Daagquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:01 schreef --- het volgende:
Krent. je kan toch wel een eurootje betalen om op het perron te komen. sloeber je hebt niets over voor je vriending Pauper
vriendingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:01 schreef --- het volgende:
Krent. je kan toch wel een eurootje betalen om op het perron te komen. sloeber je hebt niets over voor je vriending Pauper
Precies, gewoon een enkeltje naar het dichtsbijzijnde station.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:01 schreef --- het volgende:
is het uit dan?quote:
Tja je snapt vast wel meer nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:45 schreef karr-1 het volgende:
Ik snap dat kleffe gedoe op die perrons uberhaupt niet. Dat soort dingen doe je lekker thuis of zo. Toen ik nog niet samenwoonde en mijn vriend weer naar huis ging bracht ik hem ook tot aan de deur van het station en verder niet.
Dat ies romanties!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:45 schreef karr-1 het volgende:
Ik snap dat kleffe gedoe op die perrons uberhaupt niet. Dat soort dingen doe je lekker thuis of zo. Toen ik nog niet samenwoonde en mijn vriend weer naar huis ging bracht ik hem ook tot aan de deur van het station en verder niet.
Het is wel een beetje het werk van die mensen. Je kan wel zeggen dat je je vriendin gedag gaat zeggen, maar je kan net zo goed een trein induiken en een gratis ritje maken, wat natuurlijk altijd leuk is om te doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:00 schreef shoarmaking het volgende:
Die stomme controleurs bij de NS waardoor ik mn vriendin niet eens kan wegbregen tot aan het perron.
Ga eens een andere studie doen ofzo, stomme MB0 niveau 1-ers...![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:39 schreef beerten het volgende:
wannabe romanticus. Geef die muts d'r lebber voor het station en zeik niet
Meer dan jij, dat kan ik je garanderenquote:
Dus jou hele romantiek hangt af van onsmakelijk lebberen op het perron? Ik heb nu al medelijden.quote:
Als je daarvoor gezellig uit eten bent geweest bij de Mac dan is het wel donders romantisch met zo'n voorbij dreunende goederentreinquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dus jou hele romantiek hangt af van onsmakelijk lebberen op het perron? Ik heb nu al medelijden.
wel mét waxinelichtjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:17 schreef danos het volgende:
[..]
Als je daarvoor gezellig uit eten bent geweest bij de Mac dan is het wel donders romantisch met zo'n voorbij dreunende goederentrein
Smaak is een extreem subjectief begrip. Wat voor de 1 smakelijk is is voor de ander onsmakelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dus jou hele romantiek hangt af van onsmakelijk lebberen op het perron? Ik heb nu al medelijden.
2 mensen die elkaar half staan op te vreten op straat vind ik onsmakelijk ja en ik denk niet dat ik de enige ben. Dat je elkaar lief vind is prima ,maar dat hoef je niet te laten merken door elkaar helemaal op te vreten en 10 minuten aan elkaar gekleefd te zittenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:22 schreef teknomist het volgende:
[..]
Smaak is een extreem subjectief begrip. Wat voor de 1 smakelijk is is voor de ander onsmakelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |