ja, best wel een miskoop die zoveel mensen nu doenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:55 schreef DRNKnHGH het volgende:
en trouwens... HD ready
Ik heb tenminste Full HD
het spijt me zeer maar niet iedereen heeft dat geld, en je moet het er nog voor over hebben ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:55 schreef DRNKnHGH het volgende:
en trouwens... HD ready
Ik heb tenminste Full HD
Dat werkt goed iddquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:58 schreef imported_sphinx het volgende:
Ik heb gewoon een grote breedbeeld tft aan m'n pc hangen, en negeer tv in het geheel, behalve als ik niet kan slapen![]()
patser je komt er welquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:55 schreef DRNKnHGH het volgende:
en trouwens... HD ready
Ik heb tenminste Full HD
Je moet geen pakketje bestellen als je weet dat je over een paar dagen moet schijten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:52 schreef Sieusc het volgende:
Hierbij wil ik zeggen : Ga niet schijten als je op je pakketje wacht!!!
Waar je nu nog eigenlijk niks aan hebt. Er zijn nauwelijks fatsoenlijkse uitzendingen in HD.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:55 schreef DRNKnHGH het volgende:
en trouwens... HD ready
Ik heb tenminste Full HD
Precies de enige die er blij mee is de gerechtsdeurwaarder.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Waar je nu nog eigenlijk niks aan hebt. Er zijn nauwelijks fatsoenlijkse uitzendingen in HD.
Exbox en plaaistasjoen zijn HD,quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Waar je nu nog eigenlijk niks aan hebt. Er zijn nauwelijks fatsoenlijkse uitzendingen in HD.
ja man hij wou alleen vrijdag nog komen ( vandaag dus ) maar ik ben er maar tot 1 uur en dan kon die gozer niet :/.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je moet geen pakketje bestellen als je weet dat je over een paar dagen moet schijten.
Maar sinds wanneer wordt een pakket geen 2e keer aangeboden op een ander tijdstip?![]()
HD Digitale TV?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Correctie, alleen PS3 gebruikt de volledie 1080p HD resolutie...quote:
Microsoft komt vast nog wel met een upgrade ofzo dat de 360 dat kanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Correctie, alleen PS3 gebruikt de volledie 1080p HD resolutie...
van mij mag die hem meenemen, het was aan de deur betalenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:23 schreef Devlinsect het volgende:
Dus je zegt tegen Abdal dat in het pakket een HD ready scherm zit.
Ik hoop dat je scherm er nog is maandag![]()
Dat was dan ook de enige reden dat jij dat briefje nog kreegquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:27 schreef Sieusc het volgende:
[..]
van mij mag die hem meenemen, het was aan de deur betalen
TNT Post is gewoon de naam van het postbedrijf in Nederland en het bedrijf dat je die TV probeerde te bezorgen. De postkantoren zijn hun kantoren. Als je daarheen gaat kun je die 550 euro alleen met je pin betalen als je een Postbankpasje hebt, anders moet je t eerst contant opnemen bij een automaat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:08 schreef Sieusc het volgende:
[..]
ja man hij wou alleen vrijdag nog komen ( vandaag dus ) maar ik ben er maar tot 1 uur en dan kon die gozer niet :/.
ik snap het ook niet want ik moest dus 550 euro betalen aan de deur, maar nu moet ik hem ophalen bij het postkantoor. nou weet ik niet of het postkantoor ook van tnt post is, maar als dat niet is dan zou dat betekenen dat het postkantoor die 550 ballen voor heeft geschoten, zou lache zijn als ik niet meer kwam opdagen :p
Het maximumgewicht voor het verzenden van een pakket is 30 kilo, dus het lijkt me sterk dat dit in TNT reglementen staat. Bovendien geldt dit ook voor hun nieuwe ophaalservice, dus dat valt al helemaal niet te weigeren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:15 schreef sweboy het volgende:
Die pakketten weiger ik altijd mee te nemen uit het distriebutie centum. Kom nou, ga geen loodzware onmogelijke pakketten meenemen. Zijn we ook niet verplicht. ALs je een TV wilt, haal je hem zelf maar op.
Mogen pakket boven de 23 KG altijd weigeren
Woot patser ben jij ff stoerquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:55 schreef DRNKnHGH het volgende:
en trouwens... HD ready
Ik heb tenminste Full HD
Nee, want ze beschikken niet over een DVI/HDMI ingang of eventueel Component met HDCP. Een andere vereiste voor het label HD-ready.quote:Computers zijn al jaren HD ready.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |