook, een Bart die bi is past natuurlijk uitstekend bij iemand die SaBIen heet...

Hoe zit het dan met BI-anca?

woensdag 13 oktober 1999 @ 13:43:00 #14
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_200186
10 punten voor mrmurphy!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')