whehehehe, ik heb nog steeds vakantie (al heb ik dan al wel donderdagmiddag, vrijdag en vanochtend gewerkt... ) Nog een week.quote:Op maandag 23 juli 2007 07:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hallo Dr34me3r
ben benieuwd of je vanochtend weer moest wennen aan werk in plaats van vakantie
wat vorige week ook al ????????????????????????????????quote:Op maandag 23 juli 2007 13:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehehe, ik heb nog steeds vakantie (al heb ik dan al wel donderdagmiddag, vrijdag en vanochtend gewerkt... ) Nog een week.
Tja, je moet iets in je vakantie hequote:Op maandag 23 juli 2007 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat vorige week ook al ????????????????????????????????
Nee hoor, er zijn genoeg mensen die het slechter hebben.quote:
dat kan wel zo zijn maar dit was niet het idee van vakantie toen jij die dagen een aantal maanden geleden ging vast leggen toch ?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn genoeg mensen die het slechter hebben.
Nou nee, maar er zijn nog genoeg leuke dingen over in mijn vakantie hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kan wel zo zijn maar dit was niet het idee van vakantie toen jij die dagen een aantal maanden geleden ging vast leggen toch ?
ach zolang je nog maar niet gebruikt a la een rotterdams accent en dan gaat bellen met United Kingdomquote:Op maandag 23 juli 2007 14:31 schreef DR34M3R het volgende:
Ik merk dat ik mijn puntjes .... begin af te leren, maar dat 'hoor" nu een stopwoordje wordt.. beter op letten![]()
Zeg Liefie, heb jij wel genoeg worsten geofferd bij Sint Clara zodat het vandaag droog zou blijven ?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:08 schreef liefie_ het volgende:
tadaaaa
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:37 schreef DR34M3R het volgende:ja, zoiets zei wonderer een tijdje terug ook al...
Ja zou zo maar in het boek Undutchables opgenomen kunnen wordenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad snapt het inmiddels want het is langsgekomen in zijn Nederlandse boek.
Veel plezier. *blijft eenzaam en alleen achter*quote:Op maandag 23 juli 2007 18:09 schreef liefie_ het volgende:
jeeeuj ik ga zo whoei!
cocktailtjes drinken en daarna de kermis op/stad in
Ja, dat vind ik echt een naaistreek van je vriendquote:Op maandag 23 juli 2007 18:56 schreef JamesBrownie het volgende:
Veel plezier!!
(zit ook eenzaam en alleen op de bank)
Ik vind het niet zo erg hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik echt een naaistreek van je vriend
maar heeft hij uberhaupt gevraagd of jij ook geen zin had om te gaan?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:08 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg hoor.
Van t weekend is ie ook al weg, das minder, maar zo vaak komt dat nou ook weer niet voor, en ik gun het hem wel dat ie plezier heeft.
Ik heb gezegd dat ie Stroekie en Liefie de groeten moest doen. hij keek me heel vreemd aan(verder wist ik zo niet wie er gaan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |