WIE O WIE gaat mij dat nou eens uitleggen/voorrekenen!?
P.S. ik hoop niet dat dat bedrag van F147 onjuist is , maar dan nog als ik van het beginbedrag van F196 uitga , wat volgens mij klopt , dan , nogmaals ,zou er dus nu F196 x 150% x 150% x 75% = FF330.75 te besteden zijn!
Overigens hoop ik ook niet dat ik al te veel rekenfouten/blunders heb gemaakt , want dan ben ik toch genoodzaakt mijn VWO-diploma + bijbehorende cijferlijst bij te sluiten!!!
HELP , HELP , HELP !
Kennelijk blijft de f 196 ook elke week het basisbedrag waarop de aanpassing nav de weekopdracht wordt berekend:
f 196 - f 49 (25 %) = f 147
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 13 Oktober 1999).]
Helaas niet 3,50 +50% +50% -25%. Als de weekopdrachten immmers goed gaan zou dit een absurd hoog budget opleveren (in de ogen van V.) Immers dan zou V. de controle over back to basic verliezen (overigens nog niet veel van gemerkt, cd speler, nu muziekinstallatie).
Ach laat Sabbels maar inkopen.
" mmmmh die 100 gulden daar moeten we maar veel fruit van kopen voor 8 man "...
Ik denk eerder aan alles bij de ALDI halen en zeker geen fruit...way 2 expensive...
Bientje wil fruit, of nee, doe toch maar pillen. Da's wel zo makkelijk, nie?
Ben benieuwd wat ons Willem van deze geniale ideeen vindt, misschien kan hij van die vitamine pillen nog een lekkere souffle maken.
In de wo-avond zei Bart nl.: "rijst en pasta, ja, maar dat krijgen we toch wel" waarop Mona instemmend antwoorde
Dit heb ik ter controle in de herhaling van wo-nacht beluisterd en hij zei echt dat rijst/pasta gratis is
Is dit regel 435 ofzo???
quote:
[b]%
WIE O WIE gaat mij dat nou eens uitleggen/voorrekenen!?
P.S. ik hoop niet dat dat bedrag van F147 onjuist is , maar dan nog als ik van het beginbedrag van F196 uitga , wat volgens mij klopt , dan , nogmaals ,zou er dus nu F196 x 150% x 150% x 75% = FF330.75 te besteden zijn!
Als je deze formule zou toepassen dan kunnen de bewoners in december Cas Spijkers komen laten koken.
Gelukkig staat het budget na de vrijdag inkopen weer op nul. (tenminste wanneer het gehele bedag verbruikt is).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |