Waaarom doe je het dan niet? En waarom maak je mij jaloers?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:11 schreef SuperwormJim het volgende:
ik wel
Bier is nog niet op ... prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:11 schreef BBoy_Symm het volgende:
[..]
Waaarom doe je het dan niet? En waarom maak je mij jaloers?
Dude...al 2 dagen ga k om half 12 in bed liggen..licht uit ogen dicht..helemaal stil..enzo..en dan gewoon NIKS..gewoon WAKKER..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:13 schreef philana het volgende:
je kan wel slapen.. je wilt nog niet... zodra je echt besluit te gaan liggen ben je zo weg...![]()
Ik lig er al 3 weken niet voor 3 uur in, ook vakantie, en volgende week moet ik er tot aan de kerstmis weer om drie uur uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:19 schreef philana het volgende:
heb al weken niet meer voor 3 uur in bed gelegen... nou ja.. ik overdrijf... al een hele week niet. vakantie...
Allemaal al gedaanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:25 schreef Janetje het volgende:
Zet je pc uit.
Eet wat.
Zet een muziekje op.
Ga rukken.
Ga in je nest liggen.
Hou je bek en doe je ogen dicht..
ofzoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:39 schreef philana het volgende:
wel handjes gewassen voordat je hierop FOK! kwam om te klagen dat het nutteloos was hoop ik?
Ik ben zieligquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:53 schreef El_Rolando het volgende:
Als je niet kan, dan kan je niet...
k heb sjekquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:17 schreef Terpentin07 het volgende:
En ik heb geen peuken meer.Ook kut mss nog veel erger.
Bid voor een bus met aircoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 04:52 schreef Jaytonism het volgende:
Ga over anderhalf uur op vakantie. Hele nacht nog niet geslapen. Moet ook nog in de bus
lol fijne vakantie, naar de costa?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 04:52 schreef Jaytonism het volgende:
Ga over anderhalf uur op vakantie. Hele nacht nog niet geslapen. Moet ook nog in de bus
mijne ook nog nietquote:
Ik wacht op de vogels.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 04:55 schreef Jaytonism het volgende:
Wat is jullie excuse om nog wakker te zijn?
Heel veel plezierquote:Op vrijdag 20 juli 2007 04:58 schreef Jaytonism het volgende:
Handbagage voor in de bus zitten vol Wiekse WIttetjes.
Ocharme, was de reis zo duur dat je geen fatsoenlijk bier kon betalen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 04:58 schreef Jaytonism het volgende:
Handbagage voor in de bus zitten vol Wiekse WIttetjes.
Laat me raden, Grolsch-drinker?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:01 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ocharme, was de reis zo duur dat je geen fatsoenlijk bier kon betalen?
quote:
@ work....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 04:55 schreef Jaytonism het volgende:
Wat is jullie excuse om nog wakker te zijn?
Ik schiet ze af, en dat weten ze, dus ze houden de bek wel dicht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze zijn weer te laat hier.![]()
Misschien de muziek wat zachter zetten.![]()
Nachtreceptionist @ hotel in maastricht...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:09 schreef Jaytonism het volgende:
@DeeCruise: Wat voor werk?
Bedankt voor de zeer nuttige bijdragequote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:13 schreef QWERTYLINK het volgende:
sjek nee, wel trek
Je blijft je toch steeds weer verbazen hoe ineens iemand zo uit de hoek kan komen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:14 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Bedankt voor de zeer nuttige bijdrage![]()
Op FoK! verbaas ik me nergens meer over.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je blijft je toch steeds weer verbazen hoe ineens iemand zo uit de hoek kan komen.
Dat denk ik ook altijd, totdat er weer een enorme lamlul tevoorschijn komt... Echt waar, het is maar goed dat fok geen afspiegeling is van de maatschappij..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:16 schreef BasOne het volgende:
[..]
Op FoK! verbaas ik me nergens meer over.
Lol iddquote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:18 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd, totdat er weer een enorme lamlul tevoorschijn komt... Echt waar, het is maar goed dat fok geen afspiegeling is van de maatschappij..
* DeeCruise haalt opgelucht adem...
Kast bedoel je?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je blijft je toch steeds weer verbazen hoe ineens iemand zo uit de hoek kan komen.
Hmm, kom toch al een tijdje op fok, maar moet bekennen dat ik dat nog geen een keer tegengekomen ben...linkje?quote:
Zoiets als dit:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:23 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hmm, kom toch al een tijdje op fok, maar moet bekennen dat ik dat nog geen een keer tegengekomen ben...linkje?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zoiets als dit:
[afbeelding]
Sommige mensen maikuuul schijnen schijnt dat soort dingen in huis te hebben, raar hè![]()
Het is moedig om uberhaupt iets uit te voeren in niet beschonken toestand op dit tijdstipquote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:27 schreef BasOne het volgende:
Als ie uit de kast komt moeten we dat respecteren, er is veel moed voor nodig om zo vroeg op de ochtend al uit de kast te komen.
Zoals FoK!kenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:29 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Het is moedig om uberhaupt iets uit te voeren in niet beschonken toestand op dit tijdstip
Of werkenquote:
Werken doen alleen mensen zonder sociaal leven of hobbies.quote:
Nou ik duik de kast in.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:39 schreef BasOne het volgende:
Nog zo iemand die uit een onverwachte kast komt..
GHB geef ik alleen aan m'n ex-vriendinnenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:53 schreef mr.marcus het volgende:
Zolpidem... of een benzo
drop er 1 of 2... en je slaapt als een roosje
Ghb werkt ook, paar ML en er kan een tank over je heen rijden![]()
maar dan is het juist zaak, dat JIJ niet slaaptquote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:56 schreef BasOne het volgende:
[..]
GHB geef ik alleen aan m'n ex-vriendinnen
doe ik ook altijd na het stappenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:44 schreef Haarbalpasta het volgende:
Net terug van stappen.. nog even nodige mailtjes versturen
Dat doe ik dan ook niet O.oquote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:59 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
maar dan is het juist zaak, dat JIJ niet slaapt
hier soms ook... helemaal niet tof.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan niet meer slapen omdat het om 7 uur 's ochtends hier al 30+ graden is.
Waar ben jij !?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan niet meer slapen omdat het om 7 uur 's ochtends hier al 30+ graden is.
Ik ben gister pas aangekomen (Thessaloniki) en logeer bij een vriend.. Die heeft logischerwijs zn ventilator op zijn eigen kamer staan..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:04 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
hier soms ook... helemaal niet tof.
Imy fan
*Is jaloersquote:
Yassou ti kanisquote:
Hoe wist je dat? Nou ja, misschien omdat ik zei dat het hier 7 uur was. (uurtje laterquote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:10 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
*Is jaloers
Mooi man, ff serieus ik wist gewoon op een of andere manier dat je daar zat... Calimera of hoe je het zegt/schrijft![]()
Griekenland is mooi !!!!
Grieks is helemaal mooi
Klopt, omdat het daar namelijk 1 uur later is iddquote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe wist je dat? Nou ja, misschien omdat ik zei dat het hier 7 uur was. (uurtje later. )
Kalimera idd. Waar ben je allemaal geweest als ik vragen mag?
Grieks is een mooie taal he?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:16 schreef MrHoodigan het volgende:
Ja, ik hou van de wat minder toeristische plekken
Ik jouw niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:19 schreef DeeCruise het volgende:
Jezus, even met wat hotelgasten aan het babbelen en het topic loopt vol!
Nou luitjes, ik ga mijn dienst afronden hier, ik wens jullie een hoop bier een een overschot aan vrouwen toe dit weekend.
Op Karpathos heb je een dorp dat heet Olympus, de mensen die daar leven leven nog net zoals een paar honderd jaar geleden. Omdat het zo compleet afgesloten is van de rest van het eiland ( de wegen zijn onbegaanbaar enz.) Ze waren wel bezig met een weg te bouwen er heen. Maar ja op de Griekse manier (alleen werken als je thuis ruzie heb)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik kom zelf uit een heel klein dorpje ergens aan de kust vlakbij de berg Olympos.
Amper toeristen (alleen Grieken uit de grote stad) en een paar verdwaalde Oostblokkers.
Ideaal.
Alleen moet mijn lichaam onwijs wennen aan deze temperaturen.
De vriendelijkheid zelve.... Maar de kans dat jij op dezelfde locatie als mij bent dit weekend schat ik zeer gering, dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik jouw niet.
Meer bier en vrouwen voor mij
even voor de goede orde om terug te komen op mijn post eerder dit draadje....ik reageerde op bovenstaande en aangezien ik heel zielig nieuw ben en dus natuurlijk niets snap van kunnen citeren is t een beetje mis gegaan...Ik heb me vervolgens vol overgave gestort op mij verdiepen in Fok wat resulteerd in een echt geciteerd citaatquote:
Dat was het enige wat ik eruit opmaakte..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |