quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:06 schreef Roquefort het volgende:
Mensen die de tijd verhaspelen...
Opzich wel grappig. De nieuwerwetse pauper lacht de ouderwetse pauper uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:06 schreef Roquefort het volgende:
Mensen met te weinig saldo die klagen over mensen met te weinig muntgeld...
Mensen die de tijd verhaspelen...
Eens.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:04 schreef knarfmk1 het volgende:
*mensen die niet genoeg saldo hebben om te pinnen bij een kaartjesautomaat![]()
Gedurft hoor!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:09 schreef Aventura het volgende:
Je stapt toch gewoon die trein in? Doe ik ook zo vaak als het niet lukt om een kaartje te kopen. Meestal meld ik het even ('er stond een lange rij, mijn pinpas deed 't niet pruil pruil), en dan mag ik lekker gratis meerijden (ik moet naar mijn werk maar 3 haltes).
Je kunt ook lekker gaan zwartrijden! Je gaat toch zeker niet nog een half uur wachten angsthaas. Durf te leven!
Sloeber.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:03 schreef Andyy het volgende:
ohja, er was maar 1 automaat waar je met muntgeld kon betalen, bij de overige 2 alleen pin en ik had nou net 2 euro te weinig saldo
20 uur? Dat jij het uithoud om zo lang te wachten, ik was na 10 minuten al weggegaan of had dat mens aangesproken of ze op zou willen schieten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:55 schreef Andyy het volgende:
stond ik gister op het station wou ik een kaartje kopen, staat er iemand voor me die een kaartje probeert te kopen.
is dat mens er 20 uur mee bezig, drukt alles in wat er stond en geeft het uiteindelijk op en vraagt : "jij misschien weet hoe werkt ? ". ik vraag dus waar ze heen wou enzo, toets het allemaal in komt godverdomme de trein aan.
dat mens had geen genoeg geld enkwam er pas na een halve minuut achter dat je met 2 euro geen 3,20 kon betalen![]()
uiteindelijk gaat dat tyfusmens weg en mogen we een half uurwachten op de volgende trein![]()
![]()
klacht: mensen die eerst een half uur gaan staan kloten ipv meteen hulp vragen
mensen die geen nederlands kunnen
mensen die niet kunnen rekenen
etc etc
En idd dat dus..quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:09 schreef Aventura het volgende:
Je stapt toch gewoon die trein in? Doe ik ook zo vaak als het niet lukt om een kaartje te kopen. Meestal meld ik het even ('er stond een lange rij, mijn pinpas deed 't niet pruil pruil), en dan mag ik lekker gratis meerijden (ik moet naar mijn werk maar 3 haltes).
Je kunt ook lekker gaan zwartrijden! Je gaat toch zeker niet nog een half uur wachten angsthaas. Durf te leven!
Ik denk niet dat ik de trein zou halen als ik naast dat kaartje ook nog eens met een automaat naar de trein zou moeten sprintenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:12 schreef Shitonya het volgende:
ik zou gewoon een andere automaat pakken.. of dat mens omver duwen, kaartje eruit trekken en naar de trein sprinten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |