abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200145
Al een half uur is camera 3 de omgeving rondom het BB-huis af aan 't speuren en aan 't inzoomen op een naburig woonhuis in 't donker. Is dat beveiliging of is er iets op til ?
Een zaklantaarn gaat af en toe aan en uit en er zijn stemmen van meerdere mensen te horen.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 13 Oktober 1999).]

pi_200146
Wazig.......

ik zal eens gaan kijken, maar het nu 5:12 denk dat het al afgelopen is ..

[Dit bericht is gewijzigd door Mafkees (Datum 13 Oktober 1999).]

If I rule the world, what would you do ?
pi_200147
5:25 , nog steeds wordt de omgeving inderdaad afgescant, er hangt nu ook een soort UFO in de lucht, waar de camera al 20 minuten op stil staat.
If I rule the world, what would you do ?
  woensdag 13 oktober 1999 @ 05:30:00 #4
691 luciano
ondertitelloos
pi_200148
quote:
op 10-13-1999 om 05:25 AM schreef Mafkees het volgende:
5:25 , nog steeds wordt de omgeving inderdaad afgescant, er hangt nu ook een soort UFO in de lucht, waar de camera al 20 minuten op stil staat.

weet niet war jullie naar kijken , maar ik zie alleen maar 2 zwarte beelden , 1x de uitgang v/h huis naar de tuin toe , en 1x geen beeld!?

pi_200149
Ik zie de krantenkoppen al voor me:
"Mafkees ziet vliegende schotels"

Ben je niet bang dat niemand je zal geloven?

(ik zie het trouwens ook, de camera staat gericht op de blauwe schutting, waarboven een rood lichtje te zien is. Ik denk dat de hoogwerker er nog staat en dat het het veiligheidslampje in de top daarvan is.)

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 13 Oktober 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_200150
Het is geen UFO, en ook geen lampje, het is een half verlicht raam van een woonhuis. En op de voorgrond is 'activiteit' gaande, met stemmen binnen gehoors-afstand van de camera-microfoon.
  woensdag 13 oktober 1999 @ 05:55:00 #7
691 luciano
ondertitelloos
pi_200151
Weet je zeker dat jij momenteel op dezelfde planeet zit als Hunter en ik!?
pi_200152
Ja hoor, ik heb een tamelijk goede real-video-feed. De plaatsbepaling is ook mogelijk, maar die vermeld ik hier niet omdat VOO hier ook meeleest.
De camera-mensen zijn duidelijk ook nieuwsgierig.
  woensdag 13 oktober 1999 @ 06:03:00 #9
691 luciano
ondertitelloos
pi_200153
Wat bedoel je met plaatsbepaling is ook mogelijk , ik vat hem niet?
pi_200154
jammer dan...
ik bedoel net wat ik zeg. 'nuf said...
pi_200155
Ik heb nu ook de verlichte ramen gezien. Aan de contouren van het gebouw te zien is het gewoon het hoofdgebouw van First Floor Pictures, waar het BB-hoofdkwartier zit. Die cameraman zit zich gewoon te vervelen.

(maar mijn geluidskaart is stuk, dus ik hoor niks)

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 13 Oktober 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_200156
Nee, daarvoor waren er teveel buiten-geluiden: stemmen, fluiten, metaal-geluid, zaklantaarns en wegrijdende auto.
pi_200157
inderdAAd ja, heeeel wzazig, dat kleine huisje aan de prairi
pi_200158
nieuwe actie van wf ???? of misschien fox mulder
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')