Waaarom doe je het dan niet? En waarom maak je mij jaloers?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:11 schreef SuperwormJim het volgende:
ik wel
Bier is nog niet op ... prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:11 schreef BBoy_Symm het volgende:
[..]
Waaarom doe je het dan niet? En waarom maak je mij jaloers?
Dude...al 2 dagen ga k om half 12 in bed liggen..licht uit ogen dicht..helemaal stil..enzo..en dan gewoon NIKS..gewoon WAKKER..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:13 schreef philana het volgende:
je kan wel slapen.. je wilt nog niet... zodra je echt besluit te gaan liggen ben je zo weg...![]()
Ik lig er al 3 weken niet voor 3 uur in, ook vakantie, en volgende week moet ik er tot aan de kerstmis weer om drie uur uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:19 schreef philana het volgende:
heb al weken niet meer voor 3 uur in bed gelegen... nou ja.. ik overdrijf... al een hele week niet. vakantie...
Allemaal al gedaanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:25 schreef Janetje het volgende:
Zet je pc uit.
Eet wat.
Zet een muziekje op.
Ga rukken.
Ga in je nest liggen.
Hou je bek en doe je ogen dicht..
ofzoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:39 schreef philana het volgende:
wel handjes gewassen voordat je hierop FOK! kwam om te klagen dat het nutteloos was hoop ik?
Ik ben zieligquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:53 schreef El_Rolando het volgende:
Als je niet kan, dan kan je niet...
k heb sjekquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:17 schreef Terpentin07 het volgende:
En ik heb geen peuken meer.Ook kut mss nog veel erger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |