volgens mij is toen in 2e jaar het niet doorgegaan buiten en zijn ze naar binnen gegaan, was in ieder geval niet zo groot opgezet als destijds Dance Hill!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:35 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ehm je zit er naast...
1ste jaar: op heuvel: Dancehill
2e jaar: op heuvel: City sounds
3e jaar: 013 citysounds
4e jaar: muzentuin citysounds
Ik weet zeker dat er 2 edities op de heuvel/korteheuvel/piusplein zijn geweest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
volgens mij is toen in 2e jaar het niet doorgegaan buiten en zijn ze naar binnen gegaan, was in ieder geval niet zo groot opgezet als destijds Dance Hill!
St. Josephstraat komen ze daar ook al door?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:26 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
Dat laatste zinnetje.
Nee joh, tuurlijk..
Ik zet mijn auto wel zolang in de woonkamer.
Mafkezen.
Daar woont mijn broerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:39 schreef existenz het volgende:
[..]
St. Josephstraat komen ze daar ook al door?
tja... risico van het vak dan maar ;pquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:49 schreef existenz het volgende:
Er was een ongeluk gebeurd op de ring bij Den Bosch. Dan pakken veel mensen de A59 die naar Tilburg ed. moeten.
Ik kom vaak zat in breda en Den bosch,quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:09 schreef Wildersaandemacht het volgende:
Tilburg![]()
In die openingspost een beetje trots lopen doen over die aftanse nieuwbouw![]()
Een stad moet uitstraling hebben. Historie uitstralen, body hebben. Dat is iets wat Tilburg nooit zal hebben itt steden als Maastricht, Breda, Groningen Den Bosch.
En dan Willem iiKan het nog saaier? Kan het nog stiller? Het Ajax van het zuiden
Een stadion hoort te kolken, op het veld hoort gestreden te worden. In Tilburg niet hoor, nee daar gaan ze liever naar een theatervoorstelling
![]()
Als ik naar de gemidellde reacties op het forum kijk dan vraag ik me af of we daar nu blij mee moeten zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:48 schreef Crazy-M het volgende:
komen steeds meer fokkers naar tilburg
Ik werk daar bij de AHquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:47 schreef crossover het volgende:
Volgende week een kijkavond in een studentenhuis op het Korvelplein
Succes alvast!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:47 schreef crossover het volgende:
Volgende week een kijkavond in een studentenhuis op het Korvelplein
Wat voor buurt is het?quote:
Thanksquote:
ik woon aan de korvelse weg en het is wel een rustige buurt op zich, vroeger wel veel gezeik, maar na de nieuwbouw is het wel beter geworden, zitten ook wel echte pauperstukken bij, maar dat valt wel mee, weinig gezeik met buitenlanders, die zitten voornamelijk toch in Noord, verder ideale plek voor naar de stad, nergens last van, maar wel op relatieve kruipafstand, is ongeveer maximaal 10 minuten fietsenquote:
Je naam zegt al genoegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:09 schreef Wildersaandemacht het volgende:
Tilburg![]()
In die openingspost een beetje trots lopen doen over die aftanse nieuwbouw![]()
Een stad moet uitstraling hebben. Historie uitstralen, body hebben. Dat is iets wat Tilburg nooit zal hebben itt steden als Maastricht, Breda, Groningen Den Bosch.
En dan Willem iiKan het nog saaier? Kan het nog stiller? Het Ajax van het zuiden
Een stadion hoort te kolken, op het veld hoort gestreden te worden. In Tilburg niet hoor, nee daar gaan ze liever naar een theatervoorstelling
![]()
Korvelseweg zuigt bigtimequote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ik woon aan de korvelse weg en het is wel een rustige buurt op zich, vroeger wel veel gezeik, maar na de nieuwbouw is het wel beter geworden, zitten ook wel echte pauperstukken bij, maar dat valt wel mee, weinig gezeik met buitenlanders, die zitten voornamelijk toch in Noord, verder ideale plek voor naar de stad, nergens last van, maar wel op relatieve kruipafstand, is ongeveer maximaal 10 minuten fietsen
/edit met rustig dan weinig gezeik, niet het verkeer, dat is wel zeer druk!
Ja ach voor een studentenkamer maakt dat ook niet uit. Al maak ik me wel een beetje zorgen over de inbraken, dat moet ik dus niet hebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:56 schreef reem het volgende:
Korvel/Sint Anna zijn niet de leukste wijken. Maar ik ben er opgegroeid en het is echt niet zó erg hoor. Het ziet er vooral verpauperd uit, maar dat is dan ook alles...
nou valt wel mee, bij mij is er in 2 jaar nog niets gebeurd, terwijl ie in de burgermeesterbuurt wel 3x is opengebroken terwijl ik gewoon bij iemand op bezoek wasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Korvelseweg zuigt bigtime![]()
Vorige week is er een raampje ingeslagen van me auto en een jas eruit gehaald![]()
![]()
![]()
Alleen Tribaltrading roelt daar![]()
![]()
heb je gelijk inquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:09 schreef theKiD het volgende:
1 slechte ervaring weegt 10x zo zwaar als 5 goede ervaringen he
Ja, lekker zeg!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:00 schreef existenz het volgende:
Met de TIK week zou je toch willen dat je weer studeerde
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, lekker zeg!
Ben weer helemaal jaloers als ik 's ochtends naar mijn werk fiets en bezopen verse studentjes naar huis zie zwalken.![]()
Als je AWACS-en wilt zien moet je in Schinveld gaan wonen, of in de buurt... Schiphol is er niks bij. Kzweer je.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
Leuk als ze met van die AWACS aan het oefenen zijn boven de stad... ding komt nou voor de 3e keer overgevlogen!
ik weet hetquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als je AWACS-en wilt zien moet je in Schinveld gaan wonen, of in de buurt... Schiphol is er niks bij. Kzweer je.
Brabantse nachten zijn lang, ja maar dan... ja maar dan!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
27/4dat is weer nieuw ;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |