abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51659149
DINGDONG...

Doe je de deur open, omdat je een pakketje verwacht. Staat er zo'n gladjanus aan de deur. Staat hij al half in je gang, met een verkooppraatje á la :

* "Heb je onze folder nog niet gehad.... ECHT NIET ???"

* "Wat ruikt het hier lekker zeg..."

* "Ga je nog op vakantie?...Ja, ik ga naar Turkije..Oh heb je een turkse vriend dan "

Ik geef nog aan dat ik geen abonnement wil. Begint hij nog over een stofzuiger, ja want die is keigoed bla blabla. Hij zou wel 200 euro waard zijn.. ( net ge-googled hij is te koop voor 36 euro). Als hij mij was, dan zou ik de blauwe pakken, want de meesten pakken die.

Je kon ook kiezen uit een grillpan, maar niemand wou een grillpan, dus moest ik maar de stofzuiger pakken. Ik begon weer over mijn angst voor abonnementen. "Nee, het is voor een korte periode"...Ik vroeg hoelang... "78 weken" OHHHHHHHHHH dan....... Daarom mocht ik geen grillpan pakken, omdat die maar voor een abonnement van 52 weken was zeker.

Hij had geen pen , dus moest ik er 1 pakken. Hij liep meteen het huis door. Jezus wat een gladjanus. Bah bah, ik heb hem eruit gegooid..
Sappig !!
pi_51659215
Sinds dat bel me niet nieuwsbericht sterf het van dit soort topics.
pi_51659329
Whehe.
Tof.
Ik zou hem hebben geslagen vol op zijn bakkes.
een beetje naar binnen kruipen met zijn sneaky lichaam.
Mja, als de TS nou eens in het vervolg die deur dichtknalt dan kan ie ook niet binnenkomen.
TS zeikt om haar eigen fouten dus.
klaar opgelost slotje
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:48:40 #4
181367 je_oma
Dus niet je moeder...
pi_51659700
Ik probeer ze altijd zo lang mogelijk aan de deur te houden. Dan ga ik heel geïnteresseerd lopen doen en domme vragen stellen van hoe zo'n ding werk. Na een half uur gooi ik dan de deur dicht, lkkr voor ze hebben ze weer hun kostbare tijd verspilt.
Het leven is zo flexibel als Barbapapa!!!
pi_51659755
Dat doe ik alleen bij Jehova's
Sappig !!
pi_51660136
Tsja... ze proberen je te laten wennen dat ze niet meer bellen, maar aan de deur komen...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_51660638
Niks leesmap, hij probeerde je te versieren.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 14:16:16 #8
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51660706
hij wilde inderdaad zijn leuning gebruiken.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_51660889
bij m'n moeder kwam ook een keer zo'n vent aan de deur.... heel verhaal, m'n moeder vanalles vragen enzo. Dus u wilt wel een abonnement?, vraagt ie. Nou, zegt m'n moeder, dat heb ik al 10 jaar, bij jullie! Misschien moet je voortaan je adressenbestand effe checken

Whehehehe
20 minuten van z'n tijd verkloot
pi_51662036
Zorg altijd dat je een messenset van de blokker ofzo naast de deur hebt staan, en probeer die aan zulke mensen te verkopen.. Geloof me, werkt
pi_51664607
Ik laat ze altijd eerst hun naam zeggen en voordat ze beginnen met hun praatje zeg ik: "jullie komen zeker voor geld?". De verkoper(s) worden dan rood en zeggen: "eeh, ehm, jah, daar komt het wel op neer..."
En dan zeg ik: " Hebben we niet, toch wens ik u nog een fijne middag." En knal dan de deur dicht...
Tis toch verdorie niet zo moeilijk verder? Binnenkomen? Al regent het pijpestelen!
  vrijdag 20 juli 2007 @ 21:51:31 #12
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_51675843
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 15:58 schreef kyraaa het volgende:
Ik laat ze altijd eerst hun naam zeggen en voordat ze beginnen met hun praatje zeg ik: "jullie komen zeker voor geld?". De verkoper(s) worden dan rood en zeggen: "eeh, ehm, jah, daar komt het wel op neer..."
En dan zeg ik: " Hebben we niet, toch wens ik u nog een fijne middag." En knal dan de deur dicht...
Tis toch verdorie niet zo moeilijk verder? Binnenkomen? Al regent het pijpestelen!
Pijpenstelen
Asjemenou
pi_51678382
Daar zaten wel leuke bladen in
pi_51678437
De leesmap ? waar de fuck woon je ? Brabant ? Drenthe ?
Limburg ? Dat bestaat toch al lang niet meer ? ?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  vrijdag 20 juli 2007 @ 23:07:56 #15
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_51678468
Brabant ja, zo mis is het niet hoor.
Sappig !!
pi_51678666
Nou nu heb je nog wel de leesmap
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  vrijdag 20 juli 2007 @ 23:35:47 #17
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_51679534
Het kan ook heel vervelend uitpakken.
Mijn vader was overleden en er zou de week erna een man van de begrafenisonderneming langskomen om te helpen met tips en aanwijzingen voor de administratieve ellende.
Komt die lul langs, begint over ditjes en datjes en gaat dan beginnen over de polis, of die misschien veranderd moet worden en of de premie misschien aangepast moest worden ivm andere wensen?

Wat bleek: het was gewoon toevallig een verkoper die zijn ronde deed, en niet eerst even de klantgegevens had gecheckt.
Een koude douche was dat, dat kan ik je wel zeggen.
How can I make this topic about me?
pi_51682268
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 23:07 schreef Canisfire het volgende:
De leesmap ? waar de fuck woon je ? Brabant ? Drenthe ?
Limburg ? Dat bestaat toch al lang niet meer ? ?
Hier komen ze elke maand wel aan de deur (steeds ander bedrijf, ze concureren elkaar kapot) en briefjes op de deur werken niet. Maar de leesmap bestaat nog wel hoor!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_51683371
Ik koop niet aan de deur, op straat of aan de telefoon na alleen het uiteraard uiterst objectieve praatje van de verkoper. Na het gebruikelijke "geef me je propaganda en contract maar hier, dan kijk ik er thuis nog wel even rustig naar" is het vaak snel afgelopen

Als ik het spul wel eerst zelf zou mogen bekijken en besluit om zaken met ze te doen, zou ik overigens niet te beroerd zijn om een of andere referentie van de verkoper neer te zetten zodat hij/zij gewoon de provisie krijgt van de baas.
pi_51684052
was hij glad?
  zaterdag 21 juli 2007 @ 01:54:48 #21
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_51684106
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 01:52 schreef Elixabete het volgende:
was hij glad?
nat
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 01:56:37 #22
184042 Rxmundi
Totally in the war
pi_51684138
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 01:52 schreef Elixabete het volgende:
was hij glad?
There is nothing on the hand
  zaterdag 21 juli 2007 @ 12:25:20 #23
181367 je_oma
Dus niet je moeder...
pi_51689486
Op straat kwam ook een keer zon meiske naar me toe

Meisje: Koop je wel eens films?
Ik: Nee
Meisje: Koop je wel een CD's?
Ik: Nee
Meisje: Lees je wel eens boeken dan?
Ik: Ook niet
Meisje: Hmm, dan is onze actie denk niet zo geschikt voor jou
Het leven is zo flexibel als Barbapapa!!!
pi_51689611
Ik was in Tsjechië, laatste dag dus bierinslaandag
Komt er een leuke meid naar me toe met iets in haar handen en begint een heel verhaal te vertellen (in het Tsjechisch) en ik geïnteresseerd luisteren natuurlijk (mooie meid was het ).
Na haar verhaal geef ik vriendelijk in het Nederlands antwoord en die blik in haar ogen

Ik heb maar een extra tray beer gekocht, gelukkig maar want de ene is al bijna op
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 13:18:26 #25
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_51690672
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:32 schreef Loontjah het volgende:
...Ja, ik ga naar Turkije..
.
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo