Dat doe ik dan ook niet O.oquote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:59 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
maar dan is het juist zaak, dat JIJ niet slaapt
hier soms ook... helemaal niet tof.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan niet meer slapen omdat het om 7 uur 's ochtends hier al 30+ graden is.
Waar ben jij !?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan niet meer slapen omdat het om 7 uur 's ochtends hier al 30+ graden is.
Ik ben gister pas aangekomen (Thessaloniki) en logeer bij een vriend.. Die heeft logischerwijs zn ventilator op zijn eigen kamer staan..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:04 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
hier soms ook... helemaal niet tof.
Imy fan
*Is jaloersquote:
Yassou ti kanisquote:
Hoe wist je dat? Nou ja, misschien omdat ik zei dat het hier 7 uur was. (uurtje laterquote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:10 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
*Is jaloers
Mooi man, ff serieus ik wist gewoon op een of andere manier dat je daar zat... Calimera of hoe je het zegt/schrijft![]()
Griekenland is mooi !!!!
Grieks is helemaal mooi
Klopt, omdat het daar namelijk 1 uur later is iddquote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe wist je dat? Nou ja, misschien omdat ik zei dat het hier 7 uur was. (uurtje later. )
Kalimera idd. Waar ben je allemaal geweest als ik vragen mag?
Grieks is een mooie taal he?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:16 schreef MrHoodigan het volgende:
Ja, ik hou van de wat minder toeristische plekken
Ik jouw niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:19 schreef DeeCruise het volgende:
Jezus, even met wat hotelgasten aan het babbelen en het topic loopt vol!
Nou luitjes, ik ga mijn dienst afronden hier, ik wens jullie een hoop bier een een overschot aan vrouwen toe dit weekend.
Op Karpathos heb je een dorp dat heet Olympus, de mensen die daar leven leven nog net zoals een paar honderd jaar geleden. Omdat het zo compleet afgesloten is van de rest van het eiland ( de wegen zijn onbegaanbaar enz.) Ze waren wel bezig met een weg te bouwen er heen. Maar ja op de Griekse manier (alleen werken als je thuis ruzie heb)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik kom zelf uit een heel klein dorpje ergens aan de kust vlakbij de berg Olympos.
Amper toeristen (alleen Grieken uit de grote stad) en een paar verdwaalde Oostblokkers.
Ideaal.
Alleen moet mijn lichaam onwijs wennen aan deze temperaturen.
De vriendelijkheid zelve.... Maar de kans dat jij op dezelfde locatie als mij bent dit weekend schat ik zeer gering, dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik jouw niet.
Meer bier en vrouwen voor mij
even voor de goede orde om terug te komen op mijn post eerder dit draadje....ik reageerde op bovenstaande en aangezien ik heel zielig nieuw ben en dus natuurlijk niets snap van kunnen citeren is t een beetje mis gegaan...Ik heb me vervolgens vol overgave gestort op mij verdiepen in Fok wat resulteerd in een echt geciteerd citaatquote:
Dat was het enige wat ik eruit opmaakte..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |