zijn geen mensen..zijn domme koeien die niet hebben gestudeerd en nooit iets anders met het leven zullen doen. en dan maar op mij gaan zeiken. maar niet recht in me gezicht zeggen als ik er naar vraag.. dan is het "jij? neee man je bent heel collegiaal je helpt altijd iedereen"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:41 schreef Biels het volgende:
Ocharme, gaat het wel, nadat je moest omgaan met mensen
Goed om te merken dat je blijkbaar een goede collega bent, iets met communicatie studeert en nog steeds de pispaal bent. Misschien ligt het echt wel aan jou.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:43 schreef philana het volgende:
[..]
zijn geen mensen..zijn domme koeien die niet hebben gestudeerd en nooit iets anders met het leven zullen doen. en dan maar op mij gaan zeiken. maar niet recht in me gezicht zeggen als ik er naar vraag.. dan is het "jij? neee man je bent heel collegiaal je helpt altijd iedereen"
grr
Godverdomme, m'n PI vergetenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:45 schreef Biels het volgende:
[..]
Goed om te merken dat je blijkbaar een goede collega bent, iets met communicatie studeert en nog steeds de pispaal bent. Misschien ligt het echt wel aan jou.
2 maandenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:47 schreef Nosh het volgende:
En je hebt hoe lang om die beslissing heen staan drentelen?
ja.. maar het verdient heel goed enzo.. en ik hoopte dat het weer als vanouds zou worden.. maar die kans is gering.. dus idd... ergens anders beginnen nu...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Snap niet dat je daar dan nog zo lang blijft 'hangen'.
Je kunt toch zo ergens anders beginnen?
ga mezelf niet verlagen.. moet nog wel een beetje een uitdaging zijn..als ik geestdodend werk wil doen ga ik wel achter de kassa zitten...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:54 schreef Aurelianus het volgende:
Pas je gewoon aan aan je omgeving en doe het wat rustiger aan. Je hoeft minder hard je best te doen, blijft hetzelfde verdienen en je krijgt geen commentaar meer. Sloof je dus niet zo uit. Graag gedaan.
Luiers van bejaarden verschonen klinkt inderdaad als een uitdagingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:57 schreef philana het volgende:
[..]
ga mezelf niet verlagen.. moet nog wel een beetje een uitdaging zijn..als ik geestdodend werk wil doen ga ik wel achter de kassa zitten...![]()
ga gewoon weg.. het zou geen crime moeten zijn om effectief en snel te werken.. en nog blije clienten achter te laten ook.
2 maanden er over doen om erachter te komen dat sommige mensen met genoeg misbruik maken van andermans ijverigheid, als ze zelf dan de borstvergroting van Patries kunnen bespreken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:50 schreef philana het volgende:
[..]
2 maanden
![]()
dacht steeds.. nou als ik gewoon mijn ding doe en nog vaker de mensen bel of ik kan helpen.. dan wordt het wel beter.. maar dat wordt het niet. en tis nu een stroom van mensen die ontslag daar omdat er bedrijfscrisis is.. we hebben nu een interim die de boel op de kop gaat zetten.. maar ik heb geen zin er nog op te wachten..
alle "fijne" collega's gaan ook al weg.. er is niets meer om voor te blijven. alleen maar domme ouwe gefrustereerde menschen.
Altijd handig om te weten hoe je billetjes het snelst schoon krijgt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:59 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Luiers van bejaarden verschonen klinkt inderdaad als een uitdaging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |