Daagquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:01 schreef --- het volgende:
Krent. je kan toch wel een eurootje betalen om op het perron te komen. sloeber je hebt niets over voor je vriending Pauper
vriendingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:01 schreef --- het volgende:
Krent. je kan toch wel een eurootje betalen om op het perron te komen. sloeber je hebt niets over voor je vriending Pauper
Precies, gewoon een enkeltje naar het dichtsbijzijnde station.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:01 schreef --- het volgende:
is het uit dan?quote:
Tja je snapt vast wel meer nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:45 schreef karr-1 het volgende:
Ik snap dat kleffe gedoe op die perrons uberhaupt niet. Dat soort dingen doe je lekker thuis of zo. Toen ik nog niet samenwoonde en mijn vriend weer naar huis ging bracht ik hem ook tot aan de deur van het station en verder niet.
Dat ies romanties!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:45 schreef karr-1 het volgende:
Ik snap dat kleffe gedoe op die perrons uberhaupt niet. Dat soort dingen doe je lekker thuis of zo. Toen ik nog niet samenwoonde en mijn vriend weer naar huis ging bracht ik hem ook tot aan de deur van het station en verder niet.
Het is wel een beetje het werk van die mensen. Je kan wel zeggen dat je je vriendin gedag gaat zeggen, maar je kan net zo goed een trein induiken en een gratis ritje maken, wat natuurlijk altijd leuk is om te doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:00 schreef shoarmaking het volgende:
Die stomme controleurs bij de NS waardoor ik mn vriendin niet eens kan wegbregen tot aan het perron.
Ga eens een andere studie doen ofzo, stomme MB0 niveau 1-ers...![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:39 schreef beerten het volgende:
wannabe romanticus. Geef die muts d'r lebber voor het station en zeik niet
Meer dan jij, dat kan ik je garanderenquote:
Dus jou hele romantiek hangt af van onsmakelijk lebberen op het perron? Ik heb nu al medelijden.quote:
Als je daarvoor gezellig uit eten bent geweest bij de Mac dan is het wel donders romantisch met zo'n voorbij dreunende goederentreinquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dus jou hele romantiek hangt af van onsmakelijk lebberen op het perron? Ik heb nu al medelijden.
wel mét waxinelichtjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:17 schreef danos het volgende:
[..]
Als je daarvoor gezellig uit eten bent geweest bij de Mac dan is het wel donders romantisch met zo'n voorbij dreunende goederentrein
Smaak is een extreem subjectief begrip. Wat voor de 1 smakelijk is is voor de ander onsmakelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dus jou hele romantiek hangt af van onsmakelijk lebberen op het perron? Ik heb nu al medelijden.
2 mensen die elkaar half staan op te vreten op straat vind ik onsmakelijk ja en ik denk niet dat ik de enige ben. Dat je elkaar lief vind is prima ,maar dat hoef je niet te laten merken door elkaar helemaal op te vreten en 10 minuten aan elkaar gekleefd te zittenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:22 schreef teknomist het volgende:
[..]
Smaak is een extreem subjectief begrip. Wat voor de 1 smakelijk is is voor de ander onsmakelijk.
Eens, ik hou ook van mijn vriendin maar ik krijg ook "trek ze es uit elkaar?" neigingen als ik dat volk ranzig zie doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
2 mensen die elkaar half staan op te vreten op straat vind ik onsmakelijk ja en ik denk niet dat ik de enige ben. Dat je elkaar lief vind is prima ,maar dat hoef je niet te laten merken door elkaar helemaal op te vreten en 10 minuten aan elkaar gekleefd te zitten![]()
Dat zegt hij dus nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
ha! fijn!
denken dat je beter bent dan iemand anders via internet
'ik weet zeker dat ik meer weet dan jij'
je KENT die gast niet eens
ok.. ok.. z'n topic is niet echt representatief, maargoed, iedereen zijn/haar eigen internet-'image'![]()
![]()
reageert hij metquote:Tja je snapt vast wel meer niet
Dan zegt hij dus zelf ook dat hij meer niet weet dan jij en dus minder weet.quote:Meer dan jij, dat kan ik je garanderen
scherpquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:30 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat zegt hij dus niet.
Op de reactie
[..]
reageert hij met
[..]
Dan zegt hij dus zelf ook dat hij meer niet weet dan jij en dus minder weet.
Ik zie het probleem verder ook niet, die enkele keer dat ze perroncontrole doen blijf je toch even in de stationshal staan tot een paar minuten voordat de trein vertrekt.
Mensen die menen op basis van mijn zinnen een complete psychologische analyse van mij te kunnen makenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:30 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat zegt hij dus niet.
Op de reactie
[..]
reageert hij met
[..]
Dan zegt hij dus zelf ook dat hij meer niet weet dan jij en dus minder weet.
Ik zie het probleem verder ook niet, die enkele keer dat ze perroncontrole doen blijf je toch even in de stationshal staan tot een paar minuten voordat de trein vertrekt.
Als je dat al scherp vind.....quote:
Gast, was alleen een bijdehante opmerking.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:39 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Mensen die menen op basis van mijn zinnen een complete psychologische analyse van mij te kunnen maken![]()
Maak je er een sport van om dingen krom te lullen zodat je gelijk hebt?
Nadat ik enkele weken geleden een bejaard echtpaar nogal heftig aan de gang zag in de trein, denk ik dat alles mogelijk is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:57 schreef Devlinsect het volgende:
Dan lebber je vriendin thuis maar af. Denk je nou echt dat je over 3 jaar je vriendin op dezelfde manier naar het station brengt?
misschien kenden die elkaar nog maar net.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nadat ik enkele weken geleden een bejaard echtpaar nogal heftig aan de gang zag in de trein, denk ik dat alles mogelijk is.
Ik zag een paar jaar geleden op het strand van Korfu, een man van in de zestig naar zijn vrouw (zelfde leeftijd) kijken. met een blik van, die ga ik zometeen in het hotel eens een flinke beurt geven. Vond het eigenlijk wel hoopvol, dat dat kan. (aangezien ik ook minstens 60 hoop te worden en zo...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nadat ik enkele weken geleden een bejaard echtpaar nogal heftig aan de gang zag in de trein, denk ik dat alles mogelijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |